• Er zijn legendes over stammen in het bos, de mensen daar kunnen veranderen in wolven. Niemand mag ooit weten dat deze waar zijn...

    Het bos word verdeelt door meerdere stammen. De wolven stam is de meest hechte gemeentschap van alle en iedereen gaat goed met elkaar om, maar er zijn regels. 1. iedereen heeft zijn eigen taak en wijk daar niet van af. Zo houd je iedereen in leven. 2. Respecteer de natuur goden. 3.De jongens moet een gezellin (vriendin) vinden voor het einde van hun 16e zomer. Natuurlijk zijn alle regels belangerijk maar er is nog maar 1 week voor het einde van de zomer! Geen van de jongens heeft tot nu toe de moed gehad een van de meiden te vragen, maar als ze het niet doen worden ze verbanne dus de tijd dringt...

    Dit RPG speeld zich af in een tijd van jagen en verzamelen, houd daar rekening mee. Dit betekend: Geen mobiel, Geen ipod
    Er word gejaagd, gevist, en gekookt boven een vuurtje. Mensen wonen in eenvoudige hutten zodat deze makkelijk kunnen worden afgebroken en mee genomen naar hun volgende verblijfplaats.

    Goden:
    In de tijd van het jagen en verzamelen geloofde mensen in natuur goden. Zo ook deze mensen.

    Goden van de jacht.
    Het is heel erg belangerijk bij het vangen van een dier dat je het niet verspilt. Alles van het dier moet gebruikt worden. Alleen het hart moet geofferd worden aan de goden van de jacht.

    Natuur goden.
    Natuurlijk kan iedereen vragen om goed weer maar het is erg belangrijk dat je daarbij iets offert om de goden tevreden te stellen.


    Rollen invullen:

    naam:
    leeftijd:
    innerijk:
    uiterlijk: PICCA
    extra:
    beetje geschiedenis:
    kleur als wolf:
    door:

    meiden: 3/3

    Naam: May
    Leeftijd: 19
    Innerijk: Lief en zachtaardig, is graag vrienden met iedereen, nogal onzeker.
    Uiterlijk: foto
    Extra: tattoo van 2 poten op haar borst (mens vorm)
    Beetje geschiedenis: Haar moeder is bij haar geboorte overleden en ze heeft helemaal geen goede band met haar vader
    Kleur als wolf: Rood bruin
    Door:lilaloesie

    naam: Elanore Elijah Woodward.
    leeftijd: 19. 13"12.
    innerijk: in rpg~
    uiterlijk: foto
    extra: x
    beetje geschiedenis: Heeft zelf haar beide ouders omgebracht.
    kleur als wolf:
    door: Pwettyness // Lizz.

    Naam: Noah Black.
    Leeftijd: 19.
    Innerlijk: In RPG.
    Uiterlijk:
    Extra: Ze is een erg grote wolf. En heeft 1 tatoeage: Deze heeft ze op haar rechterschouder en deze tattoo is haar erg dierbaar:
    Beetje geschiedenis: Noah haar ouders zijn gescheiden, ze kan het goed vinden met haar moeder en vader maar ze is vaker in het bos. Ze brengt vaker tijd door met vrienden dan met haar ouders.
    Kleur als wolf:
    Door: CrazyGirlxx

    jongens 2/3

    Naam: Alex Leto
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Hij kwam uit een ander volk en heeft pas ondekt dat hij wolf is. Hij vindt het allemaal stom en is niet blij met zijn nieuwe leven. Over zijn oude leven doet hij geheimzinnig en weten de andere niet veel.
    Uiterlijk: Stevig lichaam, brede schouders. Blond haar en diepe bruine ogen. (sorry geen pic)
    Extra:
    Beetje geschiedenis: Alex komt uit een ander volk en is er op zijn 19e verjaardag achter gekomen dat hij wolf is. Hij wilde het zijn familie niet aandoen, dus liep hij weg en zocht hij of er een volk was dat net als hem wolf was.
    Kleur als wolf: Wit, met vlekken in de zelfde kleur als zijn ogen.
    Door: OhSoAria

