• !!! Het Speeltopic !!!

    Het Praattopic
    De Story


    Aarde -- omstreeks 13de eeuw na Christus

    “Fortitudo mea, et filii vestri filiis tuis, ad ultimum tempus, quod praeparet bellum!” De zware stem was niet enkel te horen in de grot, maar het leek ook door haar borst heen te gaan. Om haar heen stonden een aantal anderen, ridders, net als zij was. En voor hun stonden de laatste van de draken. Het was de oudste van de groep die tegen haar sprak en de pact bezegelde de hun soort veilig zou moeten houden doorheen de geschiedenis tegen de Hunters. De draken gaven de Knights hun kracht en geest, die zou worden doorgegeven aan hun kinderen en kleinkinderen, tot de dag zou komen dat het laatste gevecht zou beginnen. “Supplices te accipere munus jusiurandum honore, usque ad tempus caute.” Zelfverzekerd gaf ze nog maar eens haar word om de gift die ze nu kregen en de eed die ze gezworen hadden om de draken veilig te houden, te eren, tot het einde der tijden.
    Niet lang na deze laatste woorden verdwenen niet alleen de draken van de aardbodem, maar ook de Knights. Elk hun eigen weg gaand, op zoek naar een plek waar ze veilig zouden zijn voor Hunters. Want elk van hen droeg in hun hart een kostbaar geschenk met zich mee dat nooit verloren zou mogen gaan.

    Aarde -- 2307

    De aarde is veranderd. De middeleeuwen zijn verdwenen en niet enkel nieuwe werelden, maar ook nieuwe planeten zijn ontdekt. Veel van wat eens was, is verloren gegaan in de geschiedenisboeken en bijna niemand staat er nog bij stil dat sommige verhalen een kern van waarheid hebben.
    Bijna niemand. Een select gezelschap weet echter beter. De Dragonhunters. Door de eeuwen heen hebben ze nooit geloofd dat de draken echt verdwenen zijn en ook vandaag zoeken ze naar de wezens de ze gezworen hebben uit te roeien.
    Het is in deze veranderende wereld dat de Knights voelen dat de tijd gekomen is om op te staan en voor een en altijd te beslissen of draken een plaats hebben in deze wereld of moeten verdwijnen. Als het ware aangetrokken tot elkaar verzamelen de afstammelingen van de Knights die eens de ziel van een draak hebben ontvangen in Parijs, klaar voor een laatste confrontatie.



    De Dragonhunters

    * Hoofdkwartier: Mont Saint-Michel, Frankrijk & Kathedraal Notre-Dame, Parijs, Frankrijk
    * Wapens: alles wat je kan bedenken gebruiken ze, soms zelf wapens die nog niet commercieel uitgebracht zijn, of wapens die ze zelf gebouwd hebben
    * Zwakte: ze zijn gewone mensen, sterker en sneller door jaren training, maar nog steeds gewoon mensen
    * Te herkennen aan: juweel van drakenbeen, doorgegeven van ouder op kind of meester op leerling. Werden traditioneel versiert met de tanden van gedode draken (gebeurt niet langer, gezien niemand in jaren nog een draak gezien heeft)
    * Geheime orde, lopen niet te koop met wat ze zijn of wat ze werkelijk doen
    * Leider = ----
    Leden
    * Emilia Hazel Jones - Opalia
    * Rachel Lotta Shaw - Illwill
    * Mavis Night - xLenox
    * Vrij
    * Raiden 'Wolf' D'Angelo - DarkAng3l
    * Vrij
    * Vrij
    * Vrij


