• Ik heb sinds kort een oud verhaal weer opgepakt. Hier even een korte beschrijving:

    De 17 jarige Laura Vink, komt net uit haar examens. Dat betekent vooral, genieten van een eindeloze vakantie. Om haar studie hoeft ze zich geen zorgen te maken. Want ze is al eerder aangenomen op haar toekomstige opleiding Diermanagement. Deze opleiding gaat ze volgen, samen met haar vriendin Sanne. Toch loopt de vakantie, en de opleiding niet zo soepel als Laura verwacht had. Laura haar moeder wilt scheiden vanwege huishoudelijk geweld. Laura wordt regelmatig geslagen door haar vader nadat hij steeds vaker dronken thuis komt, maar zo makkelijk laat hij zich niet wegjagen. En ook op haar opleiding krijgt Laura het aan de stok met Noah, een verwaand meisje uit haar klas. Laura voelt zich gelukkig nog wel op haar gemak met haar baantje bij de voetbalkantine, waar ook haar vriend voetbalt. Maar wanneer hij een fataal ongeluk krijgt, beland Laura in een diepe, eenzame put.

    Welke rollen heb ik nog nodig.

    - Vriend van Laura ''zonder tattoo's, piercings etc. Ook geen baard snor en rond de 18 jaar.''
    - Vriend van de vriend van Laura
    - Moeder van Laura
    - Vader van Laura
    - Medewerkster voetbal kantine 1 -het liefst een meisje rond de 18/19/20
    - Medewerkster voetbal kantine 2
    - Baas voetbalkantine

    Wat wil ik weten:

    Naam -
    Leeftijd -
    Karakter -
    + een plaatje van die persoon

    Opmerkingen:
    Alsjeblieft géén hele beroemde mensen. -Zoals Robert Pattinson, 1D, Justin Bieber, Ariana Grande etc..-
    Laura zelf heeft blond haar, dus het liefste zou ik de ouders ook blond haar willen geven.


    Hurry up, We're dreaming!

    Naam - Megan (moeder van Laura)
    Leeftijd - 48
    Karakter - Megan is van nature vrolijk en altijd blij, wat veranderd als haar man gewelddadig blijkt te zijn. Ze is een perfectionist en wilt dat haar leven is zoals zij het wil en niet anders. Als haar leven uitpakt op een andere manier dan zij voor ogen heeft, vind ze dat niet fijn. Ze houd niet van onzekerheden en het duurt even voor ze de draad dan weer oppakt. Ze sluit zichzelf soms af van de hele wereld, wat niet altijd een goede oplossing is, maar wat ze automatisch doet, om zichzelf te beschermen.
    + een plaatje van die persoon


    Ik hoop dat ik je iets op weg heb geholpen met je verhaal.
    Het lijkt me erg leuk, dus misschien kan je een linkje naar me doorsturen? Dan kan ik een abo nemen.
    Misschien is de foto heel veel te jong, maar ik ben niet zo geweldig in vrouwen boven de 18 zoeken, dus die foto kan je zelf nog veranderen als je wilt.
    Succes met je verhaal,
    groetjes,
    MyselfOnly


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    ^Hier boven.

    Geweldig! Hoe je haar karakter hebt beschreven is echt precies zoals ik wilde. Echt dankje dankje dankje!


    Hurry up, We're dreaming!

    Nvm

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 21:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol: Vriend Laura
    Naam - Andrew Romares
    Leeftijd - 18
    Karakter - Andrew is van karakter een sterk en behulpzaam persoon! hij heeft altijd zijn koppie omhoog en laat niks en niemand hem in de weg staan.. Ook is hij tegen iedereen vriendelijk en heeft hij veelvrienden maar als hij een fataal ongeluk krijgt verandert dit en word hij een bang en zielig persoon die gewoon het tegenovergestelde is van de persoon hij hij vroeger was... omdat hij nu degene is die hulp nodig heeft en in een depressie zit omdat hij nietmeer kan doen wat hij het liefst doet: Voetballen.

    + een plaatje van die persoon



    Link: http://29.media.tumblr.com/x1Kvcs4kElqmfsw3kc11mR3Eo1_500.jpg

    Rol: Medewerkster voetbalkantine
    Naam - Lauren Ponty
    Leeftijd - 18
    Karakter - Lauren is een vlot en lief meisje, ze kan met iedereen opschieten en heeft nooit ruzie. Ze is erg behulpzaam en houd ervan om mensen te helpen en in het zonnetje te kijken naar voetbalwedstrijden. Ze is wel een beetje onzeker maar dat zie je niet aan haar pas als je haar echt leert kennen dan zie je dat dit vlotte en altijd vrolijke meisje vanbinnen een beetje onzeker is en niet altijd zo blij,... ze heeft vaak een pokerface omdat ze niet wil dat andere zien hoe ze zich voelt. alleen haar beste vrienden kunnen door die pokerface heenkijken.

    + een plaatje van die persoon



    Link: http://25.media.tumblr.com/a590a7b8e3ab59ad75d025fdbedc668b/tumblr_migxycYRoB1qgyzdeo1_500.jpg

    Ik hoop dat je er iets aan heb^^

    Ik wil ook nog wel wat invullen


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik maak thuis wel wat voor je.


    Vampire + Servant = Servamp

    Vriend van vriend

    Naam -
    Benjamin Rosales ||| (Moose)
    Leeftijd -
    16
    Karakter -
    Moose is een vrolijke vogel. Hij danst geweldig en heeft altijd iets op z'n hoofd(een beany, snapback, enz)
    + een plaatje van die persoon