• Mensen ik heb iets doms gedaan denk ik. De Zaterdag van EFF heb ik op mijn linker arm een teken gemaakt met zwarte nagellak. Halverwege de dag versleet deze en heeft een meisje voor mij het teken over getrokken met een zwarte pen. Nu twee weken later zit er nog een spoor van die pen omdat het er niet af gaat, maar nu is mijn huid dus opgezwollen in de vorm van dat teken... het juikt ontiegelijk erg en het zit vol met bobbeltjes.
    Iemand van jullie een idee? Misschien een late allergische reactie of zo? Het lijkt ook best ontstoken :/



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou toch eventjes Assassin raadplegen. :')
    Naar mijn weten lijkt het gewoon een irritatie van de huid, maar ik weet het niet zeker.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nikki is op vakantie, toch? :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorocha schreef:
    Nikki is op vakantie, toch? :/


    Oh ja, Mitchell was ook weg. Ik heb geen contact met Nikki, daarom.
    Ik zou het even afwachten en als het na enkele dagen nog niet wegtrekt, toch eventjes een bezoekje aan de huisarts brengen. Het lijkt gewoon een irritatie te zijn, want dat krijg ik ook wel eens als mijn vriendin op mijn huid heeft getekend.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Ik zou toch eventjes Assassin raadplegen. :')
    Naar mijn weten lijkt het gewoon een irritatie van de huid, maar ik weet het niet zeker.

    Is zij dermatoloog dan?

    ...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Miserables schreef:
    (...)

    Oh ja, Mitchell was ook weg. Ik heb geen contact met Nikki, daarom.
    Ik zou het even afwachten en als het na enkele dagen nog niet wegtrekt, toch eventjes een bezoekje aan de huisarts brengen. Het lijkt gewoon een irritatie te zijn, want dat krijg ik ook wel eens als mijn vriendin op mijn huid heeft getekend.

    Oke. Nja het is de eerste keer dat ik zoiets heb. Het kan ook zijn dat mijn huid is beschadigd door de nagellak en dat er toen pen in is gekomen omdat mijn huid wat stuk was.

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 12:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat het gewoon een late allergische reactie is. Ik krijg precies hetzelfde altijd van pleisters en dat blijf je dan ook heel lang zien.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Vervain schreef:
    Ik denk dat het gewoon een late allergische reactie is. Ik krijg precies hetzelfde altijd van pleisters en dat blijf je dan ook heel lang zien.


    Haha oh god. Loop ik straks weken met een triskal op mijn arm, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stoneheart schreef:
    (...)
    Is zij dermatoloog dan?

    ...


    Nee, maar over het algemeen weet zij meer hierover dan de gemiddelde Quizletter. Zij is niet voor niets degene die meestal met de beste oplossing komt als er een vraag over gezondheidsklachten is.

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 12:25 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dorocha schreef:
    (...)

    Haha oh god. Loop ik straks weken met een triskal op mijn arm, hahah

    Zorgt voor een beetje variatie :Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Vervain schreef:
    (...)
    Zorgt voor een beetje variatie :Y)


    Hahah ja xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miserables schreef:
    (...)

    Nee, maar over het algemeen weet zij meer hierover dan de gemiddelde Quizletter. Zij is niet voor niets degene die meestal met de beste oplossing komt als er een vraag over gezondheidsklachten is.

    Niks tegen Nikki, maar ik vind dat er toch wel een zekere integriteit moet bestaan omtrent het adviseren bij gezondheidsklachten. Ze mag dan over bepaalde dingen iets weten, maar heeft geen medische achtergrond. Daarom vind ik het eigenlijk ook ongepast dat je users gaat 'doorverwijzen' naar andere users.

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 15:16 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kan deze "discussie" buiten het topic, alsjeblieft?

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 13:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miserables schreef:
    (...)

    Nee, maar over het algemeen weet zij meer hierover dan de gemiddelde Quizletter. Zij is niet voor niets degene die meestal met de beste oplossing komt als er een vraag over gezondheidsklachten is.


    Maakt dat het niet juist beter als ze zich erbuiten houdt? Het beste gezondheidsadvies dat je over het internet kunt geven is om naar de dokter te gaan als je je zorgen maakt en om af te wachten als dat niet zo is.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb in mijn nek ongeveer hetzelfde resultaat na het dragen van een bepaalde ketting waar ik dus allergisch voor blijk te zijn, dus ik denk dat het gewoon een allergische reactie is. Als het binnen een paar dagen niet minder is geworden, zou ik er echter wel mee naar de huisarts gaan en verder dus niet meer met pen of nagellak op je huid tekenen, maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel bedacht :')


    Happy Birthday my Potter!

    Oh als het inderdaad gewoon een allergische reactie is moet je er parfumloze creme op smeren (nivea soft of die oldschool blauwe blikjes van nivea) dan trekt het sneller weg!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.