• Hallo! Zoals de titel al verklaart, heb ik rolletjes nodig. Ik heb namelijk nog eens zin een nieuw verhaal te starten, sinds ik de afgelopen maanden niet echt tijd heb gehad om te schrijven. Nu het dan weer even wat rustiger is, ga ik het doorzetten. Ik ga over twee weken naar Amerika, en wil daarom het verhaal indirect op mijn ervaringen baseren.

    Ook al is de noodzaak voor rollen niet heel groot - ik kan het eigenlijk ook wel zelf - wil ik de taak toch nog eens in de handen van iemand anders leggen, omdat ik weet dat sommige van jullie daarvan op kikken. Ik heb het verhaal nog niet tot in de uiterste puntjes uitgewerkt, en daarom zijn de rollen nog een simpele schets gebleven. Als er niemand is die mij zou willen helpen, dan maak ik het uiteraard zelf wel af.

    Ik neem aan dat jullie wat achtergrondinformatie nodig hebben van het verhaal. Kort samengevat gaat het over Liam Payne, waarvan de rol niet uitgewerkt hoeft te worden, die niet erg geapprecieerd (of gerespecteerd of hoe je het ook wilt noemen) wordt op zijn school. Hij wordt daarentegen gepest. Het kan dan ook geen kwaad dat hij, wegens het 25 jarig jubileum van zijn ouders, op reis naar Amerika gaat. Daar ontmoet hij de legendarische Arlene. Arlene is gepassioneerd door boksen en doet dit dan ook al sinds haar vijfde levensjaar. Haar vader was ook bokser, maar deze is overleden tijdens een bokswedstrijd waar hij de titel 'wereldkampioen' zou kunnen verdienen. Dit heeft Arlene de motivatie gegeven nog meer haar best te doen, en ze hoopt op een dag in de ring te kunnen staan met de man die haar vader het graf ingeslagen heeft.

    Alle andere rollen zijn niet echt noodzakelijk, maar spelen wel een rol in het verhaal. Hieronder vind je een lijstje met rollen die ik nodig heb. De bovenste zijn het belangrijkst; hoe meer naar beneden toe, hoe minder groot de rol zal zijn.

    Ik zou graag Engelse namen willen, aangezien het verhaal zich afspeelt in Engeland/Amerika (en ook in het Engels geschreven wordt).

    - Arlene
    - 1 denkbeeldige vriend van Liam (Marcus)
    - 2 pestkoppen (Dace & Cadda)
    - 2 schijnheilige/hypocriete "vrienden" van Liam (Vinn & Feldun)
    - 2 meelopers van de pestkoppen (Baldric & Ben(iamin))
    - Liam's aanvankelijke schoolcrush
    - Arlene's jongere zusje
    - maximaal 5 docenten van Liam

    Hier is het lijstje dat ik graag ingevuld zou hebben.

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Biografie:
    Extra:
    Foto:
    Waarschuwen?


    Ook al komen de andere jongens van 1D officieel niet in het verhaal voor, zou ik het niet erg vinden als ze gebruikt worden bij de rollen, zolang ze maar ook echt aan de rol die ik nodig heb, worden aangepast. Verder heb ik niets meer op te merken.

    Alvast hartstikke bedankt!

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 23:43 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik ga het proberen.
    De rol van Arlene moet ook in gevuld worden?


    Made in China

    schoolcrush
    Volledige naam: Quinncy Elizabeth Parker
    Bijnaam: Quinncy
    Karakter: Quinncy is iemand met een heel uitgesproken karakter. Haar wil is wel en haar mening is de juiste. Ze kan er niet tegen als andere mensen haar verbeteren en haar wijzen op haar fouten en kan een licht drama maken. Ondanks haar koppigheid heeft ze alleen het beste met iedereen voor. Ze wilt dat mensen haar accepteren en dat mensen haar mogen. Verder is ze heel emotioneel, ze huilt heel snel en niet enkel en alleen door verdriet, ook woede, blijdschap,... zorgen voor heuse huilbuien.
    Uiterlijk: Quinncy is het soort meisje dat zich nooit druk moet maken over haar uiterlijk, gewoonweg omdat dit, zelfs al is ze net uit bed, altijd perfect in orde is. Ze is ongeveer 1m73 groot, heeft een slank figuur met de rondingen op de juiste plaats en een egaal, zon gebruind kleurtje. Haar haren rijken tot aan het midden van haar rug en zijn kastanjebruin van kleur. Haar ogen zijn lichtgroen.
    Het liefst draagt ze jurkjes en rokjes, die haar figuur mooi laten uitkomen. Ze zal nooit te naakt of te sletterig gekleed gaan. Quinncy is wel echt een meisje meisje, haar favoriete kleuren zijn roze en pastel kleuren. Je zult haar nooit op platte schoenen zien lopen, aan haar maatje 39 zit altijd een high heel...
    Biografie: Quinncy is het enige kind van een dokters echtpaar. Dit maakt dat ze nooit iets tekort heeft gekomen. Toch heeft het ook zijn nadelen gehad. Haar ouders zijn en waren heel streng, een 9 was het minimum waarmee ze mocht thuiskomen. Als ze slechter dan een 9 had, zaten er zware straffen aan vast. Daarom is ze heel veel bij haar grootmoeder, Nicole Parker, die haar kleindochter in alles steunt. Nadat Quinncy's ouders gescheiden zijn, is haar vader heel veel gaan drinken. Nu volgt hij sessies bij de AA. Ze hoopt dat dit niet uit gaat komen.
    Extra: Quinncy is een fanatieke roker en ze heeft een relatie met Harry Styles.... één van de populairdere jongens van de school..
    Foto:


    Waarschuwen? JA

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 23:21 ]


    Made in China

    Arlene moet ook ingevuld worden, ja. Bedankt voor de rol! Ik ga 'm zeker gebruiken! x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Volledige naam: Arlene Olivia Gruntler

    Bijnaam: Arly

    Karakter: Arlene is een stoere meid die als ze een doel heeft er ook echt 100% voor gaat! Ze is erg sociaal en is bevriend met veel mensen maar als je iets doet wat haar niet aanstaat moet je uitkijken juist omdat ze zo sterk is en ook om het feit dat ze best sluw en gemeen kan zijn. Ze laat alleen haar beste vrienden haar echte emoties zien derest ziet haar alleen met een glimlach of aan arrogante blik(als ze boos is op iemand).

    Uiterlijk: Arlene is een meisje van 1,75. Ze heeft een mooi figuur omdat ze zoveel sport. Ze heeft lange blonde haren en als ze niet in de ring staat is ze altijd stijlvol gekleed, als ze in de ring staat maakt het haar niet uit hoe ze eruit ziet.

    Biografie: Arlene heeft alleen nog haar moeder dit komt omdat haar vader is doodgeslagen in een bokswedstrijd. Haar moeder is een model en heeft haar eigen kledinglijn. Arlene komt niks te kort maarrr haar moeder vind het maar niks dat haar dochter boksen doet en vind het doel van Arlene VRESELIJK ze wil namelijk dat Arlene de zaak gaat overnemen en ook model word en een echt meisjemeisje (vandaar dat ze er buiten de ring dus ook op e top uitziet)

    Extra: Arlene heeft een klein vogeltje achter haar oor laten tattooeren die symbool staat voor haar vader die dol was op vogels

    Foto:


    LINK: http://www.starnostar.com/data/images/who-is-Voe-is-star-or-no-star-Emilie-Marie-Nereng-celebrity-vote.jpg

    Waarschuwen? jaa dat zou ik erg leuk vinden! via een privebericht graag haha

    Rol: Arlene har jongere zusje

    Volledige naam: Jessica Liv Gruntler

    Bijnaam: Jess

    Karakter: Jessica is een heel vrolijk en hyper meisje, ze is erg sociaal en kan met iedereen goed overweg! ze lacht altijd en dat vinden mensen zo leuk aan haar want ze is ook een flapuit en houd van om gezellig te kletsen en leuke dingen te doen met haar grote zus

    Uiterlijk: Ze is een meisje van 8 met mooie blonde haren en een beetje een modepopje door haar moeder

    Biografie: Ze heeft een grote zus die Arlene heet en een Moeder doe model is en hoofd van een modelijn. Haar vader is ze verloren want die is overleden in een bokswedstrijd

    Extra: Ze is een echt meisjemeisje en houd van zichzelf mooimaken

    Foto:


    LINK: http://www.presentatieblog.nl/wp-content/uploads/2011/01/2236707066_b19320bca1-225x300.jpg

    Waarschuwen?JA

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 18:09 ]

    Rol: Docente Liam (Wiskunde)

    Volledige naam: Norah Arabella Wilkinson - Wood

    Bijnaam: Nory

    Karakter: Norah is een hele aardige docente die het beste wil voor al haar leerlingen. Ze doet vaak mee aan buitenschoolse activiteiten en ze is counselor. Als het moet kan ze wel streng zijn.

    Uiterlijk: Norah is een mooie vrouw met een vriendelijk gezicht. Ze heeft donkerblond haar en grijsgroene ogen. Ze is ongeveer 1,79 m lang.

    Biografie: Norah is 28 jaar oud en ze is getrouwd met Harry Wilkinson, een jongen die ze al van vroeger kent omdat ze op dezelfde school zaten. Ze hebben 2 kinderen, 2 meisjes, Aimee (3) en Kate (1). Norah's moeder is Frans en is verhuisd naar Engeland toen ze klein was.

    Extra: Norah is een fanatiek rugbyspeelster.

    Foto:



    Waarschuwen? Jaa!


    where would I be, if you didn't believe?

    Ik ben niet zo goed met het uitgebreid invullen van rollen, maar kun je me waarschuwen als je story begint?


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Ik ben niet zo goed met het uitgebreid invullen van rollen, maar kun je me waarschuwen als je story begint?


    Natuurlijk! :)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.