• De vloek van de Evil Queen heeft er voor gezorgd dat alle sprookjesfiguren nu in onze wereld zitten, in een plaatsje dat niet bestond en als nog niet in deze wereld thuishoort; Storybrooke. De sprookjes figuren hebben een normaal leven, ze gaan naar hun werk of school, hebben wel eens ruzie of maken vrienden, ze krijgen een relatie, sommige gaan misschien trouwen of zijn net uit elkaar. Gewoon een normaal leven het enigste wat wel is, is dat al hun herinneringen nep zijn niemand herinnert zich hun leven in de Enchanted Forest behalve de Evil Queen. De Evil Queen is wel bang dat ze hun geheugen helemaal terug krijgt en iedereen tegen haar zal keren.

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk: (Of als je personage nog op school zit, zet je dat ook hier neer)
    Extra:


    Tijdelijke stop op vrouwelijke personages tot we meer mannelijke hebben

    Rollen
    Sprookjesfiguren:
    Katherine Damianne Stavros || Red riding hood || Luna2013
    Arlyne Kensington || Doornroosje || xYoungLovex
    Snowwhite || Bella Christina Smith || zaIa
    Elle Sienna Lee || Rapunzel || Confiance
    Chloe Diana Fray || Elsa van Frozen || SuperTOMMO
    Emily 'Em' Devoné || Belle || Disneyy
    Mr.Gold || Rumplestiltskin || Luna2013
    Jamie Colin Beckster || Huntsman || MissMills
    Evan James Moor || Peter Pan || Disneyy
    Rowan Christopher Northwood || The pied piper of hamelin || Dauntlessone
    Jérome Balthazar Chesir || The mad hatter || Fairytalest
    Ali Omar Hirsiz || Alladin || Fairytalest

    Regels
    Niet alleen personages van 16-19 ook oudere van 20-30+
    Ongeveer 200 woorden schrijven, niet minder! Meer mag altijd. Je krijgt maar twee waarschuwingen!
    Naamsverandering doorgeven.
    Als je op vakantie gaat of als je door een andere reden paar weken/dagen niet kan reageren graag even melden.
    Andere niet buitensluiten
    Geen te perfecte personages
    Niemand zonder toestemming van een andere vermoorden of verwonden
    Als je met de rpg stopt zorg dan dat je personage niet gewoon opeens verdwenen is maar laat hem vermoorden/vermist of wat dan ook.
    Zet boven je post de naam van je personage in Storybrooke en welke sprookjesfiguur hij is
    16+ is toegestaan
    OC aanduiden met ()[]{}
    Hou meisjes en jongens gelijk
    Minstens twee personages per persoon
    De vloek wordt later verbroken
    reserveringen blijven twee dagen staan
    Als je over de serie praat graag onder spoiler voor het geval er mensen bij zijn die nog niet alle afleveringen heeft gezien.
    Je mag personages bespelen die niet in Storybrooke/the Enchanted Forest voorkomen.
    En natuurlijk veel plezier.


    Het verbreken van de vloek
    Oke, het lijkt me wel zo leuk als de vloek later wordt verbroken en de personages dan ook later gaan onderzoeken hoe ze weer terug naar de Enchanted Forest moeten gaan.
    Eerst had ik het idee dat iedereen langzaam hun geheugen terug krijgt soms na een droom of een bepaalde gebeurtenis die er is gebeurt en die een beetje weg heeft van een gebeurtenis die hij/zij heeft meegemaakt in de Enchanted Forest.
    Als jullie anders ook een beter idee of een leukere idee hebben dan hoor ik dat graag^^



    Het is vrijdag 18:00 sommige sluiten af bij hun werk of gaan nog even door, ze gaan naar huis of nog even wat eten bij the granny's daarna mogen ze doen wat ze zelf willen, uitgaan, naar de bios of wat dan ook sommige krijgen misschien zelfs al een herinnering terug van hun leven in the Enchanted Forest (zorg trouwens dat die herinneringen niet al te snel terug komen)

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 20:28 ]

    Jamie Colin Beckster ~ Sheriff ~ The Huntsman

    Ze kijkt me even verbaasd aan maar knikt dan glimlachend. ‘Natuurlijk ga ik mee,’ zegt ze. 'Ik heb ook nog niet gegeten. Dus laten we er maar gauw heen gaan.' Ik lach en ze kijkt me glimlachend in mijn ogen. Ze is echt knap. Gauw kijk ik weg. ‘Oké, kom op dan!’ zeg ik terwijl ik mijn spullen verzamel, weer naar haar toe loop en lachend in haar zij prik. Ik heb geen idee waarom ik ineens zo vrolijk ben, maar het kan me eerlijk gezegd ook geen bal schelen. Lachend ren ik richting Granny’s in de hoop dat Damianne me niet ineens heel dom zou vinden ofzo.


