• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kuttrainer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb helemaal niet klaar voor dat examen...
    Edit: 47/50. Misschien kan ik het wel. Maar volgens mij ken ik de oefenvragen gewoon al vanbuiten.

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 11:04 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Laatste week les en ik ga niks doen om het leuk te maken. Geen gala en hoogstwaarschijnlijk geen school verlaters dag...


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    (...)
    Het gaat er niet over dat ze me dik vinden maar over dat ik op mijn eten moet letten voor de judo. Maar dat moeten ze even elke dag herhalen en met alles wat ik eet zeggen.
    En jij bent geen moddervet nijlpaard.
    Meh, dat is dan best irritant zeg. En dat weet ik, maar dat leek me wel een passende vergelijking :Y)

    On-topic (zover dat kan in een topic dat in het off-topic staat):
    Ik heb mijn toets volgens mij verknalt. Meerkeuze ging wel goed, maar de open vragen waren echt kut. 3 keer raden wat het meeste punten opleverde?

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 10:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom schreeuwt iedereen zo de laatste tijd? Alsof de hele wereld doof begint te worden.


    :)

    Ja man, laten we pas over een half uur gaan. 't Is niet alsof ik zit te stressen of zo.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Elena is echt één van de irritantste personages ooit. :\

    Meh, echt kut dat ik donderdag niet mee uit kan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is zo raar. Het lijkt alsof je gewacht hebt tot ik je zou feliciteren. :3

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 14:02 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben geslaagd! Ik mag rijden! (nerd)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ugh, Mitchell. Je moet echt eens opletten hoe je iets zegt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I get it, I shouldn't have said anything. It's your turn not mine.. gotta be patient ;'3

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 15:51 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik hoop dat m'n nieuwe laptop thuis staat te wachten op mij.


    26 - 02 - '16

    Ik huppel door het huis, gewoon omdat het gewoon zo gezellig was (:


    I dress to kill, but tastefully

    Het is gewoon grappig hoe wanhopig je jezelf laat zien, zwak.