• !!! Het Speeltopic !!!

    Het Praattopic
    De Story


    Aarde -- omstreeks 13de eeuw na Christus

    “Fortitudo mea, et filii vestri filiis tuis, ad ultimum tempus, quod praeparet bellum!” De zware stem was niet enkel te horen in de grot, maar het leek ook door haar borst heen te gaan. Om haar heen stonden een aantal anderen, ridders, net als zij was. En voor hun stonden de laatste van de draken. Het was de oudste van de groep die tegen haar sprak en de pact bezegelde de hun soort veilig zou moeten houden doorheen de geschiedenis tegen de Hunters. De draken gaven de Knights hun kracht en geest, die zou worden doorgegeven aan hun kinderen en kleinkinderen, tot de dag zou komen dat het laatste gevecht zou beginnen. “Supplices te accipere munus jusiurandum honore, usque ad tempus caute.” Zelfverzekerd gaf ze nog maar eens haar word om de gift die ze nu kregen en de eed die ze gezworen hadden om de draken veilig te houden, te eren, tot het einde der tijden.
    Niet lang na deze laatste woorden verdwenen niet alleen de draken van de aardbodem, maar ook de Knights. Elk hun eigen weg gaand, op zoek naar een plek waar ze veilig zouden zijn voor Hunters. Want elk van hen droeg in hun hart een kostbaar geschenk met zich mee dat nooit verloren zou mogen gaan.

    Aarde -- 2307

    De aarde is veranderd. De middeleeuwen zijn verdwenen en niet enkel nieuwe werelden, maar ook nieuwe planeten zijn ontdekt. Veel van wat eens was, is verloren gegaan in de geschiedenisboeken en bijna niemand staat er nog bij stil dat sommige verhalen een kern van waarheid hebben.
    Bijna niemand. Een select gezelschap weet echter beter. De Dragonhunters. Door de eeuwen heen hebben ze nooit geloofd dat de draken echt verdwenen zijn en ook vandaag zoeken ze naar de wezens de ze gezworen hebben uit te roeien.
    Het is in deze veranderende wereld dat de Knights voelen dat de tijd gekomen is om op te staan en voor een en altijd te beslissen of draken een plaats hebben in deze wereld of moeten verdwijnen. Als het ware aangetrokken tot elkaar verzamelen de afstammelingen van de Knights die eens de ziel van een draak hebben ontvangen in Parijs, klaar voor een laatste confrontatie.



    De Dragonhunters

    * Hoofdkwartier: Mont Saint-Michel, Frankrijk & Kathedraal Notre-Dame, Parijs, Frankrijk
    * Wapens: alles wat je kan bedenken gebruiken ze, soms zelf wapens die nog niet commercieel uitgebracht zijn, of wapens die ze zelf gebouwd hebben
    * Zwakte: ze zijn gewone mensen, sterker en sneller door jaren training, maar nog steeds gewoon mensen
    * Te herkennen aan: juweel van drakenbeen, doorgegeven van ouder op kind of meester op leerling. Werden traditioneel versiert met de tanden van gedode draken (gebeurt niet langer, gezien niemand in jaren nog een draak gezien heeft)
    * Geheime orde, lopen niet te koop met wat ze zijn of wat ze werkelijk doen
    * Leider = ----
    Leden
    * Emilia Hazel Jones - Opalia
    * Rachel Lotta Shaw - Illwill
    * Mavis Night - xLenox
    * Vrij
    * Raiden 'Wolf' D'Angelo - DarkAng3l
    * Vrij
    * Vrij
    * Vrij


    De Dragonknights
    * Leven allemaal verspreid, tot hun hereniging in Parijs
    * Wapens: in vroegere tijden zwaarden en draken, nu: de magische krachten van de draken zelf. Met name het element van de draak die in hun huist. Hun grootste kracht is dat ze kunnen veranderen in een draak als het echt nodig is.
    * Elementen: Draken kunnen de natuurelementen (niet enkel de basis 4) besturen. Elke draak is daarin uniek. Momenteel sta ik maar 2 draken per element toe, er zijn genoeg krachten, dus wees een beetje creatief ;) (we moeten natuurlijk geen 20 vuurdraken hebben die Parijs platbranden….)
    * Zwakte: als Knights gedood worden in menselijke vorm, dan heeft de ziel van de draak jaren nodig om een nieuw lichaam te vinden. Als ze gedood worden als draak, dan sterft de draak voorgoed.
    * Te herkennen aan: hun pupillen. Ook als ze mens zijn (kan verborgen worden met lenzen)
    * Geheime orde. Laten liever niemand weten wat ze werkelijk zijn, voelen het wel aan van elkaar dat ze draken zijn
    * Leider: Alexandra 'Alex' Voychek, The Last Queen of Dragons