    naam: Sentis Gaizz
    leeftijd: 16
    innerijk: Zachtaardig persoon en gewaagd om dieren te vangen. Is ook niet bang voor bloed.
    uiterlijk: Komt
    extra: komt
    beetje geschiedenis: Zijn ouders waren verdronken tijdens het vissen. Hij woont nu enkel bij de sjamaan van de stam.
    kleur als wolf: Husky achtig kleur
    door: LyraPhoenix

    naam: Zalúr Darsúm
    leeftijd: 21
    innerijk: Zalúr is een jongen die zijn roedel met al zijn kracht zal beschermen, net zoals de mensen die hij lief heeft.
    Hij is iemand die het liefst de geheimen van de roedel in de roedel behoudt dan dat het in de buiten wereld terecht komt.
    Zalúr is ook iemand die het liefst mysterieus blijft, voor zijn roedel en voor de buiten wereld. Hierdoor lijkt het soms alsof die liever op zichzelf wilt zijn dan bij andere mensen.
    Maar in tegen stelling tot dat, is hij liever bij de roedel dan in de buiten wereld, hij vertrouwt mensen niet vanwege het verleden wat hij heeft mee gemaakt.
    - Rest is voor de RP zelf -
    uiterlijk:
    extra: Zalúr zijn ogen zijn verschillend van kleur, daarnaast heeft Zalúr ook aardig veel littekens over zijn lichaam zitten.
    Zalúr is ook de Alpha van de roedel.
    beetje geschiedenis: Zijn familie zelf heeft hij nooit gekend, hij was opgegroeid in een weeshuis, maar voelde zich daar nooit thuis, daardoor was die vaker in de bossen dan dat die in het huis zelf was. Toen hij erachter kwam wat hij daad werkelijk was, is die volledig verhuist naar het bos zelf waar die jaren lang gewoond heeft, tot dat die een jaar lang opgejaagd werd door jagers.
    Dit kwam doordat hij liever al een wolf rond liep dan als een mens.
    Vanwege dit feit, heeft Zalúr verschillende littekens over zijn lichaam zitten, maar de gene die het meest zichtbaar is, is de gene op zijn gezicht.
    kleur als wolf:
    door: Paddo

    [MT, ben blij dat het toch nog doorgaat.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    (Ja ik ook, want t is wel een leuke rp ^^ daarom dat ik m aangemaakt heb het speeltopic ;) )

    Mt


    Vampire + Servant = Servamp

    Mt


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Zalúr Darsúm ~ Alpha

    Rustig liep ik rond door het bos, het was mijn thuis en het was waar ik behoorde. Ik hoefde geen mensen om mij heen omdat ze altijd raar naar je keken, ik wilde gewoon even door het bos lopen zonder enige zorgen... Op de roedel na dan die onder mij viel. Als ik wat in de verte hoor grijns ik, met een sprong veranderde ik naar mijn wolvengedaante waarna ik begon te sprinten op mijn vier poten, mijn oren en neus hadden geraden dat er een hert voor mij ergens door het bos aan het lopen was en dat zou nu mijn prooi worden!
    Met een grote snelheid sprint ik op het geluid af terwijl ik ook mijn neus volg, elk dier had namelijk een eigen geur waardoor ze gemakkelijk te vinden waren!
    Na een tijdje kwam ik op de plek waar het hert hoorde te zijn, maar hij was niet hier... in ieder geval, niet op de open vlakte! Maar hij zat te grazen achter de bosjes die voor mij stonden, met een sprong spring ik over de bosjes heen waarna ik mijn tanden in de nek van het hert zet, en het beest met een goeie beet vermoord.
    Even lik ik mijn mond af waarna ik om mij heen kijk, het was ochtend en de roedel zou eten nodig hebben, de meeste zouden zo waarschijnlijk wakker worden of zijn al wakker... Maar dan was er tenminste een ontbijt voor ieder.
    Met het hert in mijn bek sprint ik naar waar de roedel hoort te zijn en gooi het beestje op de grond waarna ik terug verander naar mijn menselijke vorm.

    Noah Black

    Gapend rek ik me uit. Ik had geen goeie nacht gehad wat erg zeldzaam was bij mij. Zalúr zal nu vast wel aan het jagen zijn. Dat deed hij altijd rond deze tijd. Ik sta op en zorg dat ik geen blaadjes in mijn haar of kleren krijg. Ik loop weg van mijn slaapplaats en zie Zalúr staan. Ik kijk naar het dode hert op de grond en ik knik goedkeurend. `Mooie vangst Zalùr´ zeg ik en ik ga naast hem staan. Hij is een goede Alpha wolf en zorgt goed voor zijn roedel. ´Kom je even mee? Voor een wandeling?´ vraag ik hem. Ik rende even snel vooruit, zodat ik in mijn wolfgedaante kon veranderen. Ik kijk hem met een hoopvolle blik in mijn ogen aan. Ik voel me veilig als Zalúr of een andere jongen bij me is. Ik wachtte wel op hem maar als hij nee zei kon ik het best begrijpen. Ik schud even mijn bruine vacht los en kijk dan even naar de grond. Ik wilde ook nog even gaan jagen voordat de anderen wakker werden. Ik werp een snelle blik op Zalùr en was van plan om maar alleen te gaan maar ik wacht nog heel even.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Zalúr Darsúm

    Even kijk ik naar Noah die uit wakker begint te worden en glimlach even, de eerste was al wakker geworden en blijkbaar ook enthousiast om zelf even te jagen.
    `Mooie vangst Zalùr´ ´Kom je even mee? Voor een wandeling?´
    Met een ruk draai ik mijzelf om waarna ik even knik en met een simpele aanloop verander in mijn wolvenvorm, waarna ik naast Noah begin te lopen.
    "Zolang we terug zijn voordat de rest wakker word, vind ik het best" simpele gedachtes werden altijd al gedeeld door wolven, vooral als je als wolf rondliep.
    Maar dat maakte niet altijd uit, een goed getrainde wolf kon altijd de gedachtes die hij of zij wilde delen, ook delen en wat die voor zichzelf wilde houden, werd voor zichzelf gehouden.
    Dat was het simpele wat een wolf kon leren, net zoals een simpele en snelle transformatie. "Noah, waar wil je precies jagen?" even kijk ik opzij naar hem waarna ik hem even aankijk.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 15:29 ]

    Noah Black

    Zalúr draaide zich om, knikte en veranderde ook in zijn wolvenvorm. ''Zolang we terug zijn voordat de rest wakker word, vindt ik het best'' zei Zalúr in zijn gedachtes tegen me. 'Rustig maar' suste ik hem en ik liep verder. ''Noah, waar wil je precies jagen'' vraagt Zalúr terwijl hij me aankijkt. 'Ik ga denk ik voor 1 van de zonnigste plek in het bos, daar kan je goed herten vangen' antwoorde ik zijn vraag. Ik rende even vooruit en snoof even om te ruiken of ik al een hert hoorde. 'Vindt je het ook zo prachtig? Deze natuur?' vroeg ik aan Zalúr. Ik was altijd al geboeid door het mooie en uitgestrekte bos. Weg van veel mensen die niet zo zijn als wij. 'Kom! Samen een wedstrijdje rennen?' vroeg ik hem uitdagend en ik knipoogde. Ik was even een speelse en vrolijke bui, Zalúr past wel weer op me, ookal kan ik al alleen jagen. Toch is het wel fijn als hij mee is. Ik loop naar een heuvel die over een groot open veld uitkeek. 'Zalúr? Dit kan misschien wel een vergaderplaats worden toch?' vraag ik hem. Het is best een hoge heuvel en het uitzicht is natuurlijk prachtig.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Sentis Gaizz
    Zachtjes open ik mijn ogen als de man voor me met een stok door de kolen heen schuift. Dit deed hij altijd, als hij weer eens een helder momentje had. Ik keek de man aan. De uit hout gesneden wolven amulet hing om zijn nek. 'De geesten zeggen dat er iets onverwachts staat te gebeuren in dit dorp,' sprak hij terwijl ik hem zwijgend aan blijf kijken.
    Nu de man me kort aankeek besloot ik maar om te gaan. Ik stond op en liep het kleine hutje uit om vervolgens een frisse teug lucht te nemen en liep weg richting de fuiken.
    Als ik de eerste fuik boven water haal, zie ik dat er een stuk of drie vissen in zaten. Zachtjes pulk ik de vissen uit het net en bedank de goden voor deze goede vangst.
    Nu kon ik ze rullen voor leer of hout voor het vuur.


    Vampire + Servant = Servamp