    [Vraagje: Is haar naam nou Katherine of Damianne?? (want boven je posts staat Damianne maar in de beginpost staat Katherine Damianne... Als je begrijpt wat ik bedoel)]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ali Omar Hirsiz // Aladdin

    'Dat verklaart alleen niet wat hij boven te zoeken had,' brom ik. Ik kijk om me heen naar alle boeken. Zou er ook een boek over stelen instaan? Vast wel, ik had nog nooit zoveel boeken op 1 plek gezien. Ik schrok even toen ik bij de deur de sheriff voorbij zag rennen. Ik wist zeker dat hij me niet kon hier als ik hier stond, maar alsnog schrok ik altijd als ik hem binnen een afstand van tien meter zag. Ik keek even om naar Emily. 'Ik denk dat ik terug naar boven ga voor ik je nog meer moeilijkheden ga bezorgen,' zei ik, terwijl ik mijn blik nog even op de deur liet vallen. 'Ik zie je morgenochtend wel weer,' zei ik met een grijns. Morgenochtend voordat ik vertrok. Het was een kwestie van tijd voordat Granny de sheriff inlichtte dat ik alweer wat uit de voorraad had gestolen. En dat zou een klopjacht betekenen, of iets in die trant.

    (inspiratieloos ;$)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Mr.gold || rumplestiltskin
    Ik knik naar wat hij zei en ik besef dat hij gelijk heeft, de klokkentoren was dan een goede plek ik kom er verder toch nooit, en natuurlijk is het
    verstandig om er verder niks over te zeggen. Nadat hij zeo dat hij morgen zou langs komen knik ik even. `het is voor mij ook maar eens tijd dat ik ga.' Zeg ik tegen hem en ik sta op. Voordat ik wegga kijk ik hem eerst nog even aan 'als je dit allemasl,over de dolk enzo maar tegen een iemand zegt dan beloof ik je dat ik je op een pijnljke manier ga vermorden, of ik ga je martelen of ik verander je in een voorwerp het ligt eraan in wat vooe bui ik ben.' Ik grijns gemeen en zonder een bedankje loop ik zijn huis uit

    (@missmills het is eigk katherine maar ik zit elke x met damianne in me hoofd dus verander het maar in damianne^^)

    Damianne stavros || red riding hood
    'Oke, kom op dan!' Zegt hij en hij prikt langzaam in mijn zij ik lach even en kijk hem aan, stirkem ben ik best blij dat ik hem tegen kwam. Opeens begint jamie te rennen eerst kijk ik even wat vaag maar al snel ren ik achter hem aan ondertussen denkend hoe hij eruit zou zien als hij geen shirt aan had, zou hij een sixpack hebben? Waarom denk ik zulke dingen eigenlijk? Ik grinnik alleen maar even om min gedachtes. Achja zolang hij er maar niet achterkomt wat ik zo juist dacht. 'Jamie! Wacht niet zo snel!' Roep ik hijgend en ik probeer hem bij te houden.

    Jamie Colin Beckster ~ Sheriff ~ The Huntsman

    Als ik al een heel eind op weg ben hoor ik Damianne ineens roepen. 'Jamie! Wacht niet zo snel!' Ik moet lachen en blijf even tegen een boom aan staan. Gelukkig heb ik een goede conditie, dat moet trouwens ook wel als je sheriff bent. Ik kijk haar lachend aan als ze me heeft ingehaald. Ze is echt heel knap denk ik met een glimlach. 'Hou je het nog een beetje vol?' glimlach ik. Ik ga weer normaal staan en haal mijn hand door mijn haar. Ik merk dat ik nu echt honger begin te krijgen dus begin ik te lopen. 'Kom je mee?' vraag ik aan Damianne.


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Emily 'Em' Devoné || Belle
    Ali bromt dat het niets verklaart van het waaróm Gold hier was en ik haal enkel mijn schouders op.
    Als hij dan ergens van lijkt te schrikken kijk ik naar de deur, nog net zie ik Jamie Beckster langs rennen in de richting van Granny's. Het is een aardige jongeman, tot je iets misdaan hebt dan.
    Dan zegt Ali dat hij maar naar boven gaat voor hij me nog meer moeilijkheden bezorgt. Ik grinnik zacht.
    "Ja, en ik ga denk ik maar even naar Granny's om wat te drinken te halen" zeg ik dan. Ik ben niet bang deze jongeman hier achter te laten. Wat valt er hier nu te stelen? Ik zie hem niet echt als het type dat zal gaan lezen of zo...
    ''Ik zie je morgenochtend wel weer'' zegt hij dan voor hij naar boven gaat. Ik knik en sluit de rest af en doe nu echt alle lampen uit.
    Ik loop naar de deur en stap naar buiten om vervolgens de deur in het slot te draaien en richting Granny's te lopen.