    !!! Let op: Draak = 4 poten + 2 vleugels!!!
    2 poten + 2 vleugels = Wyvren
    Leden
    * Alexandra 'Alex' Voychek / Ijs - DarkAng3l - Last Queen of Dragons
    * Arya Pierson/Electriciteit - Illwill
    * Skyler McKee/Water - Valkyries
    * Vrij
    * Alduin Dougal/Schaduwen - Yoda
    * Artemis 'Arty'/Hout - Lazulis
    * Vrij
    * Vrij


    Andere
    Je mag ook gerust een ander personage spelen. Hou er rekening mee dat voor zowat iedereen die geen Hunter of Knight is, de draken behoren tot sprookjes en verhalen. Voor hen zijn er geen draken in deze wereld.
    We spelen in Parijs, dus je kan gerust een inwoner van de stad spelen, een toerist die betrokken raakt… Je verzint maar wat ;)
    Leden
    * Sean Prideux - NymeriaDorne
    * Daniel McHollow - Lazulis
    *
    *
    *
    *
    *


    Lijstje
    Nog 1 vrouwelijke Knight en Hunter beschikbaar!!!
    (Andere kunnen onbeperkt aangemaakt worden)

    * Naam:
    * Leeftijd:
    * Geslacht:
    * Knight/Hunter/Andere (Kies 1)
    * Wapen/Element: (Wapens enkel voor Hunters, Elementen (max 1/pers) enkel voor Knights)
    * Uiterlijk:
    * Geschiedenis & Karakter:
    * Extra:


    Regels
    * Geen OP, draken zijn sterk, maar niet onverwinnelijk, voor mensen geld hetzelfde!!!
    * Minimaal 200 woorden
    * 16+ toegestaan, maar hou het netjes!!! Wil je verder, ga in pb of elders, niet iedereen hoeft alles te lezen
    * Geen moorden zonder toestemming
    * IC ruzie is toegestaan, OOC niet
    * Ik ben de enige die topics aanmaakt
    * Vragen? Opmerkingen? Meldingen? Geef ze gerust door, ik bijt niet


    De start?
    We starten wanneer de Knights aankomen in Parijs. De Hunters hebben daar natuurlijk lucht van gekregen en zijn ook naar Parijs afgezakt.
    De Hunters hebben een vaste ontmoetingsplek in de Kathedraal Notre-Dame. Ze zijn een gezelschap dat redelijk wat tijd met elkaar doorbrengt, dus ze kennen elkaar wel een beetje. De Knights kunnen afspreken waar ze willen, ook al hebben ze elkaar misschien nog nooit ontmoet.


    Voetnoot:
    De vertalingen bovenaan komen
    van google translate. Ik ken zelf
    geen Latijn, dus mijn verontschuldigingen
    als er wat niet zou kloppen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 11:56 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    @kida
    dat was er dus mis met die linken :p
    het probleem zou ondertussen verholpen moeten zijn (hier toch)
    de linken in het verhaal en praattopic doe ik straks
    bedankt voor de tip


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    ^ Ze werken inderdaad nu! (:
    Graag gedaan, hoor!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    Denk dat mijn Hunter af is, ze staat op pagina 4 (:

    Oh, ik heb hier een foutje gemaakt!
    Op pagina 4 staat mijn Knight, op 5 staat mijn hunter!
    Hieronder staat ze anders nog eens (:


    Naam: Rachel Lotta Shaw
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouw
    Knight/Hunter/Andere: Hunter
    Wapen/Element: Dolken (van werpmesjes tot grotere dolken, Rachel werkt er maar al te graag mee. Ze heeft er dan ook altijd minstens vijf op haar lichaam verborgen)
    Uiterlijk:



    Rachel heeft lange bruine haren en bruine ogen. Ze doet meestal het liefst jeans of iets zwart aan. Ze is voor haar leeftijd zeer klein, maar compenseert dat met snelheid en souplesse.
    Geschiedenis & Karakter: Rachel haar moeder stierf op zeer jonge leeftijd, onder geheimzinnige omstandigheden. Zelf weet Rachel niet precies wat er gebeurt is, maar ze gaat ervan uit dat haar moeder gewoon gestorven is bij haar geboorte. Haar tweede naam is dan ook de naam van haar moeder. Ze is opgevoed door haar vader en is qua karakter een beetje een jongen geworden. Ze houdt van actie en vechtsporten, haar vrije tijd vult ze met games. Toen ze nog op school zat had Rachel eigenlijk niet echt vrienden. Sinds haar 18 jaar heeft haar vader haar volledig ingelijfd bij de hunters, waar ze zich veel meer thuis voelt dan ooit ergens anders. Rachel komt altijd haar beloftes na. Ze is zeer beschermend tegenover haar vader en moest ze ooit zo close geraken met iemand dat ze hem of haar echt een vriend wil noemen, zou ze ook voor die persoon door het vuur gaan. Zolang Rachel iemand niet goed kent, bestaat die niet voor haar. Ze zal niet snel voor iemand op komen waar ze geen contact mee heeft. Met dat soort dingen moeit ze zich niet.
    Extra: Rachel begint te twijfelen over het feit dat haar moeder gewoon gestorven is bij haar geboorte. Subtiel begint ze haar vader af en toe erover aan te spreken. Hij heeft het niet graag over haar moeder en dus moet ze er voorzichtig mee omgaan.

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    @Kida
    ik ben eruit gekomen hoor ;)
    ik had je Knight al juist gezet
    en je hunter staat er nu ook bij


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Naam: Emilia Helia McMahon.
    Leeftijd: 21, bijna 22.
    Geslacht: Vrouw.
    Knight/Hunter/Andere: Knight.
    Wapen/Element: Bloed.
    Uiterlijk:





    Draak:




    Geschiedenis & Karakter:

    Toen Eliha nog maar een klein meisje was, wisten haar ouders dat er iets raars aan de hand was met haar. Niet alleen haar ogen maar haar gedrag, haar uiterlijk soms, zo anders. Haar ouders wisten geen raad met haar en haar vader belandde in een gekkenhuis, omdat hij beweerde dat zijn dochter een draak was, wat eigenlijk wel waar is. Haar vader pleegde uiteindelijk zelfmoord maar Eliha was toen nog te jong om het te begrijpen. Haar moeder wist alles, dat er een draak in Eliha leefde, ze wist de hele geschiedenis en vertelde dat uiteindelijk Eliha op haar dertiende. Eliha was in shock maar begon het steeds beter en beter te begrijpen dat ze een ''Drakenmeisje'' was. Ze werd uitgelegd dat ze speciale krachten had, andere ogen, en snellere reflexen dan normale mensen. Ze heeft een grote fantasie en fantaseerde dat het gemakkelijk en leuk allemaal was, maar niks was minder waar. Ze moest er hard voor knokken om echt te behoren tot die groep. Haar moeder kocht lenzen voor haar die ze indeed, al vanaf haar geboorte.

    Eliha haar karakter is uitbundig, ze staat open voor nieuwe dingen en is vaak heel enthousiast over dingen dat haar vaak druk en hyper maakt. Ze houdt er niet van als mensen haar kleineren en dan bekt ze ook iedereen af. Als je een grapje met haar uithaalt wanneer ze boos is of verdrietig wordt ze echt heel kwaad en gaat dan door het lint. Ze heeft een gevoel voor humor maar is soms ook heel stil, en praat bijna dan geen woord. Eliha is een erg leergierig meisje, ze houdt ervan om in boeken nieuwe dingen te ontdekken en ze vindt leren alleen maar leuk. Verder kan ze soms een trut zijn en is dan tegendraads tegen anderen, maar zo bedoelt ze het eigenlijk niet.
    Extra: x


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik heb nog een klein vraagje, is het element bloed dan ook dat ze kan bloedsturen, of iets anders? :$


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    dat is een optie natuurlijk
    wat ze ook eventueel kan doen, is bloed gebruiken als een wapen (denk maar aan een zweep of dergelijke)
    je bent er vrij in te kiezen hoe je je kracht tot uiting laat komen

    noot: de 'draak' die je gekozen hebt is wel een wyvren
    even ter informatie ;)

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 16:23 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    dat is een optie natuurlijk
    wat ze ook eventueel kan doen, is bloed gebruiken als een wapen (denk maar aan een zweep of dergelijke)
    je bent er vrij in te kiezen hoe je je kracht tot uiting laat komen

    noot: de 'draak' die je gekozen hebt is wel een wyvren
    even ter informatie ;)


    Ik ga denk ik toch voor het bloedsturen, dat is wel het meest handigst in een gevecht :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    okies dan
    mij maakt het echt niet uit, hoe meer verschil, hoe liever
    maakt het allemaal maar interessanter


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik ga vanavond beginnen aan mijn personages

