• Aangezien het al een jaar of 3 geleden is sinds ik hier nog actief op ben geweest. En tot het besef ben gekomen dat ik dit account nog altijd heb en weet dat de mensen hier een normaal, gezond stel hersens hebben dacht ik dat iemand me misschien hun mening kon geven en me even kon helpen uit de... nood?

    Het volgende is, dat het gaat over het uitkiezen van een cadeau.

    Het probleem is als volgt:
    Ik wil mijn verloofde een cadeau geven, ik ben er al uit wat het zal worden: een horloge.
    Waar ik nu aan twijfel is, dat ik weet dat hij er één heeft gezien die hij ontzettend graag zou willen -probleempje, hij kost 300 EUR-
    Ik zelf heb er eentje gezien, die er iets wat op lijkt, voor toch zeker een 100 tal euro minder.
    Bij de eerste weet ik, dat hij het een ontzettend mooie vind, maar hij me zal vermoorden als ik hem die koop aangezien het over een groot bedrag geld gaat.
    Bij de tweede ben ik niet zeker dat hij ze wel mooi vind -het gaat hier over een kieskeurig iemand- en hij me uiteindelijk ook zal vermoorden omdat ik zoveel geld aan hem uitgeef -hij laat me nog geen ijsje betalen-.

    Het volgende probleem is: hij draagt eigenlijk geen horloges (komt vooral door zijn werk). Maar wilt het wel. -Zoals wij vrouwen. We zien mooie schoenen die we eigenlijk niet dragen maar het toch kopen om het te hebben-
    Waarbij mijn vraag dus eigenlijk was:
    Als jullie de keus zouden hebben. Zouden jullie gaan voor de iets goedkopere? Of de droom horloge van je verloofde?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik zou waarschijnlijk dat droom horloge voor hem kopen omdat ik weet dat hij het enorm graag ziet. Ik kijk niet echt naar het geld als het gaat om iemand die ik doodgraag zie. Mits ik het geld natuurlijk heb. :') Maar dat is hoe ik ben, want heel veel mensen verschillen hier in.


    Take me to wonderland

    Bennefrost schreef:
    Ik zou waarschijnlijk dat droom horloge voor hem kopen omdat ik weet dat hij het enorm graag ziet. Ik kijk niet echt naar het geld als het gaat om iemand die ik doodgraag zie. Mits ik het geld natuurlijk heb. :') Maar dat is hoe ik ben, want heel veel mensen verschillen hier in.

    Met een beetje te sparen zou ik het geld op zich ook wel kunnen missen. Ik zat er alleen mee of het niet een beetje dom was om het uit te geven aan iets wat hem misschien 2 x per jaar zal dragen :)

    Ik zou voor het horloge gaan van 300 euro, en dat je hem dan voorstelt dat hij mee betaalt. Als hij echt niet wilt dat je zoveel geld aan hem uitgeeft, dan betaalt hij ook iets er aan, en dan heb je én een blije verloofde omdat hij een mooi horloge heeft, jij bent blij omdat je niet 300 euro er aan hebt uitgegeven, maar iets minder, en daar is je verloofde dan ook weer blij om.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kun je niet iemand vragen om mee te sponsoren voor dat horloge dat hij graag wil hebben? Straks vindt hij dat van 100 euro minder niet leuk en heb je eigenlijk 200 euro voor iets uitgegeven dat hij niet echt leuk vindt. Je kan ook tegen jezelf zeggen: fine, ik koop die van 200 euro maar dan koop ik die rok die ik op het oog heb niet, of ga ik niet volgende week uit of volgende maand bij wijze van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cadeau bon geven, en dan kan ie zelf wat uitzoeken voor horloge ofzo.

    Succes..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Hashirama schreef:
    Kun je niet iemand vragen om mee te sponsoren voor dat horloge dat hij graag wil hebben? Straks vindt hij dat van 100 euro minder niet leuk en heb je eigenlijk 200 euro voor iets uitgegeven dat hij niet echt leuk vindt. Je kan ook tegen jezelf zeggen: fine, ik koop die van 200 euro maar dan koop ik die rok die ik op het oog heb niet, of ga ik niet volgende week uit of volgende maand bij wijze van.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."