• Ik zag zojuist iets op tumblr staan over een soort app waarmee je geld kan verdienen als je andere apps download. Ik dacht dat het spam was, maar eigenlijk is het gewoon een soort van reclame stunt waarbij grote bedrijven hun apps kunnen promoten.
    De app heet FeaturePoints en als je een account aanmaakt kan je gewoon apps downloaden, één keer openen (en daarna weer verwijderen) en daar krijg je dan punten voor die je uiteindelijk in kan wisselen voor geld/cadeaus of wat dan ook.
    Ik wilde dit even aan jullie laten weten, want het is best handig haha en als je deze code: 6TFHAC invult (dit hoeft niet perse) krijgen we allebei 50 punten.
    Hopelijk hebben jullie er iets aan (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dadelijk geef je per ongeluk (niet de voorwaarden gelezen) heel veel informatie aan apps, ook al heb je ze maar heel even op je telefoon staan. Ik ga dit niet doen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zulke dingen vertrouw ik nooit.


    Pretty is just a pretty word.

    Timbaa schreef:
    Zulke dingen vertrouw ik nooit.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lizor schreef:
    Oh een tip: als je het niet op je mobiel wilt kan je bluestacks op je computer installeren en het zo doen (:


    Geen virussen bij deze download? Want hij lijkt me heel handig namelijk (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Legilimency schreef:
    (...)

    Geen virussen bij deze download? Want hij lijkt me heel handig namelijk (:

    Nope (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dat lijkt me eerlijk gezegd te mooi om waar te zijn. Yo, ik ga wat apps downloaden en dan weer verwijderen (hoelang duurt dat? Tien minuten?) en dan krijg ik zomaar geld en iTunes-kaarten. Nee, dat vertrouw ik niet echt, en dan nog ben ik daar te lui voor, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Timbaa schreef:
    Zulke dingen vertrouw ik nooit.

    Snap ik wel (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Novoselic schreef:
    Dat lijkt me eerlijk gezegd te mooi om waar te zijn. Yo, ik ga wat apps downloaden en dan weer verwijderen (hoelang duurt dat? Tien minuten?) en dan krijg ik zomaar geld en iTunes-kaarten. Nee, dat vertrouw ik niet echt, en dan nog ben ik daar te lui voor, haha.

    Precies dit!
    En stiekem heb ik ook geen smartphone, dus ik kan het helemaal niet. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Novoselic schreef:
    Dat lijkt me eerlijk gezegd te mooi om waar te zijn. Yo, ik ga wat apps downloaden en dan weer verwijderen (hoelang duurt dat? Tien minuten?) en dan krijg ik zomaar geld en iTunes-kaarten. Nee, dat vertrouw ik niet echt, en dan nog ben ik daar te lui voor, haha.

    Nouja je krijg 20 punten per app en voor een iTunes kaart moet je 14000 punten hebben, dus zo snel gaat het niet hahah


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Novoselic schreef:
    Dat lijkt me eerlijk gezegd te mooi om waar te zijn. Yo, ik ga wat apps downloaden en dan weer verwijderen (hoelang duurt dat? Tien minuten?) en dan krijg ik zomaar geld en iTunes-kaarten. Nee, dat vertrouw ik niet echt, en dan nog ben ik daar te lui voor, haha.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Lizor schreef:
    Oh een tip: als je het niet op je mobiel wilt kan je bluestacks op je computer installeren en het zo doen (:
    *Genymotion. Bluestacks is een echte CPU zuiger en raadt ik echt niet aan. En ja, het is veilig. Wij moeten het gebruiken op school. :Y)

    Dit soort app's zijn trouwens niets nieuws. Bestaan al heel lang en een keer in de zoveel tijd is een bepaalde app heel populair. Ze zijn vaak ook legit, alleen duurt het sparen van de punten heel erg lang.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 18:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BastiIIe schreef:
    mt (;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    (...)*Genymotion. Bluestacks is een echte CPU zuiger en raadt ik echt niet aan. En ja, het is veilig. Wij moeten het gebruiken op school. :Y)

    Dit soort app's zijn trouwens niets nieuws. Bestaan al heel lang en een keer in de zoveel tijd is een bepaalde app heel populair. Ze zijn vaak ook legit, alleen duurt het sparen van de punten heel erg lang.

    Oh dat programma ken ik nog niet, ik zal eens kijken, want bluestacks kan soms best irritant zijn haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.