• Over minder dan twee maanden zijn de examens al en dus ook de examenstunts komen er weer aan :Y)
    Elk jaar worden scholen geteisterd met gekke stunts. Stormbanen, waterpistolen, bekertjes water en noem maar op

    Wij hebben dit jaar besloten holi poeder te kopen, we hebben een bbq én examenfeest. Wat is holi poeder?



    Wat gaan jullie doen met de examenstunt? (:

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 19:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat holi poeder wordt waarschijnlijk onvergetelijk. Geniet er maar van. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Haha, denk het ook! We hebben toestemming, maar het mag alleen buiten. Gelukkig hebben we een super grote, gezellige 'binnenplaats. (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wij doen niets. Mijn vriend gaat draaien op ons examenfeest en we gaan met z'n allen naar een of ander buitenbad, maar verder gaan we niks interessants doen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wij gaan hindernisbanen inhuren en deze voor de fietsenrekken en de ingang van de school zetten. Wie naar binnen wil, moet of door de hindernisbaan of wordt lekker natgespoten door ons ^^

    Klinkt trouwens best stoer met dat poeder ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Urquhart schreef:
    Wij gaan hindernisbanen inhuren en deze voor de fietsenrekken en de ingang van de school zetten. Wie naar binnen wil, moet of door de hindernisbaan of wordt lekker natgespoten door ons ^^

    Klinkt trouwens best stoer met dat poeder ^^


    Jullie plan klinkt ook heel tof! Zoiets leek me ook genius, maar toen kwam iemand voor de grap volgens mij met dit idee en je raad al waar iedereen op ging stemmen. Eerst had ik mijn twijfels, maar nu ik filmpjes heb gezien lijkt het me echt super cool:'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Jullie plan klinkt ook heel tof! Zoiets leek me ook genius, maar toen kwam iemand voor de grap volgens mij met dit idee en je raad al waar iedereen op ging stemmen. Eerst had ik mijn twijfels, maar nu ik filmpjes heb gezien lijkt het me echt super cool:'D

    Haha, nice! We hebben alleen geen toestemming, maar dat hebben we ook niet gevraagd, omdat examenstunts "verboden" zijn bij ons op school. Het is een aantal keer uit de hand gelopen, dus...
    Maar technisch gezien doen we niks fout, want we gaan de school niet in, wat we dan niet mogen totdat LSD begint.


    Deep inside, I've never felt alive

    Urquhart schreef:
    (...)
    Haha, nice! We hebben alleen geen toestemming, maar dat hebben we ook niet gevraagd, omdat examenstunts "verboden" zijn bij ons op school. Het is een aantal keer uit de hand gelopen, dus...
    Maar technisch gezien doen we niks fout, want we gaan de school niet in, wat we dan niet mogen totdat LSD begint.


    Oh jakkes, dat is wel jammer. Bij ons is het niet verboden en we nemen ook de hele dag lekker vrij dus, haha. Vorig jaar was de beste tot nu toe, ze hadden een soort elger thema en namen de school over. Er werd omgeroepen dat ze de school overnamen en we werden uit de klassen gehaald. Het was echt één grote chaos met een opblaas stormbaan op de binnenbaan en iedereen had waterpistolen, ze hadden afzetlinten en echt daaaamn :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat holi poeder deden ze vorig jaar, dit jaar gaan ze taarten gooien zover ik weet.


    Firm believer of all that is magic

    Wij doen niets met de examens (': Logisch, aangezien we die achttien keer hebben op zes jaar tijd (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aidan schreef:
    Dat holi poeder deden ze vorig jaar, dit jaar gaan ze taarten gooien zover ik weet.