    De Dragonknights
    * Leven allemaal verspreid, tot hun hereniging in Parijs
    * Wapens: in vroegere tijden zwaarden en draken, nu: de magische krachten van de draken zelf. Met name het element van de draak die in hun huist. Hun grootste kracht is dat ze kunnen veranderen in een draak als het echt nodig is.
    * Elementen: Draken kunnen de natuurelementen (niet enkel de basis 4) besturen. Elke draak is daarin uniek. Momenteel sta ik maar 2 draken per element toe, er zijn genoeg krachten, dus wees een beetje creatief ;) (we moeten natuurlijk geen 20 vuurdraken hebben die Parijs platbranden….)
    * Zwakte: als Knights gedood worden in menselijke vorm, dan heeft de ziel van de draak jaren nodig om een nieuw lichaam te vinden. Als ze gedood worden als draak, dan sterft de draak voorgoed.
    * Te herkennen aan: hun pupillen. Ook als ze mens zijn (kan verborgen worden met lenzen)
    * Geheime orde. Laten liever niemand weten wat ze werkelijk zijn, voelen het wel aan van elkaar dat ze draken zijn
    * Leider: Alexandra 'Alex' Voychek, The Last Queen of Dragons

    !!! Let op: Draak = 4 poten + 2 vleugels!!!
    2 poten + 2 vleugels = Wyvren
    Leden
    * Alexandra 'Alex' Voychek / Ijs - DarkAng3l - Last Queen of Dragons
    * Arya Pierson/Electriciteit - Illwill
    * Skyler McKee/Water - Valkyries
    * Vrij
    * Alduin Dougal/Schaduwen - Yoda
    * Artemis 'Arty'/Hout - Lazulis
    * Vrij
    * Vrij


    Andere
    Je mag ook gerust een ander personage spelen. Hou er rekening mee dat voor zowat iedereen die geen Hunter of Knight is, de draken behoren tot sprookjes en verhalen. Voor hen zijn er geen draken in deze wereld.
    We spelen in Parijs, dus je kan gerust een inwoner van de stad spelen, een toerist die betrokken raakt… Je verzint maar wat ;)
    Leden
    * Sean Prideux - NymeriaDorne
    * Daniel McHollow - Lazulis
    *
    *
    *
    *
    *


    Lijstje
    Nog 1 vrouwelijke Knight en Hunter beschikbaar!!!
    (Andere kunnen onbeperkt aangemaakt worden)

    * Naam:
    * Leeftijd:
    * Geslacht:
    * Knight/Hunter/Andere (Kies 1)
    * Wapen/Element: (Wapens enkel voor Hunters, Elementen (max 1/pers) enkel voor Knights)
    * Uiterlijk:
    * Geschiedenis & Karakter:
    * Extra:


    Regels
    * Geen OP, draken zijn sterk, maar niet onverwinnelijk, voor mensen geld hetzelfde!!!
    * Minimaal 200 woorden
    * 16+ toegestaan, maar hou het netjes!!! Wil je verder, ga in pb of elders, niet iedereen hoeft alles te lezen
    * Geen moorden zonder toestemming
    * IC ruzie is toegestaan, OOC niet
    * Ik ben de enige die topics aanmaakt
    * Vragen? Opmerkingen? Meldingen? Geef ze gerust door, ik bijt niet


    De start?
    We starten wanneer de Knights aankomen in Parijs. De Hunters hebben daar natuurlijk lucht van gekregen en zijn ook naar Parijs afgezakt.
    De Hunters hebben een vaste ontmoetingsplek in de Kathedraal Notre-Dame. Ze zijn een gezelschap dat redelijk wat tijd met elkaar doorbrengt, dus ze kennen elkaar wel een beetje. De Knights kunnen afspreken waar ze willen, ook al hebben ze elkaar misschien nog nooit ontmoet.


    Voetnoot:
    De vertalingen bovenaan komen
    van google translate. Ik ken zelf
    geen Latijn, dus mijn verontschuldigingen
    als er wat niet zou kloppen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 11:56 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    @ luna
    Ik zet je erbij
    als je duister neemt, dan sluit ik daarna het element (Yoda heeft namelijk ook al een)
    Voor de leider van de hunters zet ik je er ook bij (gaat het lukken om beide actief te spelen?)

    @Lyra
    van mij mag je hoor XD
    zet je er voor beide bij

    @nephele & ringkeeper
    staat ook beide gereserveerd ;)



    Meld het ff als ik iemand vergeten ben, ik durf wel eens een warhoofd te zijn namelijk

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 19:29 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ow dan kies ik wel voor vuur en het gaat me wel lukken om die twee actief te houden.

    okay, dn zet ik je erbij voor vuur
    ik heb er alle vertrouwen in ;)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Mag ik de leider zijn? (Dragonhunters)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    @confiance
    sorry
    Luna2013 was je voor
    anders moet je eens met haar overleggen voor een 2de in rang ofzo (voor mij mag het in ieder geval)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    @confiance
    sorry
    Luna2013 was je voor
    anders moet je eens met haar overleggen voor een 2de in rang ofzo (voor mij mag het in ieder geval)


    Oh oke. Ik dacht dat die plaats nog open was, omdat in de eerste spoiler onder dragonhunters "Leider???" staat.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ja, die heb ik dus nog niet aangepast XD
    sorry voor de verwarring


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Naam: Ciara Lauren Stiffler

    Leeftijd: 20 jaar, verjaard op 5 mei

    Geslacht: Vrouw / meisje

    Knight/Hunter/Andere (Kies 1): Hunter
    Wapen/Element: (Wapens enkel voor Hunters, Elementen (max 1/pers) enkel voor Knights):

    Uiterlijk: Ciara heeft niet een erg opvallend uiterlijk. Met haar licht bruine haar en blanke huid is ze niet erg bijzonder. Vaak draagt Ciara haar licht bruine haar in een staart, dat is praktisch. Als ze het los heeft, hangt het tot net over haar borst. Ciara denkt niet veel na over haar uiterlijk, Natuurlijk wil ze er wel goed uitzien, maar ze staat erg kort voor de spiegel.
    Als je beter naar Ciara's uiterlijk kijkt, zie je dat ze mooie ogen heeft. Ze hebben een bruingroene kleur. Haar ogen hebben ook een mooie ronde vorm en ze heeft lange, zwarte wimpers.
    Haar gezicht is mooi als geheel, zonder vreemde opvallende details.
    Ciara is lang, 1.73, en dun. Ze heeft een stoere kledingstijl die fijn en handig zit tijdens het jagen.

    Karakter: De meeste mensen die Ciara zien, denken dat ze stoer en sportief is. Daar hebben die mensen voor het grootste deel gelijk in, maar Ciara kan ook heel lief zijn. Bij haar familie is ze heel anders; ze is een veel zachter persoon.
    In het openbaar is Ciara een pittig meisje dat veel heeft meegemaakt in haar eerdere levensjaren. Ze laat haar gevoelens en mening niet snel zien. Dit heeft ze geleerd van jongs af aan. Ondanks dat er niet veel mensen meer van over zijn, zou Ciara alles doen voor haar familie. Verder heeft ze niet veel vrienden, omdat ze daar niet echt behoefte aan heeft.
    Als Ciara jaagt is ze heel erg serieus. Niemand kan haar aan het lachen krijgen wanneer ze in diepe concentratie is. Dit is, omdat ze niet aan zichzelf wil onderdoen. Ze wil altijd beter doen dan de vorige keer. Ze is erg doelgericht en doet alles om haar doel te behalen. Verder laat ze zich moeilijk commanderen. Of ze moet van je houden, of ze heeft door dat dat de beste keus is, maar bijna altijd weet ze het beter. Dit zegt ze dan niet, maar doet ze in plaats van het afgesproken iets anders. Dit gaat meestal goed en vaak beter dan gepland, maar soms heeft haar dwarsheid nare gevolgen. Hierdoor wordt ze boos op zichzelf en traint ze dag en nacht, maar meestal doet ze het de volgende keer gewoon weer.

    Geschiedenis: Ciara

    Extra:



    Sorry dat het zo weinig is. Later komt er meer!

