• Heey allemaal!

    Ik zag laatst ergens 'Shredded in 30 Days' voorbijkomen en was gelijk nieuwsgierig naar wat het was. Het blijkt een workout te zijn die je 'shredded' zou maken binnen één maand.

    Er zijn drie verschillende levels, je doet van dag 1 tot 10 level 1, van dag 11 tot 20 level 2 en van 21 tot 30 level 3. De levels kan je hier vinden:

    Zelf ben ik afgelopen zondag begonnen en ben nu dus op dag 6, level 1. Wat betreft de resultaten, tot nu toe merk ik dat m'n conditie al wat verbeterd is, voornamelijk m'n armspieren groter/sterker zijn geworden en ook bij mijn benen meen ik verschil te zien.

    Zijn er nog andere mensen die dit gaan doen, er mee bezig zijn of dit al eens gedaan hebben?

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 17:19 ]


    If we can't live together, we are going to die alone.

    Ik heb het ook n week or so volgehouden... Op het begin merkte ik al snel resultaat in mijn armen en benen, veel spierpijn ook... Alleen mijn buik niet? Ik had eerst veel spierpijn, maar ik heb het gevoel dat mijn buikspieren verder niet getraind worden ofzo haha.

    Ik heb hem niet afgerond en ben zelfs niet bij level 2 gekomen, door omstandigheden thuis (allemaal hectisch enzo)

    Anyway, het schijnt heel goed te werken! Dus ik wens je veel succes (naar mijn ervaringen waren de eerste dagen echt kut haha, dus ik wens je succes met level 2 en 3!)
    x


    Beautiful people, are people who smile.

    Dat heet eigenlijk gewoon 30 day shred, van Jillian Michaels. Ik hoor heel veel mensen die het doen en er echt iets aan hebben, maar ik vind het saai om te doen, om eerlijk te zijn. Ook geeft ze geen rustdagen aan, terwijl je die zeker moet houden elke week, anders herstellen je spieren niet goed.

    Veel succes in ieder geval, er zijn altijd mooie resultaten!


    Your make-up is terrible

    Te moeizaam voor mensen zoals ik, denk ik...


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Te moeizaam voor mensen zoals ik, denk ik...


    Same here :3


    26 - 02 - '16

    Hashirama schreef:
    Te moeizaam voor mensen zoals ik, denk ik...


    Jup.


    Some people are art and do art at the same time