    Oh really? Ik dacht dat wij vet origineel waren :'D Hoe was dat poeder? Leuk?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Oh jakkes, dat is wel jammer. Bij ons is het niet verboden en we nemen ook de hele dag lekker vrij dus, haha. Vorig jaar was de beste tot nu toe, ze hadden een soort elger thema en namen de school over. Er werd omgeroepen dat ze de school overnamen en we werden uit de klassen gehaald. Het was echt één grote chaos met een opblaas stormbaan op de binnenbaan en iedereen had waterpistolen, ze hadden afzetlinten en echt daaaamn :'D

    Haha, wauw wat vet.
    Mja, ik heb die van mijn zus nog "meegemaakt" (andere school, maar ze zat in de commissie). Ze hadden een piraten thema. Was echt hilarisch, want ze hadden een vrouw ingehuurd die voor zeemeermin zou spelen. Alleen ze had een nét iets te kleine schelpenbh aan, lol. Al die leraren (met name mannelijke) keken hun ogen uit.
    Ik had me er sinds toen best wel op verheugd, maar toen kwam ik erachter dat ze het bij ons niet doen...
    Voorbeeld van zo'n uit de hand gelopen actie: wij hadden bij ons oude gebouw een best groot meer en die hadden ze toen blauw of paars geverfd, lol.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wij hebben nog niks... Er is al wel een idee om van de aula een spookhuis te maken. Iemand heeft contacten (werkt geloof ik ook met fright night in Walibi en zo) Helaas mag bij ons op school bijna niks, dus we weten niet of we toestemming krijgen.

    Maar dat poeder is echt een stoer idee!

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 19:38 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Urquhart schreef:
    (...)
    Haha, wauw wat vet.
    Mja, ik heb die van mijn zus nog "meegemaakt" (andere school, maar ze zat in de commissie). Ze hadden een piraten thema. Was echt hilarisch, want ze hadden een vrouw ingehuurd die voor zeemeermin zou spelen. Alleen ze had een nét iets te kleine schelpenbh aan, lol. Al die leraren (met name mannelijke) keken hun ogen uit.
    Ik had me er sinds toen best wel op verheugd, maar toen kwam ik erachter dat ze het bij ons niet doen...
    Voorbeeld van zo'n uit de hand gelopen actie: wij hadden bij ons oude gebouw een best groot meer en die hadden ze toen blauw of paars geverfd, lol.


    Ooh, wij hadden ook een uit de hand gelopen actie hoor, meerdere zelfs ;p Maar onze school is heel 'vrij'. Onze school bestaat uit 3 gebouwen en om naar het hoofdgebouw te komen moet je een weg oversteken, daar hadden ze twee jaar geleden voor de examenstunt een zebrapad geschilderd. Haha, zodra debel ging konden die automobilisten echt 5 à 10 minuten wachten :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat leuk! Ik baal zó van onze examenstunt, die was namelijk niet eens een stunt en ik (en meerdere mensen) had hem niet eens gezien!
    Het jaar ervoor was zoveel leuker, toen hadden ze allemaal kamers overhoop gehaalt (stoelen in de lucht gehangen, tafels op rare plekken) en de hal zo gebarricadeerd, dat je als scholier (dit was minder i.v.m. op tijd in je les komen, maar heel veel mensen hadden dat) over allemaal stoelen moest klimmen + ballonnen (die natuurlijk kapot werden getrapt) om bij je lokaal te komen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Wat leuk! Ik baal zó van onze examenstunt, die was namelijk niet eens een stunt en ik (en meerdere mensen) had hem niet eens gezien!
    Het jaar ervoor was zoveel leuker, toen hadden ze allemaal kamers overhoop gehaalt (stoelen in de lucht gehangen, tafels op rare plekken) en de hal zo gebarricadeerd, dat je als scholier (dit was minder i.v.m. op tijd in je les komen, maar heel veel mensen hadden dat) over allemaal stoelen moest klimmen + ballonnen (die natuurlijk kapot werden getrapt) om bij je lokaal te komen.


    Chaos is het sleutelwoord. Zoiets leek mij óók cool, maar niemand ging met me mee :< Ah well, dit is ook geweldig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.