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 18:12 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    doe maar rustig, ik wacht nog op de andere ook
    ik maak ten vroegste volgende week een speeltopic (misschien zelf nog niet, hangt af van me schoolwerk ook)
    Ik controleer regelmatig en smijt straks toch alles in een verhaal, om het makkelijk vindbaar te houden


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Naam
    Daniel mchollow

    Leeftijd:
    34 jaartjes.

    Geslacht:
    Man

    Rol :
    andere : Daniel is geschiedenisleraar op een universiteit.

    uiterlijk:


    Daniel is een man van rond de 1. 95. Hij is lichtgespierd, waarbij zijn schouders aan de brede kant zijn. Daniel's gezicht is hoekig, waarbij zijn jukbeenderen wat naar voren steken. Als hij lacht krijgt hij kuiltjes in zijn wangen. Ook krijgt hij lichte rimpels op zijn voorhoofd. Daniel heeft kort blond haar waar meestal alleen maar een hand doorheen is gehaald. Verder scheert hij zich alleen als hij er zin in heeft, waardoor hij een kleine stoppeltjesbaard heeft. Kwa kleren is hij vrij makkelijk een simpele zwarte shirt met een spijkerbroek, maar als hij les geeft dan draagt hij een felgekleurde blouse en jastje. Schoenen zijn altijd gepoest. Op zijn rug heeft hij een verborgen tattoo van de da vinci vleugels. Dat was ooit een stunt geweest waar hij later trots op geworden is.
    Op zijn enkel heeft hij de evolutie van de aap tot mens laten tattoeeren.

    Geschiedenis & Karakter:
    Daniel werd geboren in een buitenwijk van Parijs. Zijn ouders stierven kort na zijn geboorte door een vliegtuig ongeluk. De eerste jaren werd hij opgenomen in een gezin, waar hij als snel problemen kreeg door zijn gedrag. Daniel was te hyper en bleek al snel ADHD te hebben. Dit maakte voor hem niets uit en groeide op in een ander gezin met twee stiefbroertjes. Als dertien jarig jongetje hield hij van geschiedenis en wilde daar graag verder in. Hij studeerde voor Archeoloog, maar kreeg al stel last van ademhalingsproblemen. Hierdoor werd hij afgewezen. Uiteindelijk studeerde hij voor leraar en kreeg al gauw de baan voor onderwijs assistent. Na zijn vierentwinigste is hij gaan doorstuderen voor leraar geschiedenis. Hier kon hij zijn verhalen kwijt waar hij zou van hield. Waardoor hij af en toe zijn fantasie de vrije loop geeft en de studenten verteld over draken en eenhoorns die op aarde hebben rondgelopen.
    Op zijn acht en twintigste verloofde hij met de Fransdocent en trouwde drie maanden later. Daniel kreeg op zijn een en dertigste een gezonde zoon, Max.

    Samenvatting Karakter:

    Daniel is een spontane man die graag zich verdiept in het verleden. Hij heeft enkel last van ADHD. Hij kan soms ook een enorme flirter zijn. Daniel kan nog steeds op zijn leeftijd een waaghals zijn, dan gaan ze met de familie op avontuur in de tropen.
    Extra: /


    Naam
    Artimes 'Arty'
    Leeftijd:
    23
     Geslacht:
    man
    Knight/Hunter/Andere (Kies 1)

    Wapen/Element:

    Hout (vooral het sturen van planten.) (heb hem toch deze kracht gegeven, aangezien de draak erbij past en zijn geschiedenis ook.)
    Uiterlijk:
     



    Arty is een jongen van 1.60 lang. Hij is mager doordat hij vrij weinig eet. Zijn lichaam is een en al lat. Zijn handen zijn wat aan de grote kant.
    Art heeft een rond gezicht, waarbij hij vrij jong overkomt. Zijn ogen geven daarbij ook een jonge uitstraling door zijn groene oogkleur. Arty heeft tot aan zijn nek zwart haar dat aan de puntjes naar bruin dreigt. Hij draagt een schapenwollen muts, om zijn veel te hoekige oren te verbergen (Geen elf) Artimes haarkleur is uniek in zijn familie, aangezien iedereen donkerblond haar heeft.
    Arty draagt een linnen mouwloze shirt met een leren jackje eroverheen. Een brede riem houd zijn veel te grote broek omhoog. Verder draagt hij afgetrapte slippertjes doordat ze weinig geld hebben.
    Op zijn rug heeft hij een litteken zitten, doordat hij ooit aangevallen is door een wild zwijn.

