• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:29 ]

    Occult schreef:
    Ik gebruik zelf ook een wimperkruller en bij mij is er nooit was misgegaan. :'D Maar omg, als mij dat zou gebeuren, zou ik dus echt niet meer het huis verlaten tot het is aangegroeid. Ik weet niet tot hoeverre het bij jou opvalt, maar ik heb behoorlijk lange wimpers en je zou het gelijk zien.


    Ik heb korte wimpers dus ik moet er meestal al een laag mascara overheen gooien voordat je iets ziet. Het voordeel is dat altijd eyeliner heb (waardoor je mijn wimpers meestal niet eens ziet) dus ik hoop dat het de komende twee maanden niemand opvalt..

    En ik ga ook geen nepwimpers gebruiken. Ik ben daar zó vreselijk slecht in D:

    Squirrelpaw schreef:
    Ik heb het niet gehad maar dit is precies de reden waarom ik het niet doe ^^


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Montrose schreef:
    (...)

    Ik heb korte wimpers dus ik moet er meestal al een laag mascara overheen gooien voordat je iets ziet. Het voordeel is dat altijd eyeliner heb (waardoor je mijn wimpers meestal niet eens ziet) dus ik hoop dat het de komende twee maanden niemand opvalt..

    En ik ga ook geen nepwimpers gebruiken. Ik ben daar zó vreselijk slecht in D:


    Weet niet of je geld hebt, maar als je je echt schaamt, kun je ook wimperextentions laten zetten ^^


    To infinity and beyond •

    Morticia schreef:
    Dat is precies de reden waarom ik het niet gebruik ...


    26 - 02 - '16

    Ik zie mezelf er ook wel voor aan dat ik dat per ongeluk doe. Gelukkig gebruik ik het niet (:
    Sterkte ermee.

    Ik heb eens per ongeluk zelf het gehele midden van mijn wimpers er uit getrokken, zag er ook heel apart uit :W
    Maar bij mij was het binnen een week/1.5 week bijna weer volledig aangegroeid. Of je zag er toch tenminste niks meer van ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik gebruik elke dag een wimperkruller en heb er nog nooit problemen mee gehad.
    Maar ik ken iemand die dat wel al eens had, en ze heeft echt geen 2 hele maanden moeten wachten voordat haar wimpers weer terug waren hoor ;)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Deed dat niet fucking veel zeer? ;o
    No I won't use that shit either.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Deed dat niet fucking veel zeer? ;o
    No I won't use that shit either.

    Een goede vriendin van me vertelde laatst nog dat dit haar zoveel malen was overkomen, maar dat het (voor haar) niet pijn deed.
    Je zal maar ergens gewend aan raken, zeg ... Shit ain't normal.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, dat is echt verschrikkelijk. Succes en hopelijk valt het niet te erg op!


    Pretty is just a pretty word.

    Ahw dat lijkt me echt ongelooflijk pijnlijk. Succes.
    En dat is inderdaad de reden waarom ik die dingen ook nooit gebruik.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Nou eigenlijk, ik heb er wel eentje, maar ik gebruik hem zelden... Dit maakt me bang, hahah. Ik denk niet dat ik hem snel weer uit de la zal pakken xd
    Sterkte ermee!


    Hamartia

    Morticia schreef:
    (...)
    Een goede vriendin van me vertelde laatst nog dat dit haar zoveel malen was overkomen, maar dat het (voor haar) niet pijn deed.
    Je zal maar ergens gewend aan raken, zeg ... Shit ain't normal.


    Ik vond het ook niet heel pijnlijk. Maar ik heb het wel vaker gehad, alleen dan maar een paar haartjes.

    Heb er even een foto van gemaakt. Je ziet echt duidelijk dat het bijna niets meer is :')



    Ik had ook even mijn make-up er helemaal afgehaald om te kijken hoe dat eruit zou zien, want met make-up was het eigenlijk niet zo heel duidelijk

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 18:59 ]

    Oeh, ik zou 'm echt niet meer durven te gebruiken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.