• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Melding: De laatste persoon die in dit topic reageert maakt het nieuwe LJH aan. Gebeurd dit niet binnen een uur, dan mag iemand anders het doen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 18:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat leuk om te zien dat je me eveneens hebt laten merken dat mannen inderdaad niet te vertrouwen zijn.
    And, the wall is going up again.

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 8:28 ]


    •

    Wat een drama-feest. Dit is dus de reden dat ik anti-alcohol en anti-drugs ben.

    Ik ben zo blij dat ik eindelijk een groep vrienden heb waar ik echt bij hoor in plaats van mijn groep op school waar ik altijd maar gewoon een beetje bij hang.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Elvenking schreef:
    Wat een drama-feest. Dit is dus de reden dat ik anti-alcohol en anti-drugs ben.
    Maar ik hou van alcohol en koffie D:
    Je kunt beter zeggen dat sommige mensen geen alcohol/drugs mogen. Zijn genoeg mensen die er normaal mee om kunnen gaan in mijn omgeving.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omg, ik ben niet gebuisd. Nu eens op die andere site proberen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik wil mn koffie en mn broodjes kaas met sambal! Ga daar weg uit de keuken en neem die rufthond mee D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gisteren. Mama: 'Ja natuurlijk mag je naar Paul toe na je wedstrijd.'
    Vandaag. Mama: 'Nee, ik vind het vanavond te laat. Jij gaat gewoon mee naar huis.'
    Serieus? Ga gewoon weg ofzo. Jezus...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alsjeblieft zeg, pfft.

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 14:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I want my laptop back. Meeeeh.


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk was je best wel lief. Kon ik daar maar mee omgaan. :'D


    :)

    Roku schreef:
    I want my laptop back. Meeeeh.

    Anders ik wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    wauw dat was snel :/


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    I don't know the question, but sex is definitely the answer | 5 Seconds Of Summer

    Oké, het is officieel. Het niveau van stories op Quizlet is weer een stuk gedaald. -.-


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    I don't know the question, but sex is definitely the answer | 5 Seconds Of Summer

    Oké, het is officieel. Het niveau van stories op Quizlet is weer een stuk gedaald. -.-

    Indeed. Ik dacht dat ik de enigste was die hieraan irriteerde, maar lijkt wel of seks Quizlet overneemt ofzo. Ook als ik Quizlet intik bij Google krijg ik er ook echt als eerst 16+ bij en vierde is seks. Echt.. thefuck. Er is wel meer dan dat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Indeed. Ik dacht dat ik de enigste was die hieraan irriteerde, maar lijkt wel of seks Quizlet overneemt ofzo. Ook als ik Quizlet intik bij Google krijg ik er ook echt als eerst 16+ bij en vierde is seks. Echt.. thefuck. Er is wel meer dan dat.

    Nog veel erger is dat de helft van de meisjes die dat soort verhalen schrijft nog nooit seks heeft gehad en daar ook niet goed onderzoek naar heeft gedaan. :W


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."