• Met dank aan: Almachtige Marthe

    Ik heb een gouden (volgens Catnip oranje, maar dat laten we even terzijde :'D ) stellingsregel bij rommel- of praattopics:
    Hoe nuttelozer, hoe liever.

    Zo, ga je gang met spammen (:


    SpeeltopicRollentopic

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 21:44 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sempra schreef:
    Ik maak Ryan vanavond af. :Y)


    Als ik terug ben van de training. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tolkien schreef:
    (...)

    You know I love you. <3

    Eneuh, hoe dan precies? Ik kan wel zien dat Aaron een keer geknapt is in een ruzie, maar dan enkel met woorden? Hij zou niet zo laag gaan om haar fysiek pijn te doen... En waren ze dan ook echt een koppel of...?

    I don't know. De angst hoeft niet per sé van Aaron zelf te komen, maar ze is nu bang om zich als het ware te binden met iemand. Dus jij mag kiezen ;D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kay is aangepast (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Meh, ik ben eigenlijk nog steeds niet echt tevreden met Katie en ik wil haar veranderen maar ik weet niet welk ander karakter ik haar anders zou geven ._.

    Markham schreef:
    (...)
    I don't know. De angst hoeft niet per sé van Aaron zelf te komen, maar ze is nu bang om zich als het ware te binden met iemand. Dus jij mag kiezen ;D


    Hmm...

    Oké, laat me eens iets proberen, ik weet niet of je het eens zal zijn, but anyway:

    Dus eerst en vooral kennen ze elkaar al heel lang en blablabla, zoals ik daarnet al zei. Stel dat ze sinds ze dertien ofzo waren dan plotseling meer ruzie begonnen te maken, maar met enorm veel spanning en dat er dan op een gegeven moment iets gebeurde waardoor Ray dacht dat er iets van gevoelens waren of whatever en dat ze dan zo een momentje hadden waar ze bijna kusten, maar dat Aaron haar afwees? En dan kwamen ze weer in dezelfde situatie terecht als daarvoor.


    help

    Even een lijstje voor Kay. (: Als iemand het anders wil, zeg het maar ^.^ Ik sta open voor alles.

    Kay x Aaron - Kay zal hem eerder als een arrogant iemand zien. Like you said. Ze toont niet echt interesse maar echte rivaliteit zal er niet zijn, denk ik. ^^
    Kay x Max - Hij zal iemand zijn waar ze een stiekeme crush op zal hebben, omdat hij juist zo op de achtergrond staat. Ook al zal ze dat niet eens tegen haar zelf toegeven. Ze zou zich normaal tegen hem gedragen.
    Kay x Katie - Kay zal haar als een vriend kunnen zien, if you think thats okay c: Vanwege haar persoonlijkheid.
    Kay x Mel - Kay zou haar niet echt zien, maar ze heeft geen haat voor haar. Ze kunnen ooit wel vrienden maar nu zouden ze eerder kennissen lijken.
    Kay x Ray - Ze zal geen haat maar ook niet echt interesse voor haar hebben. Misschien dat Kay wel iets te weten wil komen, dus iets meer contact zoekt.
    Kay x Adam - Ze hebben veel gemeen dus het zou zijn vrienden of rivalen, door hun gelijke eigenschappen. Zeg maar wat jij wilt, Leah. (:
    Kay x Chloe - Ik denk dat zij best vrienden kunnen zijn. Zie maar wet je wil (:
    Kay x Faye - I absolutly like her char, maar ze is meer iets voor Jay. :3 Je ziet maar wat ze van Kay vind.
    Kay x Ryan - Ik weet nog niet zo veel van hem, zie maar of hij iets voor Kay is. Alhoewel ik denk van niet ^,^ Maar je ziet maar.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 19:25 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    Even een lijstje voor Kay. (: Als iemand het anders wil, zeg het maar ^.^ Ik sta open voor alles.

    Kay x Aaron - Kay zal hem eerder als een arrogant iemand zien. Like you said. Ze toont niet echt interesse maar echte rivaliteit zal er niet zijn, denk ik. ^^
    Kay x Max - Hij zal iemand zijn waar ze een stiekeme crush op zal hebben, omdat hij juist zo op de achtergrond staat. Ook al zal ze dat niet eens tegen haar zelf toegeven. Ze zou zich normaal tegen hem gedragen.
    Kay x Katie - Kay zal haar als een vriend kunnen zien, if you think thats okay c: Vanwege haar persoonlijkheid.
    Kay x Mel - Kay zou haar niet echt zien, maar ze heeft geen haat voor haar. Ze kunnen ooit wel vrienden maar nu zouden ze eerder kennissen lijken.
    Kay x Ray - Ze zal geen haat maar ook niet echt interesse voor haar hebben. Misschien dat Kay wel iets te weten wil komen, dus iets meer contact zoekt.
    Kay x Adam - Ze hebben veel gemeen dus het zou zijn vrienden of rivalen, door hun gelijke eigenschappen. Zeg maar wat jij wilt, Leah. (:
    Kay x Chloe - Ik denk dat zij best vrienden kunnen zijn. Zie maar wet je wil (:
    Kay x Faye - I absolutly like her char, maar ze is meer iets voor Jay. :3 Je ziet maar wat ze van Kay vind.
    Kay x Ryan - Ik weet nog niet zo veel van hem, zie maar of hij iets voor Kay is. Alhoewel ik denk van niet ^,^ Maar je ziet maar.



    I’m totally okay with that. Max is mijn char. (:

    Sempra schreef:
    (...)

    I’m totally okay with that. Max is mijn char. (:


    Hehe :3 Is goed dan (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    Even een lijstje voor Kay. (: Als iemand het anders wil, zeg het maar ^.^ Ik sta open voor alles.

    Kay x Aaron - Kay zal hem eerder als een arrogant iemand zien. Like you said. Ze toont niet echt interesse maar echte rivaliteit zal er niet zijn, denk ik. ^^
    Kay x Max - Hij zal iemand zijn waar ze een stiekeme crush op zal hebben, omdat hij juist zo op de achtergrond staat. Ook al zal ze dat niet eens tegen haar zelf toegeven. Ze zou zich normaal tegen hem gedragen.
    Kay x Katie - Kay zal haar als een vriend kunnen zien, if you think thats okay c: Vanwege haar persoonlijkheid.
    Kay x Mel - Kay zou haar niet echt zien, maar ze heeft geen haat voor haar. Ze kunnen ooit wel vrienden maar nu zouden ze eerder kennissen lijken.
    Kay x Ray - Ze zal geen haat maar ook niet echt interesse voor haar hebben. Misschien dat Kay wel iets te weten wil komen, dus iets meer contact zoekt.
    Kay x Adam - Ze hebben veel gemeen dus het zou zijn vrienden of rivalen, door hun gelijke eigenschappen. Zeg maar wat jij wilt, Leah. (:
    Kay x Chloe - Ik denk dat zij best vrienden kunnen zijn. Zie maar wet je wil (:
    Kay x Faye - I absolutly like her char, maar ze is meer iets voor Jay. :3 Je ziet maar wat ze van Kay vind.
    Kay x Ryan - Ik weet nog niet zo veel van hem, zie maar of hij iets voor Kay is. Alhoewel ik denk van niet ^,^ Maar je ziet maar.



    Awesome. (:


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    I just really want him to be friends with my female char, but I haven't made her yet. D:

    En ik kijk morgen voor Aaron, moet nu slapen. (: Als jij al ideeën hebt, hoor ik ze graag. :Y)


    Just friends? Of beste vrienden? Of ex en nu goede vrienden? Idk. :Y) Wat wil jij?

    Iemand die nog vrienden wil zijn met Melissa (Mel)?

    Ga ook nog eens zo'n lijst maken, haha. Later (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga ook even Jay zijn lijstje maken :3


    made a list of my regrets and you were the first, love

    @sempra: awkwart exes, maar nog steeds vrienden? (:


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Hmm...

    Oké, laat me eens iets proberen, ik weet niet of je het eens zal zijn, but anyway:

    Dus eerst en vooral kennen ze elkaar al heel lang en blablabla, zoals ik daarnet al zei. Stel dat ze sinds ze dertien ofzo waren dan plotseling meer ruzie begonnen te maken, maar met enorm veel spanning en dat er dan op een gegeven moment iets gebeurde waardoor Ray dacht dat er iets van gevoelens waren of whatever en dat ze dan zo een momentje hadden waar ze bijna kusten, maar dat Aaron haar afwees? En dan kwamen ze weer in dezelfde situatie terecht als daarvoor.

    Of dat ze juist net wel kusten maar dat ze elkaar "haten" dus het kan niet? :3
    Anders vind ik het zo sneu.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.