• Ik heb hier al eerder een topic over gemaakt, en er kwamen hele leuke reacties op.
    Zie hier het topic met het idee : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=161736&page=1

    Dus nu is het tijd om alles op te zetten.
    Ik heb ten eerste een team nodig om covers mee te maken, ik zat zelf te denken om met 5 leden te beginnen.
    Maar om nu gewoon de eerste 5 te kiezen vind ik niet eerlijk. Hoe wil ik het dan wel gaan doen?

    Nou dat is heel simpel, ik hou gewoon een soort sollicitatie ronde. (Ik weet niet hoe ik dit anders zou moeten noemen).


    Spelregels

    Iedereen die zich wil aanmelden kiest 3 covers uit, die hij/zij zelf heeft gemaakt. (Dit mogen ook nieuwe zijn).
    En daarbij kun je ook nog een klein stukje schrijven zodat ik weet met wie ik te maken ga hebben.


    Voor de mensen die nog een stapje verder willen gaan met hun aanmelding mogen ze ook vast hun persoonlijke pagina ontwerpen.
    De verhoudingen 960px - 500px
    Bestandsformaat : PSD of PNG
    Resolutie : 72 is voldoende aangezien ik toch alles comprimeer zodat het sneller geladen wordt op de website.
    Thema : Er is hier geen thema voor, het moet echt je persoonlijke pagina worden.

    Voorbeeld :



    Je hoeft nog geen knopjes te maken (zoals home enzovoort want dit doe ik later zelf)

    Hiervoor krijgen jullie een week de tijd voor. (Tot volgende week zondag).

    Maar wat nou als ik niet gekozen word?

    Hier hoef je je ook geen zorgen over te maken, als het blijkt dat dit gaat werken dan kunnen we altijd nog uitbreiden.
    Maar het team dat ik nu ga uitkiezen moet je meer voorstellen als een proef team.


    Dit is het voor nu, dus hierbij zijn de aanmeldingen geopend :D

    Mensen die zich hebben aangemeld :

    Eruditie
    Nyl
    Valkyries
    Lacville
    SphinxX
    poisxnd
    DreamerN
    Occult
    Unwritable

    Jury:

    Divergency
    Paenitet



    Ik wil wel eventjes waarschuwen voor het feit dat er een mogelijkheid is om een covermaker te kiezen (op de website).
    En dit kan misschien wat nare gevoelens opleveren. Maar ik denk niet dat we daar erg last van gaan krijgen als we een leuk team hebben.

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 23:23 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zeke schreef:
    (...)

    Ik ga er sowieso nieuwe maken, want mijn oude trekken op de zak en ik kan ook pas vanaf morgen weer op GIMP, maar dat is nu zo geen probleem (:


    Dat is ook gewoon prima want je hebt nog tot volgende week zondag.
    (Die tijd zal ik zelf ook wel nodig hebben om de site helemaal up and running te krijgen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Reden waarom ik me niet aanmeld:
    Mijn covers zijn ontiegelijk klein door die stomme programma's die ik gebruik (lunapic, picmonkey, ribbet) en daardoor ook lelijk :')


    Some people are art and do art at the same time

    Paenitet schreef:
    Reden waarom ik me niet aanmeld:
    Mijn covers zijn ontiegelijk klein door die stomme programma's die ik gebruik (lunapic, picmonkey, ribbet) en daardoor ook lelijk :')
    '

    Yeah dat snap ik ook wel, ze hoeven nog niet lelijk te zijn, maar zelf werk ik liever met Photoshop.
    Maar als je weet hoe je een programama moet gebruiken dan maakt het vaak niet zo zeer uit welke je gebruikt.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    MT ; Ik ga er ook nog over nadenken om me in te schrijven..


    Credendo Vides

    Paenitet schreef:
    Reden waarom ik me niet aanmeld:
    Mijn covers zijn ontiegelijk klein door die stomme programma's die ik gebruik (lunapic, picmonkey, ribbet) en daardoor ook lelijk :')


    Misschien moet je GIMP gaan proberen? Het is gratis en niet echt moeilijk. Als je er iets niet van snapt, wil ik je wel helpen hoor. (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    (...)

    Misschien moet je GIMP gaan proberen? Het is gratis en niet echt moeilijk. Als je er iets niet van snapt, wil ik je wel helpen hoor. (:


    Waar kan je dat downloaden? Altijd als ik dat download dan krijg ik een of andere hulpgids


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wat ik nog steeds niet snap bij GIMP, is hoe iedereen zo mooi één bepaalde figuur uit een hele prent (neem nu een personage die op een bloemetjesachtergrond staat, en je wilt enkel het personage hebben) kan uitsnijden. Ik zit altijd met m'n gom te klooien, maar daar ben ik echt niet vet mee.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eruditie schreef:
    (...)

    Waar kan je dat downloaden? Altijd als ik dat download dan krijg ik een of andere hulpgids


    Normaal gezien wordt die er gewoon bij geïnstalleerd en krijg je de gewone GIMP ook.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eruditie schreef:
    (...)

    Waar kan je dat downloaden? Altijd als ik dat download dan krijg ik een of andere hulpgids


    Ik heb het nog maar net op nieuw gedownload omdat ik een nieuwe laptop heb. En ik doe het altijd via hier. En die gaat altijd prima. Soms kan het wel wat langer duren maar normaal is het redelijk snel al klaar. (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    (...)

    Ik heb het nog maar net op nieuw gedownload omdat ik een nieuwe laptop heb. En ik doe het altijd via hier. En die gaat altijd prima. Soms kan het wel wat langer duren maar normaal is het redelijk snel al klaar. (:


    Bedankt :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    (...)

    Bedankt :)


    No problem (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Voor de mensen die GIMP willen downloaden. (Ik kan het hier neem ik aan gewoon posten aangezien het open source is?)
    KLIK

    Als het goed is krijg je dan gewoon GIMP van de officiele site.

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 13:15 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb wel een probleempje met GIMP 2.8, want als ik 'm opstart en er een paar minuutjes mee werk krijg ik een of andere runtime error melding en dan wordt GIMP afgesloten zonder dat iets is opgeslagen en dat gebeurt de hele tijd. :/
    Ik denk dat het aan mijn computer ligt. Hij is stokoud, sloom en slecht.


    Some people are art and do art at the same time

    ^ Dat kan er inderdaad iets mee te maken hebben.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Paenitet schreef:
    Ik heb wel een probleempje met GIMP 2.8, want als ik 'm opstart en er een paar minuutjes mee werk krijg ik een of andere runtime error melding en dan wordt GIMP afgesloten zonder dat iets is opgeslagen en dat gebeurt de hele tijd. :/
    Ik denk dat het aan mijn computer ligt. Hij is stokoud, sloom en slecht.


    Oooh, dus ik ben niet de enigste die GIMP niet opgestart krijgt? Whoopwhoop, ik voel me niet meer alleen! :'D Haha.
    Maar echt, photoshop wil op de een of adnere manier niet gedownload worden op me pc, en GIMP wil niet geopend worden. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •