• Welcome to Straordinario, where life is a circus!




    Ondanks het speeltopic open is blijft iedereen welkom voor rollen!

    Al jaren gaat circus Straordinario van stad tot stad en dorp tot dorp, maar de bezoekercijfers dalen en de inkomsten verminderen. De artiesten zijn boos en willen meer geld zien. Maar de circusdirecteur kan de dalende lijn niet stoppen. Uiteindelijk slaan de stoppen door bij één van de artiesten die de circusdirecteur vermoord. De ziel van de directeur vindt echter geen rust en stilletjes aan begint deze als een spook rond te dwalen en vermoordt hij één voor één alle artiesten en het publiek dat naar de show komt kijken. Wie houdt hem tegen? Kan hij nog wel gestopt worden?


    *Rollen
    ~de circusdirecteur (baas in het circus en presenteert de voorstelingen) = James Blacklight door Pulsar
    ~assistent (helpt de circusdirecteur en vervangt hem wanneer hij ziek is)

    ~Artiesten:
    Je kunt een artiest reseveren, het zou handig zijn moest je een act doen met meerdere users (max. vier). Je kunt voorlopig hier afspreken en zodra het er is in het praattopic.

    ~Artiest= Dylan. Crawford door Gailybell
    ~Artiest= Madeline "Maddie" Rose Benson door Foraoise
    ~Artiest= Jack William Colberty door MyselfOnly
    ~Artiest= Austin Beau Rodrigues door Raccoon
    ~Artiest= Samantha Alexis Rodrigues door Raccoon
    ~Artiest= Orianna Linnea (Golden Flower) door Roku
    ~Artiest= Vincent 'Vinny' Smiths door Tootles
    ~Artiest= Colton DuRoche Blacklight door Fairytalest

    *Invullijstje
    ~Naam=
    ~Leeftijd (minimaal 16)=
    ~Geslacht=
    ~Wat ga voor soort artiest?(acrobaat, clown enz.../nvt voor de assistent.) =
    ~Soort act= (als je in groep gaat vul je dit best pas in na overleg met je groepsgenoten.)=
    ~Uiterlijk=
    ~Geschiedenis=
    ~Extra=

    -Als je de moordenaar wilt zijn mag je me PB'en.
    -Ben je het volgende slachtoffer krijg je op tijd een PB van mij, maar als je wilt stoppen kun je mij ook PB'en dat je het volgende slachtoffer wilt zijn.

    *Rules
    ~Speel samen, ook als je in groep bent kom je het best ook in contact met mensen buiten je groepje.
    ~Geen one-liners, minimaal 150 woorden.
    ~Geen ruzie, hou het gezellig!
    ~Ga niet offtopic!
    ~16+ mag, maar met mate.
    ~Mannen en vrouwen gelijk houden.
    ~Een relatie groeit, we moeten je personage niet al op de eerste pagina in het hooi zien liggen met een ander.(cat)

    *Topics=
    speeltopic
    praattopic

    *Tot slot
    Het verhaal heb ik zelf bedacht, maar de naam en het logo komen van de zang en dans show Straordinario van Center Parcs Europe.
    Straordinario op de Vossemeren

    Veel plezier!
    Pulsar

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)

    Jup!

    PS, sylvie wees me er op dat ik het innerlijk vergeten was. Ik persoonlijk vind het niet nodig om dat er bij te doen aangezien je dat toch laat zien tijdens het spelen, maar willen jullie het er in?


    Voor mij is het ook niet nodig, maar ik wilde het gewoon even opmerken


    16 - 09 - '17

    M'n nieuwe laptop komt vandaag dus waarschijnlijk kan ik m'n rol morgen al afmaken (:


    26 - 02 - '16

    Foraoise schreef:
    (...)

    Voor mij is het ook niet nodig, maar ik wilde het gewoon even opmerken


    Ghehe, wel goed. Voor hetzelfde geld wou ik het er wel in.:Y)

    @Erieka
    Grappige avatar! En is goed!;)
    Ik hoop dat er meer rollen komen, als er woensdag niemand meer is en alle rollen zijn ingevuld open ik het speel/praattopic. Wel jammer dat er slechts één gezamelijke act is.


    Queer zijn is gewoon alles

    Morgen vul ik mijn rol in en open ik het speeltopic, nu stuur ik een herinneringsGB aan Gail.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    Morgen vul ik mijn rol in en open ik het speeltopic, nu stuur ik een herinneringsGB aan Gail.

    En nu heb ik tijd om mijn rol te maken. Hierna ga ik snel weer verder met een schoolproject. ;)


    -

    Morgen maak ik m'n rol af, want ik heb een vrije dag morgen.


    26 - 02 - '16

    • Naam: Dylan. Crawford
    • Leeftijd: 23
    • Geslacht: Man
    • Soort artiest: acrobaat
    • Soort act: Bascule en trapeze
    • Uiterlijk:


    • Geschiedenis: Dylan’s kindertijd is allesbehalve plezierig geweest. Hij heeft zijn vader nooit gekend en zijn moeder kon de stress van twee kleine kinderen niet aan. Toen hij acht was, heeft zijn moeder hem en zijn tweelingbroer in een weeshuis gestopt en dat was de laatste keer dat hij zijn moeder heeft gezien.
    Toen hij dertien was, werd zijn tweelingbroer Alex geadopteerd door een familie en toen was het officieel. Hij had helemaal niemand meer op de wereld. Hij maakte zichzelf een belofte dat hij zich nooit aan iemand zal hechten en dat was precies wat hij deed.
    Toen hij zestien was, rende hij weg van ‘thuis’ en heeft een tijdje op straat gewoond. Als het niet voor een bepaalde circusdirecteu was geweest, is het best mogelijk geweest dat hij anders een armzalige bestaan zou hebben geleden.
    Tegenwoordig is zijn act zijn alles.
    • Extra: Zoals ik al hebt aangegeven: Dylan heeft een tweelingbroer, Alex.


    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 19:49 ]


    -

    ~Naam= James Blacklight

    ~Leeftijd (minimaal 16)= 45

    ~Geslacht= man

    ~Wat ga voor soort artiest?(acrobaat, clown enz.../nvt voor de assistent.) = circusdircecteur

    ~Soort act= (als je in groep gaat vul je dit best pas in na overleg met je groepsgenoten.)= presentatie show

    ~Uiterlijk=



    ~Geschiedenis=
    James heeft altijd in het circus gewerkt. Eerst als vuurspuwer maar na een ongeluk werd hij circusdirecteurassistent. Toen die directeur stierf volgde hij hem op. Straordinario was zijn hobby, werk en leven. hie heeft heel veel vrouwen gehad, maar door het feit dat hij Straordinario altijd voorrang gaf zijn die allemaal bij hem weggegaan. Nu woont hij in een caravan met zijn kat. Waaraan hij alles verteld.

    ~Extra= heeft een kat en hij heeft een litteken op zijn enkel.

    Dit is mijn rol, Gail moet nog een rol invullen en ik heb nog geen moordenaar. De RPG kan pas starten als ik een moordenaar heb dus als je wilt mag je me PB'en.^^

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 16:42 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    speeltopic
    praattopic


    Queer zijn is gewoon alles

    Mag ik de assistent? (Vrouwelijk) of ben ik te laat?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Confiance schreef:
    Mag ik de assistent? (Vrouwelijk) of ben ik te laat?


    Natuurlijk niet!

    Ondanks het speeltopic open is blijft iedereen welkom voor rollen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Roku schreef:
    ~ Naam = Orianna Linnea (Haar namen bij elkaar betekenen Golden Flower. Dit is ook haar naam als circusartiest)
    ~ Leeftijd = 18
    ~ Geslacht = Vrouw
    ~ Wat ga voor soort artiest? = Jongleur
    ~ Soort act = Zowel solo als duo. Ze wil op zich met alles wel meedoen.
    ~ Uiterlijk =



    Orianna is op het eerste gezicht een charmante verschijning. Ze komt erg verlegen over door het feit dat ze zich regelmatig achter haar haren verschuild. Ze heeft een open gezicht en een vriendelijke lach. Haar ogen hebben altijd een strijdlustige glans die op zoek zijn naar een uitdaging. Ze heeft een jong uitziend gezicht, ze ziet er jonger uit dan ze is. Ze kleedt zich vaak vrij degelijk.
    ~ Geschiedenis = Als jong meisje werd Orianna streng christelijk opgevoed. Ze mocht nooit naar de kermis en veel televisieprogramma's mocht ze niet kijken. Ze had het er moeilijk mee aangezien ze zelf niet echt geloofde. Op haar 17e liep ze weg en begon ze als jongleur in een voorbijkomend circus.
    ~ Extra = Orianna heeft een aantal littekens op haar rug, omdat haar vader haar regelmatig sloeg als ze dingen fout deed in zijn ogen.


    Mijn rol is af, voor zover het lukte. Ik had het eventjes moeilijk, vanwege een tekort aan inspiratie. Ik hoop dat ze goed genoeg is.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Mijn rol is af, voor zover het lukte. Ik had het eventjes moeilijk, vanwege een tekort aan inspiratie. Ik hoop dat ze goed genoeg is.


    Ze ziet er heel goed uit, maak je geen zorgen.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Sorry, had de link niet gezien! Ik zal hem zo snel mogelijk maken (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mag ik er ook nog bij? Een mannelijke artiest die zich dan later bij het circus voegt? Ben nogal druk :$


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)