• Normaal gesproken staan er boven aan iedere pagina op het forum knoppen met "mijn topics", "actieve topics" enzovoort. Sinds daarnet verdwijnen die echter als ik in een topic zit. Bij de actieve topics of mijn topics zijn ze er nog wel, maar in topics zelf niet, en dat is eigenlijk best wel onhandig. (krul)
    Ik weet al dat ik niet de enige ben, dus nou vroeg ik me af of dit echt bij iedereen zo is en of er iets aan gedaan kan worden.



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, dit is echt geweldig. Alles staat nu mooi. Dankjewel Rutger :D


    -

    Eh, ik durf het bijna niet te zeggen, maar het viel me net op dat er in topics onderaan nog steeds "M'n Topics" en "M'n Abo's" staat. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scherp. Ik zal het zsm aanpassen!


    Dit is mijn signature...

    En trouwens, Rutger, waarom staat het GM-teken en het geslachtspoppetje eigenlijk opeens aan de andere kant van het profiel? Het is niet dat ik er iets op tegen heb hoor, ik vroeg het me gewoon af (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ligt het aan mij, of staat er nog steeds "m'n" als ik naar beneden scroll op deze bladzijde? Boven staat het wel goed....
    Anyway, bedankt!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rutger schreef:
    Scherp. Ik zal het zsm aanpassen!


    Yay, nou klopt het daar ook. Geweldig, dankje! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan