• Welcome to Straordinario, where life is a circus!




    Ondanks het speeltopic open is blijft iedereen welkom voor rollen!

    Al jaren gaat circus Straordinario van stad tot stad en dorp tot dorp, maar de bezoekercijfers dalen en de inkomsten verminderen. De artiesten zijn boos en willen meer geld zien. Maar de circusdirecteur kan de dalende lijn niet stoppen. Uiteindelijk slaan de stoppen door bij één van de artiesten die de circusdirecteur vermoord. De ziel van de directeur vindt echter geen rust en stilletjes aan begint deze als een spook rond te dwalen en vermoordt hij één voor één alle artiesten en het publiek dat naar de show komt kijken. Wie houdt hem tegen? Kan hij nog wel gestopt worden?


    *Rollen
    ~de circusdirecteur (baas in het circus en presenteert de voorstelingen) = James Blacklight door Pulsar
    ~assistent (helpt de circusdirecteur en vervangt hem wanneer hij ziek is)

    ~Artiesten:
    Je kunt een artiest reseveren, het zou handig zijn moest je een act doen met meerdere users (max. vier). Je kunt voorlopig hier afspreken en zodra het er is in het praattopic.

    ~Artiest= Dylan. Crawford door Gailybell
    ~Artiest= Madeline "Maddie" Rose Benson door Foraoise
    ~Artiest= Jack William Colberty door MyselfOnly
    ~Artiest= Austin Beau Rodrigues door Raccoon
    ~Artiest= Samantha Alexis Rodrigues door Raccoon
    ~Artiest= Orianna Linnea (Golden Flower) door Roku
    ~Artiest= Vincent 'Vinny' Smiths door Tootles
    ~Artiest= Colton DuRoche Blacklight door Fairytalest

    *Invullijstje
    ~Naam=
    ~Leeftijd (minimaal 16)=
    ~Geslacht=
    ~Wat ga voor soort artiest?(acrobaat, clown enz.../nvt voor de assistent.) =
    ~Soort act= (als je in groep gaat vul je dit best pas in na overleg met je groepsgenoten.)=
    ~Uiterlijk=
    ~Geschiedenis=
    ~Extra=

    -Als je de moordenaar wilt zijn mag je me PB'en.
    -Ben je het volgende slachtoffer krijg je op tijd een PB van mij, maar als je wilt stoppen kun je mij ook PB'en dat je het volgende slachtoffer wilt zijn.

    *Rules
    ~Speel samen, ook als je in groep bent kom je het best ook in contact met mensen buiten je groepje.
    ~Geen one-liners, minimaal 150 woorden.
    ~Geen ruzie, hou het gezellig!
    ~Ga niet offtopic!
    ~16+ mag, maar met mate.
    ~Mannen en vrouwen gelijk houden.
    ~Een relatie groeit, we moeten je personage niet al op de eerste pagina in het hooi zien liggen met een ander.(cat)

    *Topics=
    speeltopic
    praattopic

    *Tot slot
    Het verhaal heb ik zelf bedacht, maar de naam en het logo komen van de zang en dans show Straordinario van Center Parcs Europe.
    Straordinario op de Vossemeren

    Veel plezier!
    Pulsar

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    ~ Naam = Orianna Linnea (Haar namen bij elkaar betekenen Golden Flower. Dit is ook haar naam als circusartiest)
    ~ Leeftijd = 18
    ~ Geslacht = Vrouw
    ~ Wat ga voor soort artiest? = Jongleur
    ~ Soort act = Zowel solo als duo. Ze wil op zich met alles wel meedoen.
    ~ Uiterlijk =



    Orianna is op het eerste gezicht een charmante verschijning. Ze komt erg verlegen over door het feit dat ze zich regelmatig achter haar haren verschuild. Ze heeft een open gezicht en een vriendelijke lach. Haar ogen hebben altijd een strijdlustige glans die op zoek zijn naar een uitdaging. Ze heeft een jong uitziend gezicht, ze ziet er jonger uit dan ze is. Ze kleedt zich vaak vrij degelijk.
    ~ Geschiedenis = Als jong meisje werd Orianna streng christelijk opgevoed. Ze mocht nooit naar de kermis en veel televisieprogramma's mocht ze niet kijken. Ze had het er moeilijk mee aangezien ze zelf niet echt geloofde. Op haar 17e liep ze weg en begon ze als jongleur in een voorbijkomend circus.
    ~ Extra = Orianna heeft een aantal littekens op haar rug, omdat haar vader haar regelmatig sloeg als ze dingen fout deed in zijn ogen.

