• Imagine Dragons wiki


    Hallo Q'ers,

    Ik ben al een aantal maanden erg fan van de Imagine Dragons en heb hier ook een paar users langs zien komen die dit ook zijn, dus ik kwam op het idee een fantopic te maken.


    Hier kun je praten over de groep, fangirlen om hun liedjes en veel meer!

    Radioactive
    On top of the world
    Demons
    Bleeding out sorry, kon geen betere vinden
    Hear me
    Night Visions full album(deluxe version)

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 14:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik werd fan door Radioactive, maar mijn favoriete nummer is toch echt wel Demons.


    :)

    Ik denk Amsterdam. :]

    Ik heb hun cd echt al vaak afgespeeld, waarschijnlijk zal hij tijdens mijn examens ook vaak in de radio verdwijnen (:
    Ik hoop dat ik ze ooit live te werk kan zien !
    Ik was onmiddellijk fan van Radioactive maar ik denk dat 'Demons' nu mijn favoriet is (: Al hou ik ook erg van Bleeding Out en Monster

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 18:52 ]


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Libera schreef:
    Ik werd fan door Radioactive, maar mijn favoriete nummer is toch echt wel Demons.
    \

    En Amsterdam


    Spoiler alert: you will save yourself

    Here I am! Vooral live vind ik ze awesome, en bij de studioversie Radioactive mis ik toch altijd de live-bridge met de bassdrum. Vind het wel jammer dat ze zo snel groot zijn geworden tho, ik zou ze graag nog een keer in een kleine zaal willen zien zoals toen met het concert van 3 november. Dat gaat denk ik niet meer lukken haha D:




    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Yisssss

    Zijn jullie trots op me dat ik Bleeding Out kan op de gitaar, en er bij zingen? ^-^


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Yisssss

    Zijn jullie trots op me dat ik Bleeding Out kan op de gitaar, en er bij zingen? ^-^


    Niiiiice. Bleeding Out is m'n fave (:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Niiiiice. Bleeding Out is m'n fave (:


    Yay ^^
    Ik heb echt het idee dat iedereen Imagine Dragons leuk vind, maar toch is het niet groot ofzo. Misschien moeten we een trend zetten, en dat we zelf het fandom groter maken enzo.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Yay ^^
    Ik heb echt het idee dat iedereen Imagine Dragons leuk vind, maar toch is het niet groot ofzo. Misschien moeten we een trend zetten, en dat we zelf het fandom groter maken enzo.


    Dit is heel egoïstisch, maar eigenlijk wil ik niet dat Imagine Dragons een groot fandom krijgt. Ik wil ze voor mezelf houden D:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Dit is heel egoïstisch, maar eigenlijk wil ik niet dat Imagine Dragons een groot fandom krijgt. Ik wil ze voor mezelf houden D:


    Ja, dat realiseerde ik me ook nadat ik dat had gezegd. Misschien willen ze wel helemaal niet groot worden, net als Nirvana.
    Het is eigenlijk wel goed zo :')


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik vind het ook juist fijn dat het fandom zo klein is; ik vind het irritant als er zo'n krijsende meisjes bijzijn zoals bij One Direction het geval is om een voorbeeld te geven. En als ze een kleinere naam hebben treden ze op in kleinere zalen en dat maakt het juist gezelliger.. Maar ach, als ze meer succes hebben is dat beter voor hen dusja, ik heb zo'n dubbel gevoel daarover ;p


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Wat vinden jullie eigenlijk van hun liedje 'lost cause'?


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Sing me up :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Count me in. (:
    Mijn lievelingsnummer van hen is Demons.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik heb iedereen even in de beginpost gezet *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.