• Met dank aan: Almachtige Marthe

    Ik heb een gouden (volgens Catnip oranje, maar dat laten we even terzijde :'D ) stellingsregel bij rommel- of praattopics:
    Hoe nuttelozer, hoe liever.

    Zo, ga je gang met spammen (:


    SpeeltopicRollentopic

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 21:44 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Adams lijstje, eindelijk ^^

    Adam x Aaron: Zoals jij al zei: ruziënde half-rivalen ^^
    Adam x Ray: Ook zoals jij al zei, ze zouden best goede vrienden kunnen zijn ^^
    Adam x Kay: Ik denk dat Adam meer iets zou hebben van "hou je kop nu eens" als ze over iets discussiëren, maar dat ze verder wel overeen kunnen komen (:
    Adam x Jaymi: Kennissen, maar ik denk niet dat Adam hem zou graag zou hebben. Gewoon dat ze niet zoveel spreken ofzo (:
    Adam x Chloë: Friends. Ze hebben zo'n verschillend karakter dat ze oftewel rivalen oftewel heel goede vrienden zouden zijn, maar ik denk eerder het tweede ^^
    Adam x Katie: Ik denk dat ze elkaar gewoon niet zo goed zouden kennen of elkaar niet erg veel zouden spreken ^^
    Adam x Max: Ik denk dat Max en Adam zo "frienemies" zouden zijn ^^ Dat ze met momenten heel goed met elkaar zouden kunnen optrekken en elkaar het volgende moment zouden kunnen vermoorden.
    Adam x Ryan: Hmmm, let's say dat ze nu niet echt bepaald maatjes zouden zijn. Ik denk dat Adam jaloers zou zijn dat hij niets doet voor school en er toch altijd nog net door zou zijn.
    Adam x Melissa: Die twee zouden het van langs geen kanten zouden kunnen vinden met elkaar, denk ik. Ze hebben zoveel verschillende karaktertrekken dat het dus oftewel heel goede vrienden zouden zijn, oftewel mensen die elkaar niet kunnen zien. Ik denk ik dit geval het tweede ^^
    Adam x Matt: Ik denk dat Adam en Matt het best wel nog zouden kunnen vinden met elkaar, geen idee waarom ^^
    Adam x Faye: Ik denk niet dat ze echt haat voor elkaar zouden dragen, maar ook geen echte vrienden zouden zijn. Meer dat ze elkaar niet zo goed kennen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Solitaria schreef:
    Well. Ik heb ook maar eens een lijstje gemaakt voor Katie. Zeg maar als iets niet oké is :')
    Katie x Kay - Volgens mij zouden ze wel vrienden kunnen zijn.
    Katie x Aaron - Ze gaat denk ik een beetje schrik van hem hebben, omdat hij een populair en arrogant type is zoals de meisjes die haar vroeger gepest hebben.
    Katie x Max - Ze mag 'm denk ik wel, omdat hij zich ook wat op de achtergrond houdt en zo.
    Katie x Melissa - Ze zouden denk ik wel vrienden kunnen zijn, omdat Melissa zo aardig is en Katie wat bang is voor mensen die gemeen zijn tegen haar.
    Katie x Ray - Zoals jij al gezegd had in je lijstje, zijn ze inderdaad nogal tegenovergesteld, dus een soort van vijanden kan wel.
    Katie x Ari - Ik denk niet dat ze veel om zouden gaan met elkaar.
    Katie x Chloe - Zij zullen denk ik ook niet echt omgaan met elkaar.
    Katie x Faye - Ze zouden misschien wel vrienden kunnen zijn.
    Katie x Jay - Ze heeft een crush op hem, maar durft dit niet te zeggen omdat ze geen relatie mag van haar ouders en bang is voor reacties van anderen.
    Katie x Ryan - Voor hem denk ik ook dat ze niet echt met hem omgaat.
    Katie x Matt - Ze gaat hem wel mogen, maar ik denk niet dat ze echt vrienden zouden zijn.
    Katie x Thea - Ze zou Thea niet echt mogen, denk ik.


    Is goed. (:

    Eventjes off-topic, but JESUS GOODNESS:


    help

    Holy shit, die is redelijk eng. ^

    [ bericht aangepast op 26 april 2014 - 17:45 ]

    Ryan is volledig af nu. ^^ Sorry voor de lange duur, ben niet vaak thuis geweest de laatste dagen. :x
    Ik ga dadelijk een post schrijven. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb echt geen inspiratie voor Thea. ._.


    help

    Mijn iPad is kapot dus ik moet nu op mijn mobiel stukjes gaan schrijven, dus het duurt wat langer als ik moet reageren op iemand.

    Mijn rol is ingevuld. :Y) Moet zo'n relatie-lijstje?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Mijn rol is ingevuld. :Y) Moet zo'n relatie-lijstje?


    Het hoeft niet, als je wil kan het wel, het is vooral handig als je nieuw personage hebt.

    Sempra schreef:
    (...)

    Het hoeft niet, als je wil kan het wel, het is vooral handig als je nieuw personage hebt.


    Ja, het is wel handig inderdaad. Ik zal het morgen invullen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Luke's lijstje:

    Luke x Kay - Ik denk dat hun karakters nogal botsen gezien ze allebei vaak hun gelijk willen krijgen. Ik denk dat Kay dus iemand js waarmee Luke vaak discussies/ruzies mee heeft.
    Luke x Aaron - Tja, hij is een tikkeltje arrogant, dus ik denk dat Luke hem niet heel erg mag.
    Luke x Max - Waarschijnlijk vindt Luke hem wel aardig.
    Luke x Katie - Ik denk dat Luke haar eerlijkheid zeer op prijs stelt, en als Katie dat ook bij hem doet kunnen ze wel vrienden zijn. :]
    Luke x Mel - Luke vind haar denk ik wel aardig.
    Luke x Ray - Ray is oké. (Ghehe) Oftewel; Luke vindt haar wel aardig.
    Luke x Ari - Ari maakt dan wel snijdende en gemene opmerkingen, maar dat kan Luke wel hebben. Wat mij betreft kunnen ze dus vrienden zijn.
    Luke x Chloe - Ik denk dat Luke zich enorm ergert aan het feit dat ze zo'n optimist is.
    Luke x Faye - Luke vindt haar wel aardig.
    Luke x Jaymi - Als hij het niet heel erg vindt om gekwetst de worden kunnen ze wat mij betreft wel vrienden worden. :]
    Luke x Ryan - Ryan is oké. (Oh wait, dit keer rijmt het niet) Maar hij lijkt me wel iemand waar Luke mee om zou gaan.
    Luke x Matt - BFF's! Hehe, just kidding. But friends, als dat goed is. :]
    Luke x Thea - Ik denk dat Luke haar nogal irritant vindt, aangezien ze een betweter en koppig is.

    Ik weet dat ik bij veel mensen "Luke vindt hem/haar wel aardig" heb neergezet. Bij deze mensen weet ik het niet zo goed. Ik zie wel in de Rpg wat Luke precies van ze vindt. Bij de mensen waarbij ik heb neergezet dat Luke wel vrienden met ze zou kunnen zijn; zeg het maar :].


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tolkien schreef:
    (...)

    Is goed. (:

    Eventjes off-topic, but JESUS GOODNESS:


    Waaaat.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    I'm okay with that. (:

    Pabu schreef:
    Luke's lijstje:

    Luke x Kay - Ik denk dat hun karakters nogal botsen gezien ze allebei vaak hun gelijk willen krijgen. Ik denk dat Kay dus iemand js waarmee Luke vaak discussies/ruzies mee heeft.
    Luke x Aaron - Tja, hij is een tikkeltje arrogant, dus ik denk dat Luke hem niet heel erg mag.
    Luke x Max - Waarschijnlijk vindt Luke hem wel aardig.
    Luke x Katie - Ik denk dat Luke haar eerlijkheid zeer op prijs stelt, en als Katie dat ook bij hem doet kunnen ze wel vrienden zijn. :]
    Luke x Mel - Luke vind haar denk ik wel aardig.
    Luke x Ray - Ray is oké. (Ghehe) Oftewel; Luke vindt haar wel aardig.
    Luke x Ari - Ari maakt dan wel snijdende en gemene opmerkingen, maar dat kan Luke wel hebben. Wat mij betreft kunnen ze dus vrienden zijn.
    Luke x Chloe - Ik denk dat Luke zich enorm ergert aan het feit dat ze zo'n optimist is.
    Luke x Faye - Luke vindt haar wel aardig.
    Luke x Jaymi - Als hij het niet heel erg vindt om gekwetst de worden kunnen ze wat mij betreft wel vrienden worden. :]
    Luke x Ryan - Ryan is oké. (Oh wait, dit keer rijmt het niet) Maar hij lijkt me wel iemand waar Luke mee om zou gaan.
    Luke x Matt - BFF's! Hehe, just kidding. But friends, als dat goed is. :]
    Luke x Thea - Ik denk dat Luke haar nogal irritant vindt, aangezien ze een betweter en koppig is.

    Ik weet dat ik bij veel mensen "Luke vindt hem/haar wel aardig" heb neergezet. Bij deze mensen weet ik het niet zo goed. Ik zie wel in de Rpg wat Luke precies van ze vindt. Bij de mensen waarbij ik heb neergezet dat Luke wel vrienden met ze zou kunnen zijn; zeg het maar :].
    Is goed voor mij ^^

    Solitaria schreef:
    (...)Is goed voor mij ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ga een stukje schrijven. ^-^