• Over minder dan twee maanden zijn de examens al en dus ook de examenstunts komen er weer aan :Y)
    Elk jaar worden scholen geteisterd met gekke stunts. Stormbanen, waterpistolen, bekertjes water en noem maar op

    Wij hebben dit jaar besloten holi poeder te kopen, we hebben een bbq én examenfeest. Wat is holi poeder?



    Wat gaan jullie doen met de examenstunt? (:

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 19:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Florentina schreef:
    Wat leuk! Ik baal zó van onze examenstunt, die was namelijk niet eens een stunt en ik (en meerdere mensen) had hem niet eens gezien!
    Het jaar ervoor was zoveel leuker, toen hadden ze allemaal kamers overhoop gehaalt (stoelen in de lucht gehangen, tafels op rare plekken) en de hal zo gebarricadeerd, dat je als scholier (dit was minder i.v.m. op tijd in je les komen, maar heel veel mensen hadden dat) over allemaal stoelen moest klimmen + ballonnen (die natuurlijk kapot werden getrapt) om bij je lokaal te komen.


    Oh! Dat doen wij met de honderd dagen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vorig jaar zat ik in mijn examen jaar, de tijd voor een examenstunt, maar omdat we nog maar net in een nieuw gebouw zaten was het dus verboden om een examenstunt uit te halen. Bovendien waren we met maar een hele kleine groep en hebben we dus uiteindelijk helemaal niks kunnen uithalen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Chaos is het sleutelwoord. Zoiets leek mij óók cool, maar niemand ging met me mee :< Ah well, dit is ook geweldig.


    Ja, dat is leuk.
    Wat mij ook heel leuk zou lijken is om de laatstejaars spoken / geesten / andere rare creepy figuren te laten spelen en van de hele school een spookhuis te maken, zodat iedereen die naar binnen komt verrast wordt door zombie's die achter donkere hoekjes (gewoon alles afplakken met vuilniszakken) vandaan komen, vampier etc.


    Aan niets denken is ook denken.

    Grant schreef:
    Vorig jaar zat ik in mijn examen jaar, de tijd voor een examenstunt, maar omdat we nog maar net in een nieuw gebouw zaten was het dus verboden om een examenstunt uit te halen. Bovendien waren we met maar een hele kleine groep en hebben we dus uiteindelijk helemaal niks kunnen uithalen.

    Ah wat jammer! Wel begrijpelijk though.

    Florentina schreef:
    (...)

    Ja, dat is leuk.
    Wat mij ook heel leuk zou lijken is om de laatstejaars spoken / geesten / andere rare creepy figuren te laten spelen en van de hele school een spookhuis te maken, zodat iedereen die naar binnen komt verrast wordt door zombie's die achter donkere hoekjes (gewoon alles afplakken met vuilniszakken) vandaan komen, vampier etc.

    Hmm, dat zou bij ons super moeilijk zijn. Onze school was vroeger een klooster, huge met grooooote ramen. Anders zou dat super tof zijn ja.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)
    Hmm, dat zou bij ons super moeilijk zijn. Onze school was vroeger een klooster, huge met grooooote ramen. Anders zou dat super tof zijn ja.


    Met die ramen kun je ook wel wat, daar moet je dan juist het enige licht door laten komen, voor de rest alle lampen uit.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik denk niet dat wij iets gaan doen. Ik heb er in ieder geval nog niemand over gehoord.


    Caution first, always.

    Bij ons hadden ze vorig jaar schuim. Niet zo heel veel, was ook niet zo speciaal trouwens. Op mijn oude school was het wel veel leuker en veel groter.

    bij ons mag de examenklas volgens mij iets rodn 1 april bedenken, dus ik zal zien wat het deze keer gaat worden (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik studeer nog niet af (helaas.) Maar mijn zus wel en bij ons op school spuiten ze altijd de andere leerlingen zeikenat met waterpistolen enz. dus ik ben echt de klos...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Oh cool! Dat ga ik ook als idee opbrengen!


    Tijd voor koffie.

    Een paar jaar geleden hadden ze bij mij op school een stripper ingehuurd, die een docente een lapdance gaf :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De examenstunt die mijn school vorig jaar had vond ik niks aan. Dat jaar daarvoor heb ik niet eens gezien.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ken 3 scholen die wat gedaan hebben :') dus helaas heel origineel is het niet, maar wel heel gaaf.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Caim schreef:
    Een paar jaar geleden hadden ze bij mij op school een stripper ingehuurd, die een docente een lapdance gaf :')


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Hmm, het duurt nog wel een tijdje voordat ik in m'n examenjaar zit, ik weet eigenlijk niet of er op school aan examenstunts gedaan wordt, ik heb ze eigenlijk nooit door (dus echt groot/bijzonder zijn ze dan niet)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat holi poeder lijkt me echt geweldig. ;D
    Zelf doe ik dit jaar gelukkig nog geen examen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .