• Ik heb een cover nodig voor een verhaal dat ik ga gebruiken voor SOTY. Degene die de mooiste cover voor me kan maken, krijgt een beloning van 25 credits.

    Titel: Tyberium
    Ondertitel: War on a planet
    De titel en ondertitel wil ik graag bovenin in het midden hebben

    De ogen wil ik ook graag bovenin en in het midden hebben, voor de rest zijn de foto's vrij te plaatsen.
    Deze of deze
    Deze
    en eventueel deze, afhankelijk of je uitkomt met je idee.

    Alvast bedankt ^^

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 16:39 ]

    Occult schreef:
    (...)
    Loool, Trajan pro. Die heb ik gemaakt. :'D

    Hm, volgens mij heb ik die gemaakt hoor. xD

    Elvenking schreef:
    (...)
    Hm, volgens mij heb ik die gemaakt hoor. xD

    Hoe blijft die smiley bij jou gewoon zo staan als letters en niet als die lelijke smiley?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jingles schreef:
    (...)
    Hoe blijft die smiley bij jou gewoon zo staan als letters en niet als die lelijke smiley?

    Omdat de x in een ander lettertype staat. (Quote eens, je zal het meteen zien.)


    If I were once a planet, you were the axis

    @occult, haha voor dat verhaal had je een cover gemaakt ja! Maar die hierboven is van elvenking. En was ook gekozen als echte cover voor mijn verhaal.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 0:22 ]

    VI schreef:
    (...)
    Omdat de x in een ander lettertype staat. (Quote eens, je zal het meteen zien.)

    Ooooh slim, ik dacht dat het zo'n GM trucje was ofzo. :"'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Even totaal iets anders geprobeerd, wel zo veel mogelijk van de plaatjes erin proberen te verwerken, maar sorry als het totaal niet is wat je zoekt xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Even totaal iets anders geprobeerd, wel zo veel mogelijk van de plaatjes erin proberen te verwerken, maar sorry als het totaal niet is wat je zoekt xD



    Het heeft wel iets.. Vind alleen de planeet boven te blauw :x
    Het rood met zwart waren juist specifieke kleuren n kenmerken van de planeet waar het zich op afspeelt..

    Ah die is leuk. Ik hou hier echt iedereen in het oog voor als ik zelf iets nodig heb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fawkes schreef:
    (...)

    Het heeft wel iets.. Vind alleen de planeet boven te blauw :x
    Het rood met zwart waren juist specifieke kleuren n kenmerken van de planeet waar het zich op afspeelt..



    Oké, dan zal ik kijken of ik dat nog kan veranderen.

    EDIT : Hhmm... Het veranderen ging toch niet zo mooi...
    Anders maak ik er gewoon nog wel een nieuwe.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 16:23 ]


    Credendo Vides




    Hier is mijn probeersel, ik baal alleen wat dat ik de ogen en dat amulet er niet heb in kunnen verwerken :/


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Hm, volgens mij heb ik die gemaakt hoor. xD

    Hahahahhaah fail ja ik bedacht het me net ook, volgens mij had ik iets vergelijkbaars geprobeerd of zo idunno. :'D Mijn excuses, loool.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik moet een nieuwe maken balen...


    Wijsheid Zonder Grens Is Ieders Liefste Wens......

    Nog een probeersel, waarbij ik dus ook de ogen en die hanger erin hebt verwerkt en er dus een meer blend-achtig dingske van heb gemaakt... ik lief m'n eerdere versie meer, though :'D

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 20:23 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Aaaarg... het is zo moelijk om te kiezen >.<

    Maar.. na 20 minuten naar vier foto's te hebben gestaard en de pluspunten en minpunten met elkaar heb afgewogen, heb ik toch een besluit kunnen nemen.
    Ik ga de eerste foto van Valkyries gebruiken als cover, en de laatste cover van Peregrine in de story zelf.




    Allemaal ontzettend bedankt voor jullie inzet en de mooie covers!^^

    Thnx(bloos)
    Al zal het echt geen gemakkelijke keuze zijn geweest omdat er zoveel goeie covers zijn gemaakt!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”