• Soms heb ik het gevoel dat ik de enige op quizlet ben die CSI kijkt... maar dat kan toch niet? Ben ik echt de enige hier? Nog nooit heb ik een Crime Scene Investigation RPG gezien en het lijkt me juist zo leuk! Heb nog niet echt een verhaallijn, misschien is dat niet eens nodig, maar ik sta sowieso open voor suggesties van jullie kant.

    - Het wordt een RPG met onbekende personages van CSI Las Vegas of Edingburgh(Schotland).
    - RPG wordt NL, woordenlimiet van 200-300 ong

    Hopelijk bestaan er wel CSI fans op quizlet!
    Thank you,
    Sinistra

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 18:16 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Okay, ik moet wat schoolwerk doen vandaag, maar als ik de kans krijg zal ik proberen ook het Rollentopic te openen. Behalve als er nu nog bezwaren komen doen we Schotland. Vragen kan je altijd stellen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Okay! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    CSI <3
    count me in!!

    Ik kijk atm Miami (wat n mooie huizen <3)
    Ben sowieso gek van crime-series ^^ (NCIS, NCIS LA, Criminal Minds, CSI, CSI MIAMI)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Still place? :3 Gosh I hope so.
    Ik heb een zwak voor crime-series.
    Misschien wat aan de late kant maar ik ben echt desperately op zoek naar een nieuwe RPG hehe.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 19:27 ]


    What’s tasty in Busan?

    I love Csi New York :)


    Tokio Hotel

    ik ga heel erg weinig tijd hebben om deze RPG op te starten, maar ik wil het wel heel graag doen. Vandaag moet ik nog een hele hoop leren voor morgen, en morgen ben ik voor een groot deel weg (mijn oma wordt 80), dus dan kan ik ook niet veel doen... Hopelijk heb ik nog ergens een plekje... Ik ga vanaf donderdag/vrijdagnacht naar Griekenland, dus dan ben ik ook een week weg... Wees niet bang, ik ga hier echt tijd in steken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik kijk het niet maar het lijkt me heel erg leuk. Dan moet je trouwens wel geheim houden wie het is, dat je één iemand aanwijst en die dan de moordenaar is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    @Flitwick no worries, I'm here to stay hehe. Ik zie/lees wel als je start.
    Dat idee van Eruditie vind ik ook wel leuk..

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 20:16 ]


    What’s tasty in Busan?

    Alvast gefeliciteerd met je oma dan en heel veel plezier in Griekenland! ;D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Flitwick schreef:
    (...)

    Jij bent echt een persoon naar mijn hart :')



    Yess :'D
    Beetje laat maar ik kan best begrijpen dat mensen Spencer niet knap/leuk vinden, oke een klein beetje maar :Y). Maar hij heeft gewoon iets leuks en hij is zo aandoenlijk ahww.

    Gefeliciteerd met je oma, we zullen vanzelf wel zien wanneer je tijd hebt gehad. (:

    Ik ben er weer, ik heb het vandaag druk met o.a. quizlet, maar ook met naar de winkels gaan, m'n kamer opruimen en schoolwerk leren, dus ik hoop écht dat ik verder kom met deze RPG. Het spijt me heel erg als het me niet lukt ): Maar ik ga mijn best doen! Anders komt het een andere x deze week, I promise.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Ik ben er weer, ik heb het vandaag druk met o.a. quizlet, maar ook met naar de winkels gaan, m'n kamer opruimen en schoolwerk leren, dus ik hoop écht dat ik verder kom met deze RPG. Het spijt me heel erg als het me niet lukt ): Maar ik ga mijn best doen! Anders komt het een andere x deze week, I promise.

    Doe rustig! Ik kan echt wel wachten. Belangrijke dingen gaan voor (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Flitwick schreef:
    Ik ben er weer, ik heb het vandaag druk met o.a. quizlet, maar ook met naar de winkels gaan, m'n kamer opruimen en schoolwerk leren, dus ik hoop écht dat ik verder kom met deze RPG. Het spijt me heel erg als het me niet lukt ): Maar ik ga mijn best doen! Anders komt het een andere x deze week, I promise.


    Precies! Take your time, 'sommigen' zitten ook vlak voor hun examens... *sadface*

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 15:40 ]


    What’s tasty in Busan?

    Bedankt voor die reacties! Heb het inderdaad drukker dan gedacht.
    met vallende telefoons die nu barsten bezitten en zo Dit komt nog wel, wees niet bang, ik ben het niet vergeten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Het lijkt me echt een mega leuk idee. Ik kijk zelf allerlei crime series, dus daarom lijkt het me extra leuk.