• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Fisher
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Avarosa
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 22:01 ]


    I am an idiot, I move.

    Ik word misselijk als ik er al aan denk, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik word misselijk als ik er al aan denk, haha.


    Drink anders een lekker kopje kamille thee met honing? Dat werkt voor mij altijd wel als ik ziekig ben ;3


    26 - 02 - '16

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Drink anders een lekker kopje kamille thee met honing? Dat werkt voor mij altijd wel als ik ziekig ben ;3


    Ik heb al thee met kamille en tijm gedronken, helpt inderdaad. Maar ik heb het gevoel dat ik propvol zit daardoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb al thee met kamille en tijm gedronken, helpt inderdaad. Maar ik heb het gevoel dat ik propvol zit daardoor.


    Kan ook zijn doordat je ziek bent, dan voelt alles anders. Als ik griep heb, wanneer ik dus ziek ben, doen zelfs de haren op mijn hoofd pijn en voel ik elke spier in mijn lichaam. Ook kan ik dan niets verdragen qua licht, kan ik niets eten/drinken zonder over m'n nek te gaan. Best wel vervelend :\


    26 - 02 - '16

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Kan ook zijn doordat je ziek bent, dan voelt alles anders. Als ik griep heb, wanneer ik dus ziek ben, doen zelfs de haren op mijn hoofd pijn en voel ik elke spier in mijn lichaam. Ook kan ik dan niets verdragen qua licht, kan ik niets eten/drinken zonder over m'n nek te gaan. Best wel vervelend :\


    Jua, is het ook. Mijn spieren doen ook ontzettend veel pijn.


    Your make-up is terrible

    Oh dit topic leeft ook nog. :w

    Assassin schreef:
    (...)

    Jua, is het ook. Mijn spieren doen ook ontzettend veel pijn.


    Zorg dan dat je goed warm blijft. Warme douche/warm bad verlicht vaak wel de pijn. Af en toe lopen en niet al te veel op bed liggen zodat je spieren niet geheel koud worden, helpt ook. Al is dat wel vervelend als het gepaard gaat met duizeligheid.


    26 - 02 - '16

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Zorg dan dat je goed warm blijft. Warme douche/warm bad verlicht vaak wel de pijn. Af en toe lopen en niet al te veel op bed liggen zodat je spieren niet geheel koud worden, helpt ook. Al is dat wel vervelend als het gepaard gaat met duizeligheid.


    Lopen doet echt pijn, haha. Gelukkig is het bij ons nooit echt koud binnen. Mijn moeder wilt nu al dat de verwarming weer aangaat omdat ze koude voeten heeft.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Lopen doet echt pijn, haha. Gelukkig is het bij ons nooit echt koud binnen. Mijn moeder wilt nu al dat de verwarming weer aangaat omdat ze koude voeten heeft.


    Ja, maar te lang op bed liggen kan ook weer voor spierpijn zorgen D:
    Nou ja, als de pijn iets gezakt is zou je kunnen proberen weer een stukje te lopen.


    26 - 02 - '16

    Pura schreef:
    Oh dit topic leeft ook nog. :w


    Joah. Nikki besloot dat het tijd was om dit topic te heropenen! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Hoezo stel je dat uit? Tekenen is toch juist leuk? :3


    Jaaaa wij hebben een nomnomnom wafelijzer c: Naja het wafelijzer zelf is niet nomnom, maar de wafels wel, ghehe. :Y)


    Oh man, lekker. Op mijn vorige werkplek maakte wij ook wafels. Slagroom, aardbeien, kersen... Aah.

    Hmm, op dit moment schieten er mij geen zieke-tips te binnen, sorry :c

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 21:18 ]


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Oh man, lekker. Op mijn vorige werkplek maakte wij ook wafels. Slagroom, aardbeien, kersen... Aah.


    Aah dat klinkt goeeed. Ik heb de hele dag geleefd op een diepvriesmaaltijd en een boterham, dus ik heb nu zo'n trek... :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Oh man, lekker. Op mijn vorige werkplek maakte wij ook wafels. Slagroom, aardbeien, kersen... Aah.


    Kom hier en maak samen met mij deeg om wafels te maken? ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet het, ik ben slim. 8D


    Your make-up is terrible

    Zal ik maar een nieuw topic maken dan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible