• Soms heb ik het gevoel dat ik de enige op quizlet ben die CSI kijkt... maar dat kan toch niet? Ben ik echt de enige hier? Nog nooit heb ik een Crime Scene Investigation RPG gezien en het lijkt me juist zo leuk! Heb nog niet echt een verhaallijn, misschien is dat niet eens nodig, maar ik sta sowieso open voor suggesties van jullie kant.

    - Het wordt een RPG met onbekende personages van CSI Las Vegas of Edingburgh(Schotland).
    - RPG wordt NL, woordenlimiet van 200-300 ong

    Hopelijk bestaan er wel CSI fans op quizlet!
    Thank you,
    Sinistra

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 18:16 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nog wat vragen voor jullie: Waar afspelen? Las Vegas? London lijkt me opzich ook wel vet, of een beetje het detective gevoel in het Schotse landschap lijkt me ook wel wat... Dus: Las Vegas, London of Schotland? En doen we dayshift of nightshift? Voorkeur ligt bij nightshift. En doen we Engels of Nederlands? Gewoon allemaal even je voorkeur (evt uitleg) geven over deze vragen, danku.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    (...)

    Daar ben ik dus erg bang voor. Ik hoop dus ook dat als we het echt beginnen, mensen ook echt gaan posten.

    Ga je er een woordenaantal op zetten? En zo ja, hoeveel?

    Oh, en ik geef de voorkeur aan nightshift. Waar maakt me niet zoveel uit, maar het Schotse landschap vind ik wel wat. Engels of Nederlands.. Hmm, beiden vind ik wel leuk.

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 17:53 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sinistra schreef:
    Nog wat vragen voor jullie: Waar afspelen? Las Vegas? London lijkt me opzich ook wel vet, of een beetje het detective gevoel in het Schotse landschap lijkt me ook wel wat... Dus: Las Vegas, London of Schotland? En doen we dayshift of nightshift? Voorkeur ligt bij nightshift. En doen we Engels of Nederlands? Gewoon allemaal even je voorkeur (evt uitleg) geven over deze vragen, danku.


    Las Vegas, nightshift en de taal maakt mij niks uit. London is nogal standaard en van Schotland weet ik niks af. ^^
    En zoals Zarathos al vroeg; zit er een woordenaantal op?

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 17:53 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    laten we dan Nederlands doen en Nightshift doen. We hebben nu LV: 1 en Schotland 1.
    Ik vind Schotland zelf erg vet, maar als verder iedereen tegen Schotland is zal ik jullie dat niet aandoen (;
    Oh en de woordenlimiet lijkt me wel handig. 200-300 ongeveer lijkt me.

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 18:13 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    laten we dan Nederlands doen en Nightshift doen. We hebben nu LV: 1 en Schotland 1.
    Ik vind Schotland zelf erg vet, maar als verder iedereen tegen Schotland is zal ik jullie dat niet aandoen (;
    Oh en de woordenlimiet lijkt me wel handig. 200-300 ongeveer lijkt me.

    Schotland vind ik ook erg vet, soyeah.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sinistra schreef:
    laten we dan Nederlands doen en Nightshift doen. We hebben nu LV: 1 en Schotland 1.
    Ik vind Schotland zelf erg vet, maar als verder iedereen tegen Schotland is zal ik jullie dat niet aandoen (;
    Oh en de woordenlimiet lijkt me wel handig. 200-300 ongeveer lijkt me.


    Mij maakt het niet uit, ik vind Londen, Schotland en Las Vegas allemaal een coole locatie. :')


    help

    Ah dit lijkt me echt een super tof idee, die-hard fan van CSI, NCIS en de laatste tijd vooral Criminal Minds. Maar dat vooral om Spencer Reid (A)

    Enface schreef:
    Ah dit lijkt me echt een super tof idee, die-hard fan van CSI, NCIS en de laatste tijd vooral Criminal Minds. Maar dat vooral om Spencer Reid (A)


    Jij bent echt een persoon naar mijn hart :')

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 19:33 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik doe in ieder geval mee. In de vakantie heb ik tijd genoeg en na mijn examens ben ik helemaal vrij, dus ik heb weinig te verliezen. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het lijkt mij best nice.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ben ik dan de enigste die Spencer Reid niets vind? :'D. Mijn beste vriendin en zus vinden hem ook al zo knap. Ik zie het gewoon niet :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    Ben ik dan de enigste die Spencer Reid niets vind? :'D. Mijn beste vriendin en zus vinden hem ook al zo knap. Ik zie het gewoon niet :'D.


    Ik vind dat hij een babyface heeft. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zarathos schreef:
    Ben ik dan de enigste die Spencer Reid niets vind? :'D. Mijn beste vriendin en zus vinden hem ook al zo knap. Ik zie het gewoon niet :'D.

    HIJ IS ZO DAMN LEKKER.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    HIJ IS ZO DAMN LEKKER.

    Ik weet dat je dat vind, Maia.. Jammer genoeg.

    Miserables, hehe, oh, echt? Ik weet niet of dat iets goeds is voor jou.. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik val gewoon op sukkels, ik heb een superslechte smaak. Punt.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel