• Nou ja, blijkbaar draait ineens alles op Justin Bieber hier op Quizlet, dus ik heb besloten hier maar doodserieus op in te gaan.
    *probeert niet heel hard te lachen*

    Well, Justin Bieber heeft best een grote invloed op mijn leven, NOT. Okay, ik mag hem dus totaal niet. Sorry, Beliebers. Elke keer als ik hem zie heb ik zin om een baksteen door de tv te gooien, want er is niemand die ik meer verafschuw dan hem. En ik heb geen idee hoe dat komt. Ik denk dat het zijn kapsel is, of zoiets. Soms beoordeel ik mensen op hun kapsel, en dat van Justin vind ik gewoon niks. Sorry. Oh, en laats gooide ik mijn radio uit het raam omdat zijn muziek er op kwam. Toen moest ik een nieuwe kopen, waardoor ik nu blut ben en me niet kan volproppen met junkfood in de McDonalds.

    Okay, dit was mijn doodserieuze verhaal over de invloed van Justin Bieber op mijn leven. Groetjes mij.
    Stiekem vind ik hem wel aardig en heeft hij op zich wel leuke muziek.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Dan is het maar beter dat je van deze site verdwijnt. (cat)
    Just kidding.

    Ik heb zelf ook een hekel aan Justin Bieber, hij kan totaal niet zingen brbrb, k krijg al nachtmerries als ik zijn muziek hoor(zip)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nou zeg, dat zeg je toch niet over Justin? D: Hij is zo'n grote inspiratiebron voor mij. kuch


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Everybody loves Justin Beaver!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoe kun je dat nou zeggen? Kijk naar dat knappe gezichtje en die zwoele blik!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Parachutes schreef:
    Nou zeg, dat zeg je toch niet over Justin? D: Hij is zo'n grote inspiratiebron voor mij. kuch


    Geloof niet alles wat je denkt

    Je berichtje maakt me een beetje verdrietig :(


    Life is hard and then we die

    Ik mag hem ook niet echt of zo.


    26 - 02 - '16

    Ik zeg perma ban! Zoiets kan gewoon niet gezegd worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    Ik zeg perma ban! Zoiets kan gewoon niet gezegd worden.


    Helemaal eens. Je moet gewoon meegaan met de tijd, niet zo blijven hangen in het verleden. Mijn mening over Justin is helemaal veranderd sinds ik diep in zijn ziel heb gekeken (en hij in die van mij) door de achtergrond. (N)

    Hahaha omg. Jullie reacties zijn geweldig. :9~


    -

    Waarom hou je niet van justin beiber?


    The Fairytale Happened

    Genest schreef:
    Everybody loves Justin Beaver!


    Don't walk. Run, you sheep, run.