• Welcome to Straordinario, where life is a circus!




    Ondanks het speeltopic open is blijft iedereen welkom voor rollen!

    Al jaren gaat circus Straordinario van stad tot stad en dorp tot dorp, maar de bezoekercijfers dalen en de inkomsten verminderen. De artiesten zijn boos en willen meer geld zien. Maar de circusdirecteur kan de dalende lijn niet stoppen. Uiteindelijk slaan de stoppen door bij één van de artiesten die de circusdirecteur vermoord. De ziel van de directeur vindt echter geen rust en stilletjes aan begint deze als een spook rond te dwalen en vermoordt hij één voor één alle artiesten en het publiek dat naar de show komt kijken. Wie houdt hem tegen? Kan hij nog wel gestopt worden?


    *Rollen
    ~de circusdirecteur (baas in het circus en presenteert de voorstelingen) = James Blacklight door Pulsar
    ~assistent (helpt de circusdirecteur en vervangt hem wanneer hij ziek is)

    ~Artiesten:
    Je kunt een artiest reseveren, het zou handig zijn moest je een act doen met meerdere users (max. vier). Je kunt voorlopig hier afspreken en zodra het er is in het praattopic.

    ~Artiest= Dylan. Crawford door Gailybell
    ~Artiest= Madeline "Maddie" Rose Benson door Foraoise
    ~Artiest= Jack William Colberty door MyselfOnly
    ~Artiest= Austin Beau Rodrigues door Raccoon
    ~Artiest= Samantha Alexis Rodrigues door Raccoon
    ~Artiest= Orianna Linnea (Golden Flower) door Roku
    ~Artiest= Vincent 'Vinny' Smiths door Tootles
    ~Artiest= Colton DuRoche Blacklight door Fairytalest

    *Invullijstje
    ~Naam=
    ~Leeftijd (minimaal 16)=
    ~Geslacht=
    ~Wat ga voor soort artiest?(acrobaat, clown enz.../nvt voor de assistent.) =
    ~Soort act= (als je in groep gaat vul je dit best pas in na overleg met je groepsgenoten.)=
    ~Uiterlijk=
    ~Geschiedenis=
    ~Extra=

    -Als je de moordenaar wilt zijn mag je me PB'en.
    -Ben je het volgende slachtoffer krijg je op tijd een PB van mij, maar als je wilt stoppen kun je mij ook PB'en dat je het volgende slachtoffer wilt zijn.

    *Rules
    ~Speel samen, ook als je in groep bent kom je het best ook in contact met mensen buiten je groepje.
    ~Geen one-liners, minimaal 150 woorden.
    ~Geen ruzie, hou het gezellig!
    ~Ga niet offtopic!
    ~16+ mag, maar met mate.
    ~Mannen en vrouwen gelijk houden.
    ~Een relatie groeit, we moeten je personage niet al op de eerste pagina in het hooi zien liggen met een ander.(cat)

    *Topics=
    speeltopic
    praattopic

    *Tot slot
    Het verhaal heb ik zelf bedacht, maar de naam en het logo komen van de zang en dans show Straordinario van Center Parcs Europe.
    Straordinario op de Vossemeren

    Veel plezier!
    Pulsar

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Tootles schreef:
    Sorry, had de link niet gezien! Ik zal hem zo snel mogelijk maken (:


    Ik had die er later opgezet, door jou zag ik dat ik het vergeten was dus ik moet me verontschuldigen.:P
    Is goed!

    @Fairytalest
    Oke, wanneer kun je denk je?


    Queer zijn is gewoon alles

    Vandaag kan ik wel een opzet maken, volgende week ergens schrijven.
    Maar ik ken mezelf, en heb waarschijnlijk morgen mijn eerste stuk al geplaatst.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    Vandaag kan ik wel een opzet maken, volgende week ergens schrijven.
    Maar ik ken mezelf, en heb waarschijnlijk morgen mijn eerste stuk al geplaatst.


    Haha, dan zien we je eerste stukje wel verschijnen.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Fairytalest haar personage wordt mijn zoon. Dit klinkt raar, maar het is in de RPG.


