• !!! Het Speeltopic !!!

    Het Praattopic
    De Story


    Aarde -- omstreeks 13de eeuw na Christus

    “Fortitudo mea, et filii vestri filiis tuis, ad ultimum tempus, quod praeparet bellum!” De zware stem was niet enkel te horen in de grot, maar het leek ook door haar borst heen te gaan. Om haar heen stonden een aantal anderen, ridders, net als zij was. En voor hun stonden de laatste van de draken. Het was de oudste van de groep die tegen haar sprak en de pact bezegelde de hun soort veilig zou moeten houden doorheen de geschiedenis tegen de Hunters. De draken gaven de Knights hun kracht en geest, die zou worden doorgegeven aan hun kinderen en kleinkinderen, tot de dag zou komen dat het laatste gevecht zou beginnen. “Supplices te accipere munus jusiurandum honore, usque ad tempus caute.” Zelfverzekerd gaf ze nog maar eens haar word om de gift die ze nu kregen en de eed die ze gezworen hadden om de draken veilig te houden, te eren, tot het einde der tijden.
    Niet lang na deze laatste woorden verdwenen niet alleen de draken van de aardbodem, maar ook de Knights. Elk hun eigen weg gaand, op zoek naar een plek waar ze veilig zouden zijn voor Hunters. Want elk van hen droeg in hun hart een kostbaar geschenk met zich mee dat nooit verloren zou mogen gaan.

    Aarde -- 2307

    De aarde is veranderd. De middeleeuwen zijn verdwenen en niet enkel nieuwe werelden, maar ook nieuwe planeten zijn ontdekt. Veel van wat eens was, is verloren gegaan in de geschiedenisboeken en bijna niemand staat er nog bij stil dat sommige verhalen een kern van waarheid hebben.
    Bijna niemand. Een select gezelschap weet echter beter. De Dragonhunters. Door de eeuwen heen hebben ze nooit geloofd dat de draken echt verdwenen zijn en ook vandaag zoeken ze naar de wezens de ze gezworen hebben uit te roeien.
    Het is in deze veranderende wereld dat de Knights voelen dat de tijd gekomen is om op te staan en voor een en altijd te beslissen of draken een plaats hebben in deze wereld of moeten verdwijnen. Als het ware aangetrokken tot elkaar verzamelen de afstammelingen van de Knights die eens de ziel van een draak hebben ontvangen in Parijs, klaar voor een laatste confrontatie.



    De Dragonhunters

    * Hoofdkwartier: Mont Saint-Michel, Frankrijk & Kathedraal Notre-Dame, Parijs, Frankrijk
    * Wapens: alles wat je kan bedenken gebruiken ze, soms zelf wapens die nog niet commercieel uitgebracht zijn, of wapens die ze zelf gebouwd hebben
    * Zwakte: ze zijn gewone mensen, sterker en sneller door jaren training, maar nog steeds gewoon mensen
    * Te herkennen aan: juweel van drakenbeen, doorgegeven van ouder op kind of meester op leerling. Werden traditioneel versiert met de tanden van gedode draken (gebeurt niet langer, gezien niemand in jaren nog een draak gezien heeft)
    * Geheime orde, lopen niet te koop met wat ze zijn of wat ze werkelijk doen
    * Leider = ----
    Leden
    * Emilia Hazel Jones - Opalia
    * Rachel Lotta Shaw - Illwill
    * Mavis Night - xLenox
    * Vrij
    * Raiden 'Wolf' D'Angelo - DarkAng3l
    * Vrij
    * Vrij
    * Vrij


    De Dragonknights
    * Leven allemaal verspreid, tot hun hereniging in Parijs
    * Wapens: in vroegere tijden zwaarden en draken, nu: de magische krachten van de draken zelf. Met name het element van de draak die in hun huist. Hun grootste kracht is dat ze kunnen veranderen in een draak als het echt nodig is.
    * Elementen: Draken kunnen de natuurelementen (niet enkel de basis 4) besturen. Elke draak is daarin uniek. Momenteel sta ik maar 2 draken per element toe, er zijn genoeg krachten, dus wees een beetje creatief ;) (we moeten natuurlijk geen 20 vuurdraken hebben die Parijs platbranden….)
    * Zwakte: als Knights gedood worden in menselijke vorm, dan heeft de ziel van de draak jaren nodig om een nieuw lichaam te vinden. Als ze gedood worden als draak, dan sterft de draak voorgoed.
    * Te herkennen aan: hun pupillen. Ook als ze mens zijn (kan verborgen worden met lenzen)
    * Geheime orde. Laten liever niemand weten wat ze werkelijk zijn, voelen het wel aan van elkaar dat ze draken zijn
    * Leider: Alexandra 'Alex' Voychek, The Last Queen of Dragons

    !!! Let op: Draak = 4 poten + 2 vleugels!!!
    2 poten + 2 vleugels = Wyvren
    Leden
    * Alexandra 'Alex' Voychek / Ijs - DarkAng3l - Last Queen of Dragons
    * Arya Pierson/Electriciteit - Illwill
    * Skyler McKee/Water - Valkyries
    * Vrij
    * Alduin Dougal/Schaduwen - Yoda
    * Artemis 'Arty'/Hout - Lazulis
    * Vrij
    * Vrij


    Andere
    Je mag ook gerust een ander personage spelen. Hou er rekening mee dat voor zowat iedereen die geen Hunter of Knight is, de draken behoren tot sprookjes en verhalen. Voor hen zijn er geen draken in deze wereld.
    We spelen in Parijs, dus je kan gerust een inwoner van de stad spelen, een toerist die betrokken raakt… Je verzint maar wat ;)
    Leden
    * Sean Prideux - NymeriaDorne
    * Daniel McHollow - Lazulis
    *
    *
    *
    *
    *


    Lijstje
    Nog 1 vrouwelijke Knight en Hunter beschikbaar!!!
    (Andere kunnen onbeperkt aangemaakt worden)

    * Naam:
    * Leeftijd:
    * Geslacht:
    * Knight/Hunter/Andere (Kies 1)
    * Wapen/Element: (Wapens enkel voor Hunters, Elementen (max 1/pers) enkel voor Knights)
    * Uiterlijk:
    * Geschiedenis & Karakter:
    * Extra:


    Regels
    * Geen OP, draken zijn sterk, maar niet onverwinnelijk, voor mensen geld hetzelfde!!!
    * Minimaal 200 woorden
    * 16+ toegestaan, maar hou het netjes!!! Wil je verder, ga in pb of elders, niet iedereen hoeft alles te lezen
    * Geen moorden zonder toestemming
    * IC ruzie is toegestaan, OOC niet
    * Ik ben de enige die topics aanmaakt
    * Vragen? Opmerkingen? Meldingen? Geef ze gerust door, ik bijt niet


    De start?
    We starten wanneer de Knights aankomen in Parijs. De Hunters hebben daar natuurlijk lucht van gekregen en zijn ook naar Parijs afgezakt.
    De Hunters hebben een vaste ontmoetingsplek in de Kathedraal Notre-Dame. Ze zijn een gezelschap dat redelijk wat tijd met elkaar doorbrengt, dus ze kennen elkaar wel een beetje. De Knights kunnen afspreken waar ze willen, ook al hebben ze elkaar misschien nog nooit ontmoet.


    Voetnoot:
    De vertalingen bovenaan komen
    van google translate. Ik ken zelf
    geen Latijn, dus mijn verontschuldigingen
    als er wat niet zou kloppen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 11:56 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    lyra
    alles klopt, maar als ik 1 opmerking zou mogen geven:
    ik zou je kracht in plaats van aarde, dan eerder veranderen in Hout.
    Bij aarde word namelijk heel snel gedacht aan stenen, grond enzo en hout doelt echt meer op bomen en planten.
    Tis maar wat je zelf liever hebt


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    lyra
    alles klopt, maar als ik 1 opmerking zou mogen geven:
    ik zou je kracht in plaats van aarde, dan eerder veranderen in Hout.
    Bij aarde word namelijk heel snel gedacht aan stenen, grond enzo en hout doelt echt meer op bomen en planten.
    Tis maar wat je zelf liever hebt


    Daar zat ik zelf ook nog over na te denken, maar nu je het zegt, ik denk dat het logischer klinkt.
    Zal het veranderen.


    Vampire + Servant = Servamp

    okee


    ik zet straks alles erbij overal, ben momenteel even bezig met m'n eigen hunter. Zodra die klaar is zorg ik dat alles een update krijgt (waar het nodig is)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    okay
    alles zou up to date moeten zijn
    zie je fouten, geef een gil
    M'n hunter info staat op pagina 1 of in de story, als je ze zoekt


    NOOT: Ik heb de laatste plekken voor Hunters en Knights gemaakt
    Als deze vol zitten zijn er 8 van elk
    Andere kunnen onbeperkt bijgemaakt worden, mocht je nog iemand willen

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 23:36 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Naam: Rachel Lotta Shaw
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouw
    Knight/Hunter/Andere: Hunter
    Wapen/Element: Dolken (van werpmesjes tot grotere dolken, Rachel werkt er maar al te graag mee. Ze heeft er dan ook altijd minstens vijf op haar lichaam verborgen)
    Uiterlijk:



    Rachel heeft lange bruine haren en bruine ogen. Ze doet meestal het liefst jeans of iets zwart aan. Ze is voor haar leeftijd zeer klein, maar compenseert dat met snelheid en souplesse.
    Geschiedenis & Karakter: Rachel haar moeder stierf op zeer jonge leeftijd, onder geheimzinnige omstandigheden. Zelf weet Rachel niet precies wat er gebeurt is, maar ze gaat ervan uit dat haar moeder gewoon gestorven is bij haar geboorte. Haar tweede naam is dan ook de naam van haar moeder. Ze is opgevoed door haar vader en is qua karakter een beetje een jongen geworden. Ze houdt van actie en vechtsporten, haar vrije tijd vult ze met games. Toen ze nog op school zat had Rachel eigenlijk niet echt vrienden. Sinds haar 18 jaar heeft haar vader haar volledig ingelijfd bij de hunters, waar ze zich veel meer thuis voelt dan ooit ergens anders. Rachel komt altijd haar beloftes na. Ze is zeer beschermend tegenover haar vader en moest ze ooit zo close geraken met iemand dat ze hem of haar echt een vriend wil noemen, zou ze ook voor die persoon door het vuur gaan. Zolang Rachel iemand niet goed kent, bestaat die niet voor haar. Ze zal niet snel voor iemand op komen waar ze geen contact mee heeft. Met dat soort dingen moeit ze zich niet.
    Extra: Rachel begint te twijfelen over het feit dat haar moeder gewoon gestorven is bij haar geboorte. Subtiel begint ze haar vader af en toe erover aan te spreken. Hij heeft het niet graag over haar moeder en dus moet ze er voorzichtig mee omgaan.

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 18:19 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik twijfel nog steeds of ik mee wil doen, en dan vooral om het nemen van een vrouwelijke knight of een gewoon vrouwmens :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik twijfel nog steeds of ik mee wil doen, en dan vooral om het nemen van een vrouwelijke knight of een gewoon vrouwmens :'D



    Niet meer denken, DOEN! Ik zou een knight nemen, want dan kunnen we eerder beginnen, maar de keus is aan jou (typing)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik twijfel enigszins of ik nog een personage er bij ga nemen


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    @RingKeeper
    Ik ga toch wachten om te starten tot ik eigenlijk zo goed als alle info binnen heb hoor, van alle spelers
    het topic komt er zeker niet voor maandag


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    lalala fout bericht :3

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 17:48 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    RingKeeper schreef:
    (...)


    Niet meer denken, DOEN! Ik zou een knight nemen, want dan kunnen we eerder beginnen, maar de keus is aan jou (typing)

    Je hebt me overhaald! Dan ga ik voor een vrouwelijke knight :3
    Het element weet ik nog niet. Vanavond of morgen ga ik op mn gemak aan mn personage beginnen want ik zit nog altijd bij mn ouders, op mn gsm en dat is niet het meest praktische om een personage uit te werken :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    staat erbij
    ik vind je profiel wel, geef enkel even een gil als ik me weer moet klaarhouden om een boek te lezen of niet XD


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    staat erbij
    ik vind je profiel wel, geef enkel even een gil als ik me weer moet klaarhouden om een boek te lezen of niet XD


    Ik voel enige vorm van een steek onder water hier x'D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Denk dat mijn Hunter af is, ze staat op pagina 4 (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    kida
    jup
    die had ik al gevonden
    ze staat ook al in de storie


    "Nothing is True. Everything is Permitted"