• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wow, Daughtry is best goed *.*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Indeed. Ik dacht dat ik de enigste was die hieraan irriteerde, maar lijkt wel of seks Quizlet overneemt ofzo. Ook als ik Quizlet intik bij Google krijg ik er ook echt als eerst 16+ bij en vierde is seks. Echt.. thefuck. Er is wel meer dan dat.


    Haha, op zich maakt mij dat nog niet het meest uit, want ik heb inmiddels wel geaccepteerd dat seks nogal hét onderwerp is waar Quizlet over schrijft en ik vind dat best, hoewel ik daar niet altijd mee eens zou zijn. Maar die titel is gewoon zo fout om zoveel redenen, dat ik gewoon twijfel of het geen late 1 april grap is. Die titel kan gewoon echt niet en dan beoordeel ik het alleen schrijftechnisch. Ik haal nog geen eens mijn eigen mening erbij en dat is alleen over de titel xd Heb de story zelf nog geen eens gelezen en dat gaat ook niet gebeuren.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Zenuwen voor morgen. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Taka schreef:
    (...)

    Haha, op zich maakt mij dat nog niet het meest uit, want ik heb inmiddels wel geaccepteerd dat seks nogal hét onderwerp is waar Quizlet over schrijft en ik vind dat best, hoewel ik daar niet altijd mee eens zou zijn. Maar die titel is gewoon zo fout om zoveel redenen, dat ik gewoon twijfel of het geen late 1 april grap is. Die titel kan gewoon echt niet en dan beoordeel ik het alleen schrijftechnisch. Ik haal nog geen eens mijn eigen mening erbij en dat is alleen over de titel xd Heb de story zelf nog geen eens gelezen en dat gaat ook niet gebeuren.

    Hahaha, the perfectionist that you are. But you're right. Het is ook een enorm foute naam. ;3

    Mercedene schreef:
    Nog veel erger is dat de helft van de meisjes die dat soort verhalen schrijft nog nooit seks heeft gehad en daar ook niet goed onderzoek naar heeft gedaan. :W

    Haha, ja, klopt. Komt een beetje wanhopig op me over, maargoed. Ik denk dat het ook wel te verwachten was met zo'n tijd als deze.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Hahaha, the perfectionist that you are. But you're right. Het is ook een enorm foute naam. ;3


    Jaa, maar hiervoor hoef je nog geen eens perfectionistisch zijn :P
    Maar ja, miss erger ik me wel te snel aan dit soort dingen xD
    Ik wil namelijk de schrijfster niet ontmoedigen, maar wel dat ze nadenkt bij het schrijven.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik haat hooikoorts.


    Doorschrijven, misschien haal je alle posts wel - zegt ze.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik hoop dat je snel terugkomt. Het is niks aan zo.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De toets van morgen ga ik echt verneuken volgens mij T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik word gek van mijn moeder. Ik vraag al weken wat het budget van de vakantie wordt, zodat ik kan gaan zoeken, maar ze "weet het steeds niet". Ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wiskunde is zo veel van hetzelfde. o.o


    :)

    Omg. I almost cried. Whyyyyy did he have to die T__T


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet echt wel dat jij minder om mij geeft dan ik om jou. Ik heb er echt genoeg van.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Je weet niet hoe erg ik me in jouw verhaal herken, en hoe dat van alles overhoop haalt.
    Nu zal ik het zeker moeten verbreken, voor alles nogmaals van voor af aan begint.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taka schreef:
    (...)

    Haha, op zich maakt mij dat nog niet het meest uit, want ik heb inmiddels wel geaccepteerd dat seks nogal hét onderwerp is waar Quizlet over schrijft en ik vind dat best, hoewel ik daar niet altijd mee eens zou zijn. Maar die titel is gewoon zo fout om zoveel redenen, dat ik gewoon twijfel of het geen late 1 april grap is. Die titel kan gewoon echt niet en dan beoordeel ik het alleen schrijftechnisch. Ik haal nog geen eens mijn eigen mening erbij en dat is alleen over de titel xd Heb de story zelf nog geen eens gelezen en dat gaat ook niet gebeuren.


    Je weet dat het zo ongeveer gekopieerd is uit een liedje van Nickelback?


    Your make-up is terrible