• — Titel:
    I'll find my way back
    — Beschrijving van de story:

    I'll find my way back.
    Opgesloten in een donker doolhof, met alleen één lucifer en een bonkende hoofdpijn, moet jij je weg terug zien te vinden in een doolhof van vallen, ravijnen, en nog meer angstaanjagende obstakels.

    Wat kies jij? De dood na een paar stappen, of door vechten zodat je ooit het daglicht weer zal zien?

    Het komt er een beetje op neer dat de lezer zijn eigen weg kan vinden door het doolhof. Het doolhof zit vol met gevaarlijke vallen, ingewikkelde puzzels etcetera.
    — De sfeer:
    Donker en eng, misschien mysterieus.
    — Horizontaal of verticaal:
    Maakt niet uit. Het liefst horizontaal, maar verticaal is ook prima.
    — Lettertype:
    Maakt ook niet uit. In ieder geval niet te sierlijk o.i.d., maar je mag zelf kijken wat het beste past.
    — De foto's:
    Vorig jaar zag 'ie er zo uit:


    Ik kan op het moment niet echt plaatjes vinden, maar misschien kunnen jullie wat vinden? Het maakt me niet erg veel uit wat voor foto's er in zitten, zolang de sfeer maar goed overkomt.
    Oh, het liefst heb ik wel een soort doolhof in de cover (bijvoorbeeld zoiets als op de cover van vorig jaar, zoiets (klik))

    Het heeft geen haast, want ik ga de story pas activeren als ik alle hoofdstukken af heb. Heel erg bedankt alvast!

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 18:50 ]

    Paenitet schreef:
    Ik vind geen goede doolhof plaatje D:


    hier, als je die nog niet gezien had (:

    Nu heb ik toch een andere (:



    Hij is niet zo awesome als ik had gehoopt. Waarom moet die site nou alle foto's verkleinen D:
    Groter..

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 13:38 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Paenitet schreef:
    Nu heb ik toch een andere (:



    Hij is niet zo awesome als ik had gehoopt. Waarom moet die site nou alle foto's verkleinen D:
    Groter..


    Hij is best cool though! (: Dankjewel

    Np ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb hem ook met regen:


    -