    Queer zijn is gewoon alles

    Naam: Colton DuRoche Blacklight (DuRoche is de achternaam van zijn moeder)

    Leeftijd: 20

    Geslacht: man

    Artiest: vuurspuwer

    Act: Solo, al vindt hij mooie assistentes nooit erg.
    Uiterlijk: redelijk lang, aardig gespierd, sproeten, puppy-ogen, haar dat altijd alle kanten oppiekt, altijd een speelse lach op zijn gezicht die soms nog wel uitdagend over kan komen. Hij loopt het liefst in lossere spijkerbroeken en openhangende blouses (countrystyle achtig, alleen dan zonder de laarzen en zonder de hoed)



    Geschiedenis: Hij heeft zijn vader nooit gekend, zijn moeder vertelde hem wel altijd verhalen over dat hij de legende gemaakt van vuur was. Toen hij in groep 6 een circusshow zag (waaronder dus ook een vuurspuwer) wilde hij per se met het circus mee. Hij had zich in een van de wagens verstopt en was meegereden tot het volgende land. Toen hij werd ontdekt loog hij dat hij een wees was waarna het circus hem met open armen ontving. Hij begon uiteraard met de rotklusjes zoals stallen uitmesten of afval opruimen. Maar al snel bleek dat hij talent had. Hij was atletisch en kon met gemak op een hand een handstand doen. Zo is hij assistent geworden bij de vuurspuwer. Het duurde dus ook niet lang voordat hij zijn droom had waargemaakt en de jongste vuurspuwer in de circusgeschiedenis werd. Hij reisde tot zijn 20e mee met een van de bekendste circussen van Europa en heeft daardoor een aardige reputatie. De meeste schetsen hem echter als een vrouwenverslinder terwijl hij tegenover vrouwen juist heel verlegen is.
    Toen hij hoorde bij welk circus zijn vader werkte heeft hij ontslag genomen om bij dit circus te gaan werken. Hij denkt nog vaak aan zijn oude "familie"

    Extra: Hij is qua karakter vaak speels, is een perfect persoon om te friendzonen, en zoekt ook niet snel ergens iets achter. Hij kent geen schaamte of angst en is vaak een gezellig persoon om in de buurt te hebben. Tegelijkertijd is hij ook een zorgzaam persoon en bemoeit zich dan ook met het welzijn van een hele hoop mensen (in de zin van luisterend oor, advies enz)
    Ook heeft hij ooit een verlaten pup gevonden die hij heeft omgedoopt tot Fluffy. Ze loopt hem overal achterna en begint al snel te piepen als ze hem 5 minuten niet ziet. Ook Fluffy is ontzettend speels en valt praktisch iedere persoon aan met haar natte tong. Colton claimt ook om met die hond te trouwen als hij geen meisje vindt.

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 21:33 ]


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Naam: Vincent 'Vinny' Smiths.
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Geslacht: Mannelijk.
    Wat ga voor soort artiest: Trapeze.
    Soort act: Duo.
    Uiterlijk:


    Vincent heeft volle wenkbrauwen en een vol kapsel, zijn haar heeft een donkere kleur net als zijn ogen. Hij is niet erg lang maar aardig lenig en hij is licht gespierd. Vinny is erg ijdel en besteed veel tijd aan zijn uiterlijk en wilt er graag altijd goed uitzien.
    Geschiedenis: Vincent is altijd al een moeilijk joch geweest en nam met niet veel genoegen, zijn ouders hadden een redelijke goede baan en ze verwende hem vreselijk. Hij voelde zich beter dan andere en hield van alle aandacht die hij kreeg op alle manieren. Daarom was in het circus werken voor hem geweldig, hij kreeg aandacht op een positieve manier. Hij leefde met zijn broertje in de iets rijkere wijken van Amerika maar besloot toch om zijn droom te volgen nadat hij met zijn grootouders het circus had bezocht. Op zijn zeventiende ging hij zijn plan natrekken en liet zijn ouders achter die hem niet echt steunde, ze verklaarden hem voor gek maar hij trok er in principe weinig van aan en deed wat hij leuk vond.
    Extra: Hij rookt.

    Ik maak hem zo af :'3

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 13:58 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik mijn rol inruilen voor een artiest?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jup, ik pas alles vanavond aan.


    Queer zijn is gewoon alles

    MyselfOnly = Dreamlight


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Vandaag en morgen ben ik erg druk. Ik zal waarschijnlijk donderdagmiddag weer kunnen reageren.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jarne, kan je mijn reservering weghalen? Ik schrijf liever met een personage. En zo zal ik actiever kunnen zijn.


    -

    Sorry, ik doe mee aan te veel rpg, daarom schrijf ik me voor deze uit. Het is een leuk verhaal en alles, maar toch. Heel erg sorry!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jammer Confiance. En is goed Gail!
    Ik pas alles morgen aan.


    Queer zijn is gewoon alles

    Alles is aangepast, vandaag post ik nog zeker in het speeltopic!


    Queer zijn is gewoon alles