• Over minder dan twee maanden zijn de examens al en dus ook de examenstunts komen er weer aan :Y)
    Elk jaar worden scholen geteisterd met gekke stunts. Stormbanen, waterpistolen, bekertjes water en noem maar op

    Wij hebben dit jaar besloten holi poeder te kopen, we hebben een bbq én examenfeest. Wat is holi poeder?



    Wat gaan jullie doen met de examenstunt? (:

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 19:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat is een examenstunt? Is het zoiets al de honderd dagen in België?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bij ons in België gaat dat nogal moeilijk, aangezien we dan twaalf examenstunts per jaar moeten organiseren. (':

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 15:11 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Frelissa schreef:
    Wat is een examenstunt? Is het zoiets al de honderd dagen in België?


    Een 'grote stunt' die je aan het eind van je examenjaar doet :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Holi poeder gemengd met water is nog leuker muwhahaha
    moet je wel goed uitspoelen als je thuis bent
    ! o ja trek iets simpels aan een trainingsbroek en een trui
    want het wordt vies


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ShadowNight schreef:
    Holi poeder gemengd met water is nog leuker muwhahaha
    moet je wel goed uitspoelen als je thuis bent
    ! o ja trek iets simpels aan een trainingsbroek en een trui
    want het wordt vies


    Wss hebben we ook veel water (: Het thema wordt 'schilders', dus ik koop gewoon nog wat simpele zeemanshit.
    Plus je kunt het toch gewoon goed uitwassen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Holi poeder is echt geweldig, ik heb afgelopen zomer een feest gehad waarbij we met Holi poeder tekeer gingen. Dresscode was dan ook witte kleding. :Y) Ergens heb ik mijn short en hempje nog wel hangen, heb hem ook echt niet gewassen want het zag er onwijs mooi en leuk uit. :'D

    Ik zit helaas nog niet in het examenjaar, dus dat word wachten. Vorig schooljaar was het niet heel groot, wel werd ik met meel bekogeld toen ik zeg maar naar huis toe fietsen. Jaar ervoor weet ik wel dat het wat uit de hand was gelopen, want er liepen zeg maar drie jongens in zo'n gek pakje rond en toen besloot er eentje zijn blote kont tegen het raam te doen terwijl er mensen les hadden. Wat gebeurde er nou; hij ging door het raam heen want hij sprong te hard tegen het raam. Gevolg: meneer zat in het ziekenhuis met glasscherven in zijn reet. :')
    Oh oh, en vorig schooljaar hebben ze ook weer een raam gebroken, hahah. :'D

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 12:13 ]