    Starten we maandag , dinsdag of iets?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    ik ga zien wanneer ik volgende week tijd heb om te beginnen
    maandag heb ik namelijk wedstrijd op de manege en dinsdag terug school (adieu luieren, 2 weken vakantie zijn over)
    en dinsdag en woensdag zijn beide enorm lange schooldagen voor me (8.15 tot 16.45 en 8.15 tot 17.45)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    ik ga zien wanneer ik volgende week tijd heb om te beginnen
    maandag heb ik namelijk wedstrijd op de manege en dinsdag terug school (adieu luieren, 2 weken vakantie zijn over)
    en dinsdag en woensdag zijn beide enorm lange schooldagen voor me (8.15 tot 16.45 en 8.15 tot 17.45)


    Heb jij al vakantie gehad?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    jep, zit er net op.
    tis nue nog een week of 3 les (2 volle en 2 halve) voor mij en dan projectverdediging en examens


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Skyler McKee

    Roepnaam: Skye
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Vrouw
    Knight/Hunter/Andere: Knight
    Element: Water


    Karakter:
    Skyler is op de eerste plaats het best te omschrijven als een vrolijke, opgewekte wildebras die er graag de kantjes vanaf loopt. Ze heeft een dergelijk onafhankelijkheidsgevoel, waardoor ze evenzeer koppig en eigenwijs is. Luisteren naar anderen zit er niet bepaald in en het is dan ook enkel haar mening die er toedoet.
    Ze is uitermate zelfverzekerd, Zeer zelfbewust en assertief en staat daarbij ook nog eens behoorlijk sterk in haar schoenen. Skyler laat zich niet snel doen door anderen, en laat zich evenmin snel intimideren. Angstgevoelens kent ze nauwelijks, wat maakt dat ze vaker dan noodzakelijk risico’s neemt. Ze heeft een iets te grote aanwezigheid aan gezonde nieuwsgierigheid, wat maakt dat ze de nare gewoonte heeft zich op de problemen van een ander te storten, om op die manier veelal zelf in de problemen te komen.
    Skyler is verder een veel te eerlijk en oprecht persoon, en draait zeker niet rond de pot. Ze neemt geen enkel blad voor de mond en zegt waar het op staat. Haar mening, gedachten en emoties verbergt ze absoluut niet en dat maakt haar met momenten zeer gemakkelijk in de omgang, aangezien ze door haar opgewekte spontaniteit gemakkelijk contacten legt met anderen, maar de keerzijde is dat ze weer een lastiger persoon is om mee om te gaan als je haar beter kent en dus niet om kan met haar te eerlijke persoonlijkheid.




    Uiterlijk:
    Skyler heeft opvallende blauwe ogen, waarin kleine spikkeltjes
    zilvergrijs terug te vinden zijn, waardoor haar irissen algauw lichter
    wegkleuren. Haar lange haren zijn dan weer goudblond van kleur met
    lichtblonde highlights om de eentonigheid te doorbreken en al haar
    lokken zijn voorzien van een lichte, verwilderde krul.
    Wat ook zeer opvallend is aan Skyler, is dat ze een zeer expressief
    gezicht heeft. Haar gezichtsuitdrukkingen vertalen namelijk letterlijk
    haar gedachten en gevoelens, zonder dat ze ook maar één woord
    kenbaar hoeft te maken. Haar postuur is redelijk tenger van bouw en
    ze heeft een mooi slank figuur. Haar verhoudingen vallen netjes in
    porporties en hierdoor zijn haar vrouwelijke rondingen wat fijner.


    Ogen: Licht blauw
    Haar: Goudblond
    Lengte: 1.72
    Gewicht: 59 KG
    Postuur: Slank



    Hier alvast een begin van m'n personage, waar ik al twee dagen aan bezig ben *fail* :W
    In de loop van morgen en maandag ga ik Skyler proberen af te krijgen, en anders zeker tegen het einde van de week. Dinsdag heb ik namelijk mijn eerste stagedag, en dus is dat momenteel veel stress, en ik vrees de dagen erna extreme vermoeidheid. Mocht er tot dusver iets niet in orde, dan hoor ik het wel.
    Bij geschiedenis (of extra) ga ik erin zetten dat ze dus geen kennis heeft van het feit dat ze een knight is ^_^

    En voor ik het vergeet, dit is Skylers draak(look), zodat niemand anders die kan claimen :3 Opzicht zou het nog wel kunnen, aangezien het origineel een rode vuurdraak is, met een kinda sikje onder de kin, maar ik wilde dus een meer paars/blauwe look vanwege het element water, en dat sikje wegwerken gezien ze een meisje is XD

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 11:38 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”