• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het Waanzinnige Kletscafé numero 125!




    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is human (of panda)! :Y)
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan honderd topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en awesomeheid lessen) (en Nederlands lessen).
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.


    Het is een plicht om deze beginpost te lezen.

    Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon alles?
    Wel, het is simpel. Er waren eens twee quizletters die van spammen hielden en graag Nederlandse lessen gaven. Dit deden ze beiden graag maar ze gingen een beetje té off-topic. En zo begon het Kletscafe-idee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste leden en de eerste dag al was een groot succes. Zo groeide het Kletscafe steeds meer en meer. Op een dag was de awesomeheid de wereld teveel, en verdween alles spoorloos. Maar wij zijn allemaal prima in orde en we kletsen nog lang en gelukkig.


    Onze geweldige crew:

    Werknemers.
    Nori • Nori • Cafébazin • 12
    Lotta • Mertin • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Pulsar • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Linkin • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Eccleston • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • Hybridum • Gitarist/Webdesigner • 17

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 17
    Erieka • Roku • Kattenverslaafde • 18
    Gail • Gailybell • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • CaIeb • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Timbaa • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Initiation • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Caille • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
    Suzanne • xSuzannex • Awkward verslaafde • 16
    Ezra • Idylle • Knuffelverslaafde • 15
    Aline • Shailene • Kinderprogramma- en film verslaafde • 14


    Wil jij ook bij de vervelende crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer ergernis. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan proppen we je erbij! (:


    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Nori) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Pulsar) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Hybridum) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Mertin) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Pulsar) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Nori) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Mertin) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Mertin) (bedenker van de naam), Jarne (Pulsar) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Hybridum) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 17:20 ]


    From these ashes, I will rise

    Eccleston schreef:
    (...)
    Die prijs is wel duur, ja. En volgens mij ben je daar niet eens zo heel lang in.
    Aan het begin van de kaartverkoop van de Elf Fantasy Fair voor bijvoorbeeld de zaterdag, kostte maar twee euro meer en dat is voor een hele dag.

    Haha, da's waar.
    Maar ik ga nu even de pretparkkenner in me laten spreken.
    Heel veel parken zijn gewoon veel te duur. Ik noem een Efteling, Toverland, Walibi,...
    Een pretpark is alleen goedkoop en voordelig buiten vakanties en weekend als er bijna niemand rondloopt. Dan kun je zoveel attracties doen zonder al te veel aan te schuiven.
    Binnen de vakanties sta je al rap 1,5 uur aan te schuiven voor twee minuten attracties.
    Ik ga erg vaak naar pretparken en volg ook het nieuws binnen de sector. Maar ik ga alleen op dagen als mijn school alleen vrij is.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)
    Haha, da's waar.
    Maar ik ga nu even de pretparkkenner in me laten spreken.
    Heel veel parken zijn gewoon veel te duur. Ik noem een Efteling, Toverland, Walibi,...
    Een pretpark is alleen goedkoop en voordelig buiten vakanties en weekend als er bijna niemand rondloopt. Dan kun je zoveel attracties doen zonder al te veel aan te schuiven.
    Binnen de vakanties sta je al rap 1,5 uur aan te schuiven voor twee minuten attracties.
    Ik ga erg vaak naar pretparken en volg ook het nieuws binnen de sector. Maar ik ga alleen op dagen als mijn school alleen vrij is.

    Daarom ben ik ook nog nooit in de Efteling geweest. Dat park is hartstikke duur en je staat hartstikke lang in de rij.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 21:48 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eccleston schreef:
    (...)
    Daarom ben ik ook nog nooit in de Efteling geweest. Dat park is hartstikke duur en je staat hartstikke lang in de rij.


    Ben je nooit vrij buiten vakantie/weekend?
    Want ik zeg het. Buiten die periodes is het echt een leuk park waar je alles zoveel wilt doen als je wilt. Daarentegen was ik er twee jaar geleden in de vakantie... drie uur voor de vliegende hollander!D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Wij waren in de zomervakantie in de efteling. We hebben toen drie kwartier (valt nog mee) in de rij gestaan voor de vliegende hollander. We waren bijna aan de beurt en toen werd de attractie stopgezet wegens technische problemen. Ugh.

