• Easton High, een gewone school met ietwat minder gewone leerlingen. Iedere tiener heeft wel eens een probleem of een geheim, maar wat als die alleen maar erger worden? Vijf meisjes die allemaal op Easton High zitten worden gestalkt – maar door wie? Iedereen op Easton High kan het zijn. De stalkers hebben zo allemaal hun redenen om de meisjes te stalken en de meisjes zijn vastberaden om achter de identiteit van hun stalker te komen. Maar wat als het gestalk alleen maar erger wordt en de jongens een obsessie krijgen met de meisjes? Wat als de meisjes alleen maar dieper in de problemen komen hierdoor?

    Rollen:
    Meisjes:
    • HS • Alaska Ameya Mills - Remarkable
    • LT • Novelice Kassandra Englehart - Fated
    • NH • Chiara Valentina de la Rose - Whisperings
    • ZM • Shanaye Rowena Laighleis - Draakjes
    • LP • Elizabeth "Effy" Maren Kamiski - Malcolm
    Jongens:
    • Liam Payne • TinkerbelI
    • Zayn Malik • KiliOfDurin
    • Niall Horan • RAB
    • Louis Tomlinson • Styles
    • Harry Styles • Styles

    Invullijstje:
    • Rol
    •Naam
    • Leeftijd
    • Nationaliteit
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Waarom is hij begonnen met stalken? Alleen voor de jongens.
    • Extra


    Regels:
    • Minimaal 5 regels.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+ toegestaan maar niet OOC.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.


    Begin:
    Iedereen is al op school. Het is de eerste pauze (11.15) en iedereen zit bij zijn vrienden of doet wat voor zichzelf.
    Het gestalk begint steeds erger te worden.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 21:43 ]

    [KiliOfDurin -> LouisPan]


    Bowties were never Cooler

    [Het spijt me voor het lange off-line zijn, vanavond komt er een nieuw stukje.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Chiara Valentina de la Rose

    Niall haalde zijn schouders op, alsof get hem niks kon schelen, al geloofde ik dat niet. 'Nieuwe snaren zijn niet duur. Ze moesten sowieso al vervangen worden.' Ik wil Niall gerust stellen door te roepen dat Drew een vuile zak is en dat ik hem in elkaar ga rammen. Het probleem is enkel dat ik mjjn belofte nooit zou kunnen nakomen. 'Ik ga maar weer, ik zie je later.' klinkt Nialls stem, waarna de jongen wegrent. Ik ben zó boos op mezelf, het is officieel, ik ben het domste kind van de wereld. Er is tenminste één iemand die van me houd. Die verotte stalker, ik begin zijn berichtjes nu echt eng te vinden. Net als ik eraan denk, geeft mijn telefoon aan dat ik een berichtje heb. Ik ontgrendel het apparaat, wetend dat het de stalker is. " Still the one that Stole my heart. Search who I am and I'll break yours." Creep. Plots schiet me een geweldig idee te binnen. Ik kan Niall over de stalker vertellen! Ik vertrouw hem en ik moet het kwijt. Die stalker mag me dan wel bedreigen, toch ren ik als een speer waar naar ik denk waar Niall is. Het parkje.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Elizabeth "Effy" Maren Kaminski.

    Uiteindelijk grijns ik maar naar het meisje en knipoog verleidelijk, ik geef een klap op haar achterwerk en loop dan door, hoewel ik haar eigenlijk graag mijn bed in zou lokken. Tegenwoordig voel ik me inderdaad meer aangetrokken tot het vrouwelijke geslacht. Dit zou nog wel eens te maken kunnen hebben met het feit dat ik er zo goed als zeker van ben dat mijn stalker mannelijk is, ik weet het niet, maar op de één of andere manier voelen vrouwen even beter. Hoewel mijn voorkeur normaliter juist toch naar jongens, of mannen, gaat. Ineens botst er iemand tegen me op. "Kijk eens uit," gromd deze geïrriteerd en loopt zonder op of om te kijken verder. Mijn donkere ogen volgen hem en zien dat hij chagrijnig op een bankje neerploft. Ik haal lichtjes mijn schouders op, ach, wat kan mij het schelen, dus ga ik naast hem op het bankje zeggen, maar zeg, natuurlijk, niks, ik kijk enkel voor me uit en bied mijn joint aan door deze voor zijn gezicht te houden. Natuurlijk zijn drugs verboden op school, maar veel trek ik me er niet van aan. Natuurlijk let ik wel op dat het niet teveel opvalt en ga heus niet mijn spul zitten roken voor het ook van een docent of ander personeel, al goed.


    Reality's overrated.

    RAB --> Eruditie


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall James Horan

    ik zit met mijn handen in mijn haar op het bankje in het park. Ik wil niet naar school, maar ik zou wel moeten. Ik kan nu niet te laat komen. Ik sta op en loop zonder te kijken door. Per ongeluk bots ik tegen iemand op. Ik val om en mompel een boel scheldwoorden omdat ik mijn woede kwijt moet.
    'Sorry, het was niet mijn bedoeling om.... Laat ook maar. Wat doe je hier? De school begint zometeen weer?' Ik probeer het zo bot mogelijk te zeggen zodat ze weggaat. Ik wil niet dat ze ziet dat ik een mietje ben, of wat dan ook. Toch kijk ik nog even of ze verkeerd is geland ofzo. Mijn knie doet pijn en er zit een scheur in mijn broek. Dag dag zakgeld, dag dag nieuwe snaren.


    Spoiler alert: you will save yourself