• ''Welcome to Straordinario, where life is a circus!''

    Al jaren gaat circus Straordinario van stad tot stad en dorp tot dorp, maar de bezoekercijfers dalen en de inkomsten verminderen. De artiesten zijn boos en willen meer geld zien. Maar de circusdirecteur kan de dalende lijn niet stoppen. Uiteindelijk slaan de stoppen door bij één van de artiesten die de circusdirecteur vermoord. De ziel van de directeur vindt echter geen rust en stilletjes aan begint deze als een spook rond te dwalen en vermoordt hij één voor één alle artiesten en het publiek dat naar de show komt kijken. Wie houdt hem tegen? Kan hij nog wel gestopt worden?

    Het is dus een circus/horror RPG. Zou dit kunnen werken?
    Zo ja, nog ideeën, aandachtspunten?
    Zo niet, waarom niet?

    Alvast bedankt!
    Pulsar

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 14:44 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Het lijkt me een leuk idee. Ik zou er wel aan mee willen doen.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Het lijkt me echt leuk, Jarne! Je moet er een verhaal van maken en geen rpg. Want ik zou dan echt een abo nemen ;)


    -

    Gailybell schreef:
    Het lijkt me echt leuk, Jarne! Je moet er een verhaal van maken en geen rpg. Want ik zou dan echt een abo nemen ;)


    Neih, ik zit nu met D-day en sprookjes. Twee is voor mij al redelijk moeilijk bij te houden.:'D


    Queer zijn is gewoon alles