    Shailene schreef:
    Wij waren in de zomervakantie in de efteling. We hebben toen drie kwartier (valt nog mee) in de rij gestaan voor de vliegende hollander. We waren bijna aan de beurt en toen werd de attractie stopgezet wegens technische problemen. Ugh.


    Het is idd een attractie met veel problemen, er was deze winter een grote opknapbeurt. Maar ik en veel andere zijn het er over eens dat heel die track vervangen moet worden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)

    Het is idd een attractie met veel problemen, er was deze winter een grote opknapbeurt. Maar ik en veel andere zijn het er over eens dat heel die track vervangen moet worden.


    Ik heb er geen idee van. Ben er maar een keer geweest. Het is niet bepaald dicht bij. Ik baalde wel heel erg, want ik wilde er graag in :c

    Shailene schreef:
    (...)

    Ik heb er geen idee van. Ben er maar een keer geweest. Het is niet bepaald dicht bij. Ik baalde wel heel erg, want ik wilde er graag in :c


    Haha, ik heb een obsessie ivm attractieparken en centerparcs. Ik weet er alles van en volg het nieuws en deel heel vaak mijn mening met andere liefhebbers.;)
    Opzich is hij wel leuk, maar het heeft geen wauw factor.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)

    Haha, ik heb een obsessie ivm attractieparken en centerparcs. Ik weet er alles van en volg het nieuws en deel heel vaak mijn mening met andere liefhebbers.;)
    Opzich is hij wel leuk, maar het heeft geen wauw factor.


    Ah, dat is leuk :3 Als ik iets wil weten, moet ik het dus aan jou vragen (:
    Zelf vind ik slagharen helemaal cool, maar dat komt waarschijnlijk omda ik daar met mijn beste vrienden ben geweest en er vaak met schoolreisjes heenging.
    Geen wauw factor? Dan is het al iets minder erg dat ik er niet in ben geweest (:

    Pulsar schreef:
    (...)

    Ben je nooit vrij buiten vakantie/weekend?
    Want ik zeg het. Buiten die periodes is het echt een leuk park waar je alles zoveel wilt doen als je wilt. Daarentegen was ik er twee jaar geleden in de vakantie... drie uur voor de vliegende hollander!D':

    Over het algemeen niet.
    Maar als ik het wel heb, is er niemand anders in het gezin dat vrij is en we gaan dan ook altijd met het hele gezin naar een pretpark.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shailene schreef:
    (...)

    Ah, dat is leuk :3 Als ik iets wil weten, moet ik het dus aan jou vragen (:
    Zelf vind ik slagharen helemaal cool, maar dat komt waarschijnlijk omda ik daar met mijn beste vrienden ben geweest en er vaak met schoolreisjes heenging.
    Geen wauw factor? Dan is het al iets minder erg dat ik er niet in ben geweest (:


    Dat is zeker, ik weet er erg veel van. Ik kan je wel al een review site aanraden: xtremerides[/i]
    Hij beoordeeld objectief pretparken, kermissen, rodelbanen en zwembaden. Met erg veel foto's!

    Slagharen ben ik nooit geweest, redelijk ver weg. Maar het ziet er idd een leuk park uit. Vroeger toch ponypark slagharen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Eccleston schreef:
    (...)
    Over het algemeen niet.
    Maar als ik het wel heb, is er niemand anders in het gezin dat vrij is en we gaan dan ook altijd met het hele gezin naar een pretpark.


    Dat maakt het idd wel lastig.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)

    Dat is zeker, ik weet er erg veel van. Ik kan je wel al een review site aanraden: xtremerides
    Hij beoordeeld objectief pretparken, kermissen, rodelbanen en zwembaden. Met erg veel foto's!

    Slagharen ben ik nooit geweest, redelijk ver weg. Maar het ziet er idd een leuk park uit. Vroeger toch ponypark slagharen?


    Waarom quote ik altijd als ik iets wil aanpassen?D':

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 22:17 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)

    Dat maakt het idd wel lastig.

    Ik woon ook niet bepaald dichtbij een park, hooguit Walibi en daar wil ik niet naar toe. Ik vind het namelijk zonde van het geld als ik in bijna geen attracties ga.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eccleston schreef:
    (...)
    Ik woon ook niet bepaald dichtbij een park, hooguit Walibi en daar wil ik niet naar toe. Ik vind het namelijk zonde van het geld als ik in bijna geen attracties ga.


    Idd, daar heb je 100% gelijk!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben weg. (doeg)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."