• Ik vraag me dat af. Het is namelijk beter voor mij als ik mijn dichte schoenen draag, met zolen er in, maar hoe moet dat dan in de zomer?



    Klik op het plaatje voor de poll, please!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 12:44 ]

    Gestemd :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Met een korte broek vind ik het best kunnen, een jurk (bijvoorbeeld op de foto rechts boven) vind ik het niet echt mooi.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat is megahip! Why not? Je hoeft toch de trends niet te volgen?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik draag eigenlijk heel vaak dichte schoenen met blote benen zomers x) loopt veel beter en ik vond die birkenstocks etc. niet echt mooi x)
    Maar nu zijn m'n sneakers stuk en heb ik voor het eerst in jaren maar weer eens sandalen gehaald..


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb gister een panty gekocht in de kleur van mijn schoenen, voor onder een jurk.. ik draag nog al veel jurken in de zomer namelijk :/
    Het heeft ook wel iets eigenlijk, zo'n jurk en dan van die grote schoenen eronder. Als het even kan moet de kleur van de schoenen dan wel ergens anders in terug komen.

    Ik vind dat altijd wel leuk staan.
    Matchen met iets anders in je kleding is dan wel handig, dat de kleur ergens terug komt zeg maar.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Donaghy schreef:
    Ik vind dat altijd wel leuk staan.
    Matchen met iets anders in je kleding is dan wel handig, dat de kleur ergens terug komt zeg maar.


    26 - 02 - '16

    Natuurlijk kan dat, dat doen echt zoveel mensen en het staat nog leuk ook, vind ik. Gewoon doen.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Zolang het niet zulke laarzen zijn die tot aan je knieën komen of Uggs denk ik dat alles wel staat onder een korte broek of een jurkje. Vaak als je dichte schoenen hebt vind ik het er ook leuker uitzien als de sandalen of slippers die iemand aanheeft. En als mensen mogen rondlopen met tennissokken in badslippers rn niemand daar iets over zegt waarom zouden dichte schoenen en blote benen dan niet kunnen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    fallenbadass schreef:
    Natuurlijk kan dat, dat doen echt zoveel mensen en het staat nog leuk ook, vind ik. Gewoon doen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    fallenbadass schreef:
    Natuurlijk kan dat, dat doen echt zoveel mensen en het staat nog leuk ook, vind ik. Gewoon doen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Gestemd. Ik vind het altijd erg leuk staan. (:


    Caution first, always.

    Ik draag bijna altijd dichte schoenen omdat ik mijn voeten niet mooi vind. Vorig jaar had ik het eerst sandalen sinds ik kind was. Ballerina's kan ik ook niet dragen, want dat valt altijd van mijn voeten. Dus ja, het kan zeker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Goed om te weten dat t niet raar is x)

    Ik draag bijna altijd Allstars, of het nou zomer of winter is, met een jurkje of rokje of korte broek of lange broek. Ik vind dat het gewoon kan (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."