    Iemand voor Belle/Emily? Cx


    Little do you know

    Elle Sienna Lee || Rapunzel
    "Over de dingen waardoor iedereen hem gestoord vind. En dat terwijl hij best een aardige gozer is" antwoord Evan op mijn vraag. Hij legt zijn armen nonchalant over de leuning en leunt een beetje achterover. Een scheve grijns siert zijn lippen en hij kijkt me aan. "Maar vanwaar die interesse?" vraagt hij me dan. "Voor dat blad waar je werkt of niet soms? In iedergeval hoeft er echt geen artikel over mij en of Jérome in, iedereen weet al lang wie wij zijn" zegt vervolgt hij met een knipoog. "Nee hoor" zeg ik. Misschien lieg ik, maar wat maakt het uit. Een echte journalist is altijd bezig met zijn of haar werk. "Ik ben gewoon geïntresseerd in de mensen die hier wonen. Ik weet van de meeste mensen wel hoe ze heten, maar ik heb verder niet echt vriendschappelijke contacten." Ik bloos een beetje. Als je dingen te weten wil komen moet je kunnen liegen. Bovendien, mensen vertellen vaak dingen als ze je aardig vinden.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 18:19 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Evan James Moor || Peter Pan
    Elle zegt dat het niet voor haar blad is waarna ze verteld dat ze gewoon geïnteresseerd in de meeste mensen hier en dat ze niet echt vriendschappelijke contacten heeft. Ik lach zachtjes. Of ze liegt nu enorm, of ze verteld de waarheid en probeert vrienden te maken. Maar dat laatste lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien het zojuist nog ging over waar we het over hadden. Maar goed, ik geef haar het oordeel van de twijfel en grinnik dan zachtjes.
    "Dus je woont hier al je hele leven, maar kent nog steeds bijna niemand in een dorp waar iedereen iedereen kent?" lach ik dan "Jij moet dan wel een kluizenaar zijn geweest" lach ik vervolgens om mijn eigen grapje.
    Naïef ben ik niet, dus als zij verwacht dat ik meteen geloof wat ze allemaal zegt terwijl het zó onlogisch lijkt aangezien ze bij een of ander blad werkt is ze echt dom... Maar ach, ik heb ook echt wat meer vrienden nodig dus waarom zou ik niet gewoon mee spelen?


    Little do you know

    Het loopt dood :l


    Little do you know

    Indeed:(

    Mijn personages zijn momenteel niet bepaald bereikbaar. Of iemand moet Ali in zijn koelkast treffen, of iemand moet zo gestoord zijn om naar Jeffs huis te gaan


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik laat Evan wel naar Jeff gaan cx
    Zie ik hem wel voor aan dus doen we ^^


    Little do you know

    Luna2013 schreef:
    Indeed:(


    Eigenlijk zit ik te wachten op een post van jou xD


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Elle Sienna Lee || Rapunzel
    "Dus je woont hier al je hele leven, maar kent nog steeds bijna niemand in een dorp waar iedereen iedereen kent?" zegt Evan dan lachend. "Jij moet dan wel een kluizenaar zijn geweest" Wauw, zo klinkt het inderdaad vreemd. Een kluizenaar. De volgende keer dat ik zoiets zeg moet ik even beter nadenken. Niet dat ik veel vrienden heb, maar ik ben geen kluizenaar. Ik ben altijd bezig met mijn werk en heb daardoor niet vaak tijd gehad om vrienden te maken. Niet dat ik altijd werk, dat kan niet, maar wel overdag. 's avonds zit ik dan vaak thuis en ontmoet zo niet veel mensen. Als ik met ze praat is het voor me werk. Ik besef dat ik eigenlijk wel verlang naar een vriend. Iemand om mee te lachen, die ik kan vertrouwen. Nog niet zo vaak heb ik vrienden gehad, maar ik weet dat het erg fijn is.
    Ik besluit om maar op risico te spelen, met de waarheid. Vaak lieg ik tegen mensen. Daardoor weten niet veel mensen wie ik echt ben, maar Evan lijkt me wel aardig en ik denk dat ik hem wel kan vertrouwen. "Ik ken wel wat mensen, maar dat komt door mijn werk. Doordat ik zo nieuwsgierig ben vinden niet veel mensen me aardig." zeg ik en voor het eerst in lange tijd bloos ik een echte blos.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MissMills schreef:
    (...)

    Eigenlijk zit ik te wachten op een post van jou xD


    ooow haha vergeten sorry zal vanavond posten