    Uiterlijk Draak:



    Geschiedenis & Karakter:

    Artimes verleden is een groot raadsel. Hij werd zonder naam gevonden in een bramenstruik, waar een wandelend boeren koppel hem vond. Ze namen hem in huis, en gaven hem de naam Artimes naar de god Artemes. maar konden niet meer geven dan een schaarse maaltijd. Artimes bleek de eerste jaren van zijn groei, last te hebben van zicht. Zijn ouders konden niks voor hem betalen dus hoopte ze god dat hij zou genezen, en dat deed hij. Hij groeide op als een zorgzame jongen voor zijn familie en hiep mee in het boerenleven. Hij ging naar een lokale school in dat gebied, waar hij al snel de beste van de klas werd. Na school ging hij altijd naar zijn schuilplaats ergens tussen de struiken verstopt om de meest sappige bramen te plukken voor zijn familie. Hij wist enkel niet hoe het kwam dat deze struik door de jaren heen bleef groeien en zijn bessen te behouden. zijn verdere jaren werd hij vaak gepest door de andere van het dorp. Hij werd uitgescholden als uitschot of kleintje, omdat hij nooit gegroeid is, hij werd ook uitgescholden door zijn puntige pupilen. Daar werd hij onzeker van en hoopte dat hij net zoals de ander groot, sterk en normaal werd.
    Op zijn achtiende kreeg hij van zijn ouders te horen dat hij was gevonden in een bramenstruik. Daarna vertelde ze hem dat hij een sterke kracht had geerfd waar hij trots op moest zijn. Art wilde er meer over weten en besloot om opzoek te gaan naar zijn verleden. Op zijn weg naar zijn toekomst kwam Art erachter dat hij wel degelijk iets had was zo krachtig was dat hij wel moest weten dat hij een zoon was van een beroemd persoon. Hij bleek dus de ziel van een draak te hebben, dat diep in zij lichaam huist.

    Samenvatting karakter:

    Artimes is een geduldige jongen die niet gelijk aanvalt, hij is vegetarier en is dol op fruit en andere zoete dingen. Hij kan slecht tegen leugens en duft zich niet zo snel te vertonen.

    Extra:
    Artimes heeft een hekel aan zijn achternaam, daardoor wotd het nooit aan gegeven. En hij is vegetarier (ook als draak)

    Als er iets mist of veranderd moet worden, zeg het alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 20:45 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Rol: Knight
    Naam: Alduin Dougal. Een grap in zijn familie. Vernoem alle kinderen naar (al dan niet fictieve) draken.
    Leeftijd: 29
    Geslacht: Mannelijk
    Wapen/Element: Duisternis.
    Uiterlijk mens:




    Uiterlijk draak:


    Karakter:
    Verleden:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 0:20 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    gosh, yoda wat doe je me aan XD
    moet ik niet enkel Jailie uit me hoofd houden, maar ook nog zorgen dat ik niet met me hoofd in Skyrim blijf steken :p


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    gosh, yoda wat doe je me aan XD
    moet ik niet enkel Jailie uit me hoofd houden, maar ook nog zorgen dat ik niet met me hoofd in Skyrim blijf steken :p


    Mihihi. Graag gedaan :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    dank je
    kan ik de hele nacht dromen van Jaimie die op Alduin's rug door de lucht vliegt
    of andere soortgelijke ongein die m'n brein dan met me uithaalt XD


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Omgggg
    ik zou nog bijna mijn hunter in een knight veranderen zodat ik Emilia Clarke kan faceclaimen o-O


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.