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 13:11 ]


    26 - 02 - '16

    Zo, de beginpost is in orde,

    Mijn rol zal ik vanavond in elkaar steken.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    ~Naam= James Blacklight
    ~Leeftijd (minimaal 16)= 45
    ~Geslacht= man
    ~Wat ga voor soort artiest?(acrobaat, clown enz.../nvt voor de assistent.) = circusdircecteur
    ~Soort act= (als je in groep gaat vul je dit best pas in na overleg met je groepsgenoten.)= presentatie show
    ~Uiterlijk= komt nog
    ~Geschiedenis= komt nog
    ~Extra= heeft een kat en hij heeft een litteken op zijn enkel.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vrees dat het nog wel even zal duren voor ik de rest van m'n rol invul. Mijn laptop heeft het begeven en ik moet van de week een nieuwe kopen.. ):


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Ik vrees dat het nog wel even zal duren voor ik de rest van m'n rol invul. Mijn laptop heeft het begeven en ik moet van de week een nieuwe kopen.. ):


    Dat is niet erg, jammer van je laptop!


    Queer zijn is gewoon alles

    Mag ik een vrouwelijke artiest?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Komt in orde!


    Queer zijn is gewoon alles

    MyselfOnly schreef:
    ~Naam=
    Jack William Colberty
    ~Leeftijd (minimaal 16)=
    25
    ~Geslacht=
    Man
    ~Wat ga voor soort artiest? =
    Goochelaar
    ~Soort act=
    Mischien kan hij een act doen met Maddie van Foraoise.
    ~Uiterlijk=


    Jack heeft zwarte haren, met een tikkeltje bruin ertussen. Hij heeft blauwe ogen. Hij zelf is wel tevreden over zijn uiterlijk, maar hij ergert zich wel heel erg aan zijn platvoeten.
    ~Geschiedenis=
    Jack komt uit een gezin met een oudere broer James van 27 en een jongere zus Lisa van 23. Zijn ouders zijn streng maar ook aardig, of dat waren ze tenminste. Toen Jack ouder werd en steeds meer wist dat hij later in het circus wilde werken, werden zijn ouders woedend. Ze vonden dat geen goede baan voor hem. Hij moest gaan studeren en later een goede kantoorbaan krijgen. Dat vond Jack maar niets. Hij wist dat hij daar niet thuis hoorde. Door de vele ruzies met zijn ouders zag hij het leven ineens op een hele andere manier. Vroeger was hij altijd vrolijk en heel populair op school. School was ook geweldig, hij had heel veel vrienden en was een nachtmerrie voor de leraren. Hij was de leider van de klas. Nu is hij veranderd. Toen hij en zijn ouders ruzie hadden wilde hij zo lang mogelijk op school blijven, zodat hij zijn ouders niet onder ogen hoefde te komen. Thuis was hij het buitenbeentje. Er werd hem altijd gezegd dat hij een voorbeeld moest nemen aan James, die was wel erg geliefd door zijn ouders. Hij kon erg goed leren en had realistische toekomstplannen, hoewel zijn ouders niet zagen wat hij echt was. Heel arrogant, zijn favoriete bezigheid was het kleineren van Jack. De enige die Jack een beetje begreep was zijn zus. Als hij het moelijk had trooste zij hem. Zij was het enige wat hem een beetje op de been hield.
    Uiteindelijk hield Jack het niet meer uit thuis en is hij weggelopen. Hij zit nog niet zo lang bij het circus, maar hij weet nu al dat dat samen met Lisa, zijn echte familie is. Hij is nu wel erg blij met zijn leven, maar hij mist Lisa wel heel erg en wil haar graag nog een keer zien.
    ~Extra=
    Hij heeft een tatoeage op zijn arm.


    Ja, we kunnen wel samen een act doen? (:


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ja, we kunnen wel samen een act doen? (:


    Ja, lijkt me super:)


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    MyselfOnly schreef:
    (...)

    Ja, lijkt me super:)


    Fijn, zullen we het misschien ergens anders bespreken voor we dit topic volspammen?


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Fijn, zullen we het misschien ergens anders bespreken voor we dit topic volspammen?


    Is goed


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Jarne, mag ik ook twee rollen tegelijk? Ik wil ook een hottie gaan spelen -wbw-


    -

    Gailybell schreef:
    Jarne, mag ik ook twee rollen tegelijk? Ik wil ook een hottie gaan spelen -wbw-


    Haha xp


    16 - 09 - '17

    Gailybell schreef:
    Jarne, mag ik ook twee rollen tegelijk? Ik wil ook een hottie gaan spelen -wbw-


    Jup!

    PS, sylvie wees me er op dat ik het innerlijk vergeten was. Ik persoonlijk vind het niet nodig om dat er bij te doen aangezien je dat toch laat zien tijdens het spelen, maar willen jullie het er in?


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)

    Jup!

    PS, sylvie wees me er op dat ik het innerlijk vergeten was. Ik persoonlijk vind het niet nodig om dat er bij te doen aangezien je dat toch laat zien tijdens het spelen, maar willen jullie het er in?


    Ik vind het niet zo erg, bij mijn rol heb ik het een beetje gecombineert met geschiedenis, dus ik denk niet dat het noodzakelijk is.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo