• Hallo, om tickets bij db.de (Duitse treincompanie) te kopen, moet ik ofwel een of andere Duitse rekening hebben of paypal. Dus is mijn vraag, wat vinden jullie van paypal en hebben jullie het?
    Raden jullie het aan om het aan te maken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yush, heb 't. Vind het persoonlijk heel erg gemakkelijk en handig. ^^ En tegenwoordig wordt 't ook wel als alternatief geboden voor creditcard.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb geen PayPal en eerlijk gezegd weet ik er helemaal niks van. Ik kan het je dus niet aanraden of afraden.


    16 - 09 - '17

    Querencia schreef:
    Ik heb geen PayPal en eerlijk gezegd weet ik er helemaal niks van. Ik kan het je dus niet aanraden of afraden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Heb zelf PayPal, en het is één van de veiligste manieren om te betalen via het internet.
    Ik persoonlijk vind het heel handig, gebruik het vaak als ik iets koop via de Xbox.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ja, doen! Het is echt veilig en vooral handig.


    -

    PayPal is veilig, handig en snel. :Y) Ik gebruik hetzelf voor heel heel veel dingen. Echt heel veel dingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je kan de tickets ook gewoon kopen via NShispeed.nl, als je vanuit nederland en terug naar nederland reist. Is wat makkelijker dan PayPal.. Zo heb ik t altijd gedaan naar mn vriendin in België, daar kon ik online ook geen tickets kopen. (Gelukkig heb ik sindskort een auto ;D )


    It's high noon.

    Paypal is handig en betrouwbaar. ^^ Toen ik op eBay was opgelicht, heb ik al mijn geld teruggekregen van Paypal.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Paypal is handig en een van de meest betrouwbare betalingsmiddelen. Je kunt er voor kiezen om je paypal account te koppelen met je rekening, dan halen ze het binnen 4 dagen van je rekening af. Of je kiest ervoor om het gescheiden te houden en dan maak je dus geld over naar je paypal account (duurt geloof ik dag of 2) en dan kun je daarna bestellen.


    To infinity and beyond •

    Ik heb het voor ebay - het is ideaal :D.


    No growth of the heart is ever a waste