• Er is een nieuwe politieserie met in de hoofdrol Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven: Smeris.




    Rechercheur Theo Kamp (Jeroen van Koningsbrugge) wordt na een knokpartij met een topcrimineel tijdelijk gedegradeerd naar het Hennep-rooiteam van Willem Niessen (Dennis van de Ven). Ze weten niet dat dit het begin is van de zaak van hun leven.


    In deze serie zijn de twee niet het grappige duo, maar geharde politieagenten die de strijd aangaan met de criminaliteit.
    Hebben jullie hiervan gehoord? Of hebben jullie misschien al een aflevering gezien? Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 10:07 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik kende het nog niet maar ik ga er zeker een keer na kijken. Lijkt me namelijk echt leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kende het niet, maar ik ga het ook niet kijken. Ik houd totaal niet van Nederlandse series.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het begin van de eerste aflevering gezien en mijn vader vindt het helemaal geweldig. :Y)
    Het is geen heel origineel concept, maar ik vond wat ik ervan heb gezien op zich ook wel leuk, zeker voor een Nederlandse serie. Niet verkeerd bedoeld, maar meestal zijn die gewoon best wel slecht, en dit overtrof echt wat ik had verwacht na het zien van de aankondigingen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan