• Soms heb ik het gevoel dat ik de enige op quizlet ben die CSI kijkt... maar dat kan toch niet? Ben ik echt de enige hier? Nog nooit heb ik een Crime Scene Investigation RPG gezien en het lijkt me juist zo leuk! Heb nog niet echt een verhaallijn, misschien is dat niet eens nodig, maar ik sta sowieso open voor suggesties van jullie kant.

    - Het wordt een RPG met onbekende personages van CSI Las Vegas of Edingburgh(Schotland).
    - RPG wordt NL, woordenlimiet van 200-300 ong

    Hopelijk bestaan er wel CSI fans op quizlet!
    Thank you,
    Sinistra

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 18:16 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    I actually like that idea. :3 Ik volg het niet, maar ik kijk het soms als er niets anders op tv is. :'D En dan meer naar de gewone, heel soms naar Las Vegas, dus ik ken de personages niet echt... Al lijkt Las Vegas me wel een leuke setting, ook omdat ik er al twee keer geweest ben. ^^

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 14:07 ]


    help

    Ik ken de serie en ik vind crime-series altijd wel leuk, maar zit er een speciaal verhaallijn in of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind CSI ook heel leuk ;D


    26 - 02 - '16

    Tolkien schreef:
    I actually like that idea. :3 Ik volg het niet, maar ik kijk het soms als er niets anders op tv is. :'D En dan meer naar de gewone, heel soms naar Las Vegas, dus ik ken de personages niet echt... Al lijkt Las Vegas me wel een leuke setting, ook omdat ik er al twee keer geweest ben. ^^


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik kijk altijd naar New York, Miami en Las Vegas heb ik nooit leuk gevonden.
    Maar ik zou misschien meedoen, hoewel het echt aan je verhaallijn ligt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zarathos schreef:
    Ik ken de serie en ik vind crime-series altijd wel leuk, maar zit er een speciaal verhaallijn in of niet?


    Ik zou het kunnen gaan uitwerken als er echt mensen zijn die zouden gaan meedoen. Het probleem is natuurlijk wel dat ik mensen ship en zo en dat als mensen geen flauw idee hebben wie wie is en hoe ze zijn, dat dat een beetje lastig gaat worden. Dus we kunnen natuurlijk ook zelfverzonnen personages doen. Ligt er maar net aan wat jullie willen (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik vond CSI " vroeger " (oftewel, een aantal jaar geleden) helemaal geweldig • alleen ben ik overgestapt naar Criminal Minds.
    Echter, ik moet wel zeggen dat ik het een ontzettend goed idee vind voor een RPG, aangezien je dat niet vaak ziet (:


    Sinistra schreef:
    (...)

    Ik zou het kunnen gaan uitwerken als er echt mensen zijn die zouden gaan meedoen. Het probleem is natuurlijk wel dat ik mensen ship en zo en dat als mensen geen flauw idee hebben wie wie is en hoe ze zijn, dat dat een beetje lastig gaat worden. Dus we kunnen natuurlijk ook zelfverzonnen personages doen. Ligt er maar net aan wat jullie willen (:

    Ik denk dat zelfverzonnen personages inderdaad een beter idee zou zijn. Ikzelf kijk het namelijk zelden, alleen als het op tv komt en ik vind het persoonlijk ook wat leuker als het met onbekende/zelfverzonnen personages zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sinistra schreef:
    (...)

    Ik zou het kunnen gaan uitwerken als er echt mensen zijn die zouden gaan meedoen. Het probleem is natuurlijk wel dat ik mensen ship en zo en dat als mensen geen flauw idee hebben wie wie is en hoe ze zijn, dat dat een beetje lastig gaat worden. Dus we kunnen natuurlijk ook zelfverzonnen personages doen. Ligt er maar net aan wat jullie willen (:


    Zelfbedachte personages. Als mensen al direct van tevoren gaan shippen, worden bepaalde personages buitengesloten.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    Zelfbedachte personages. Als mensen al direct van tevoren gaan shippen, worden bepaalde personages buitengesloten.


    Precies, dat vind ik altijd erg irritant. Ik zal proberen het vandaag te gaan uitwerken.
    Even over de verhaallijn. We kunnen gewoon een crime scene opzetten en dat ze die moeten oplossen, of een speciale gebeurtenis bedenken. Wat vinden jullie fijner? Iemand (andere) suggesties? Ik hoor ze graag! (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Stiff schreef:
    Ik vond CSI " vroeger " (oftewel, een aantal jaar geleden) helemaal geweldig • alleen ben ik overgestapt naar Criminal Minds.
    Echter, ik moet wel zeggen dat ik het een ontzettend goed idee vind voor een RPG, aangezien je dat niet vaak ziet (:

    Criminal Minds <3
    Spencer :9~


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik had er eerder graag één willen beginnen, maar ik had het idee dat het niet goed van start zou lopen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ik had er eerder graag één willen beginnen, maar ik had het idee dat het niet goed van start zou lopen.


    Daar ben ik dus erg bang voor. Ik hoop dus ook dat als we het echt beginnen, mensen ook echt gaan posten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    (...)

    Precies, dat vind ik altijd erg irritant. Ik zal proberen het vandaag te gaan uitwerken.
    Even over de verhaallijn. We kunnen gewoon een crime scene opzetten en dat ze die moeten oplossen, of een speciale gebeurtenis bedenken. Wat vinden jullie fijner? Iemand (andere) suggesties? Ik hoor ze graag! (:


    Crime scene opzetten. Als je dan ook nog kleine zaakjes tussendoor bedenkt, dan kan iedereen vlot blijven posten. Als de een bijvoorbeeld bezig is met de grote zaak, dan kunnen andere mensen die niets te doen hebben kleine dingetjes oplossen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    Crime scene opzetten. Als je dan ook nog kleine zaakjes tussendoor bedenkt, dan kan iedereen vlot blijven posten. Als de een bijvoorbeeld bezig is met de grote zaak, dan kunnen andere mensen die niets te doen hebben kleine dingetjes oplossen.


    Lijkt mij ook het slimst. Zal ik het topic al gaan uitwerken? Volgens mij is er wel een oké aantal dat mee wil doen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel