• Ik heb hier al eerder een topic over gemaakt, en er kwamen hele leuke reacties op.
    Zie hier het topic met het idee : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=161736&page=1

    Dus nu is het tijd om alles op te zetten.
    Ik heb ten eerste een team nodig om covers mee te maken, ik zat zelf te denken om met 5 leden te beginnen.
    Maar om nu gewoon de eerste 5 te kiezen vind ik niet eerlijk. Hoe wil ik het dan wel gaan doen?

    Nou dat is heel simpel, ik hou gewoon een soort sollicitatie ronde. (Ik weet niet hoe ik dit anders zou moeten noemen).


    Spelregels

    Iedereen die zich wil aanmelden kiest 3 covers uit, die hij/zij zelf heeft gemaakt. (Dit mogen ook nieuwe zijn).
    En daarbij kun je ook nog een klein stukje schrijven zodat ik weet met wie ik te maken ga hebben.


    Voor de mensen die nog een stapje verder willen gaan met hun aanmelding mogen ze ook vast hun persoonlijke pagina ontwerpen.
    De verhoudingen 960px - 500px
    Bestandsformaat : PSD of PNG
    Resolutie : 72 is voldoende aangezien ik toch alles comprimeer zodat het sneller geladen wordt op de website.
    Thema : Er is hier geen thema voor, het moet echt je persoonlijke pagina worden.

    Voorbeeld :



    Je hoeft nog geen knopjes te maken (zoals home enzovoort want dit doe ik later zelf)

    Hiervoor krijgen jullie een week de tijd voor. (Tot volgende week zondag).

    Maar wat nou als ik niet gekozen word?

    Hier hoef je je ook geen zorgen over te maken, als het blijkt dat dit gaat werken dan kunnen we altijd nog uitbreiden.
    Maar het team dat ik nu ga uitkiezen moet je meer voorstellen als een proef team.


    Dit is het voor nu, dus hierbij zijn de aanmeldingen geopend :D

    Mensen die zich hebben aangemeld :

    Eruditie
    Nyl
    Valkyries
    Lacville
    SphinxX
    poisxnd
    DreamerN
    Occult
    Unwritable

    Jury:

    Divergency
    Paenitet



    Ik wil wel eventjes waarschuwen voor het feit dat er een mogelijkheid is om een covermaker te kiezen (op de website).
    En dit kan misschien wat nare gevoelens opleveren. Maar ik denk niet dat we daar erg last van gaan krijgen als we een leuk team hebben.

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 23:23 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Goed, ik kan dus echt totaal niet kiezen tussen m'n covers, die ik inmiddels gemaakt heb, want ik lief ze zowat allemaal wel, maar om toch enkele voorbeeldjes hier neer te planten... Kijk onder de spoiler knop!



    Misschien ook leuk om te weten... ik ben zo af en toe bezig met bewegende 'covers'. Niet dat ik er al ontzettend goed in ben, en het is dus ook zeker niet m'n beste werk, maar ik ben dus nog aan het oefenen ^_^
    Meer een cover achtig iets


    Van twee aparte gifjes, één blendgifje gemaakt.


    Een kinda blendgifje, met één gifje en diverse gewone plaatjes.



    En dan nog een stukje over mezelf... Op m'n profiel kan je al terug vinden dat ik Justine heet, 26 jaar oud ben en als je in m'n foto-album ga speuren, een zoontje van inmiddels 5 jaar oud heb. Als je het forum dan weer wat gaat afzoeken, zul je zeker wel terecht komen op diverse coveraanvraag topics, aangezien ik dus heel graag creatief bezig ben in photoshop. Daarnaast doe ik ook graag (digitaal) tekenen en is tatoeëren ook nog een kleine hobby van me. RPG'en vind je ook nog wel terug in m'n forumgedrag, en ja, schrijven aan m'n stories doe ik ook zo op z'n tijd.
    In real life ben ik dan weer ontzettend druk, en tja, heel eerlijk, ik heb soms wat problemen met m'n eigen tijd in te delen XD Al zal dat wel normaal zijn, als je een eigen gezin, eigen huishouden en een eigen leven hebt. Hierdoor ontbreekt de fut en de inspi me nog weleens om alle dagen creatief bezig te zijn, maar goed, als mensen echt een creatie van me willen, moeten ze er maar het geduld voor opbrengen. De ene periode heb ik nu eenmaal gewoon meer tijd dan de andere. We all have a life ^_^
    Verder ben ik redelijk sociaal in de omgang, heb soms m'n nukken en koppigheid, maar dat zal me vast geen slechter persoon maken, en ben ik een perfectionist en een klein beetje een controlefreak. En ja verder... heb ik geen idee wat ik over mezelf moet zeggen, dus ik ga het voorlopig hierbij laten. Mocht je nog vragen hebben of iets specifieks willen weten, vraag het me gewoon ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wauw Justine, ik zou bijna jaloers worden. Je covers zijn prachtig. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    Wauw Justine, ik zou bijna jaloers worden. Je covers zijn prachtig. c:

    Thnx (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Krijgen de users ook inspraak tijdens het verkiezen, want de smaak van iedere user verschilt, dus variatie in het team is ook belangrijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    Krijgen de users ook inspraak tijdens het verkiezen, want de smaak van iedere user verschilt, dus variatie in het team is ook belangrijk.


    Hier ben ik nog niet echt over uit, maar ik kies ze niet op stijl maar op kwaliteit. Ik neem wel de feedback mee die ze hier in het topic krijgen.


    Edit : Er zijn nu nog maar 4 aanmeldingen dus pas als het de 5 overscheid zal ik een keuze moeten maken. Misschien dat er hier iemand nog jury wil worden?

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 10:32 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik wil best wel helpen als je dat wilt. Ik ben echt kieskeurig en perfectionistisch op dat vlak.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil je ook wel helpen met kiezen? (:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik wil ook wel jureren


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil me wel aanmelden, maar ik vrees dat mijn covers niet goed genoeg zijn (': Zet me er toch maar op, het lijkt me wel leuk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @
    Divergency
    Paenitet

    Jullie waren de eerste twee, en ik vind twee juryleden wel genoeg.
    Ik zal jullie neerzetten onder het kopje Jury.
    Zou het dan zo zijn dat we moeten kiezen dan kunnen we gewoon met elkaar in overleg.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zeke schreef:
    Ik wil me wel aanmelden, maar ik vrees dat mijn covers niet goed genoeg zijn (': Zet me er toch maar op, het lijkt me wel leuk.

    Drop 3 covers van jezelf neer (:


    Some people are art and do art at the same time

    Zeke schreef:
    Ik wil me wel aanmelden, maar ik vrees dat mijn covers niet goed genoeg zijn (': Zet me er toch maar op, het lijkt me wel leuk.


    Leuk zeg :) Dan zie ik je covers wel verschijnen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)

    Leuk zeg :) Dan zie ik je covers wel verschijnen :)


    Ik ga er sowieso nieuwe maken, want mijn oude trekken op de zak en ik kan ook pas vanaf morgen weer op GIMP, maar dat is nu zo geen probleem (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Even een mijn topics. Ik zou best willen helpen en zal straks wel wat covers posten. Ik heb nog wel een vraagje: Als het covermaken te veel tijd in beslag neemt of er komt een keer iets tussen, is er dan de mogelijkheid om je af te melden?


    :)

    Finnow schreef:
    Even een mijn topics. Ik zou best willen helpen en zal straks wel wat covers posten. Ik heb nog wel een vraagje: Als het covermaken te veel tijd in beslag neemt of er komt een keer iets tussen, is er dan de mogelijkheid om je af te melden?


    Nou je hoeft je in principe niet perse af te melden (die mogelijkheid is er altijd wel) .
    Als er iets tussen komt kan ik je gewoon heel makkelijk op inactief zetten.
    Dan kunnen mensen nog wel je persoonlijke pagina bekijken maar dan kunnen ze tijdelijk niks bij je aanvragen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.