• Met dank aan: Almachtige Marthe

    Ik heb een gouden (volgens Catnip oranje, maar dat laten we even terzijde :'D ) stellingsregel bij rommel- of praattopics:
    Hoe nuttelozer, hoe liever.

    Zo, ga je gang met spammen (:


    SpeeltopicRollentopic

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 21:44 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik werk zo Aaron af en begin aan mijn vrouwelijke rol. (:


    help

    Praat mensjes. :3


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    Praat mensjes. :3


    Heujj.

    Sempra schreef:
    (...)

    Heujj.


    Hii ^^


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    (...)

    Hii ^^


    Ik maak Matt vanavond af, nu kijk ik Glee. :Y)

    Sempra schreef:
    (...)

    Ik maak Matt vanavond af, nu kijk ik Glee. :Y)


    Alrght c:
    Glee is awesome :3


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ohh, Matt staat nog niet op mijn lijstje van Kay.

    Kay x Matt, maybe friends?


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    Ohh, Matt staat nog niet op mijn lijstje van Kay.

    Kay x Matt, maybe friends?


    i'm okay with that. :Y)

    Okayy ^.^


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Markham schreef:
    (...)
    Matt en Ray kunnen best goede vrienden zijn? ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    (...)


    Had het niet goed gezien, maar is goed. ^^

    Dan nu eindelijk mijn lijstje:

    Chloe x Kay - Zou een vriendin kunnen zijn. In elk geval iemand die Chloe wel aardig vindt, maar ik denk niet meteen haar beste vriendin.
    Chloe x Aaron - No friendship. Eerder een wederzijds elkaar niet mogen. Chloe vindt hem in elk geval arrogant.
    Chloe x Max - Niet echt een persoon waar Chloe mee omgaat, maar ook niet zo dat Chloe hem echt niet mag.
    Chloe x Katie - Ook hier denk ik dat Chloe niet echt met haar omgaat.
    Chloe x Mel - Friends. Chloe past wel bij Mel en ze zullen het vast wel gezellig gaan krijgen in Amity.
    Chloe x Ray - Laten we zeggen dat ze gewoon niet zo goed bij elkaar passen en elkaar maar zo veel mogelijk proberen te negeren en niet op elkaars opmerkingen proberen in te gaan. :Y)
    Chloe x Adam - Friends again. Ik denk dat Chloe haar wel erg mag, ook al zijn ze best wel verschillend.
    Chloe x Jay - Could be friends indeed. Hij is in elk geval knap. (;
    Chloe x Faye - Waarschijnlijk heeft Chloe nooit echt doorgehad dat Faye ook een klasgenoot van haar was, omdat Faye nou niet de opvallendste persoon is, maar het is ook niet zo dat Chloe haar niet mag.
    Chloe x Ryan - Ryan is Chloe's vriendje en ze heeft veel voor hem over. Hij is de persoon die Chloe van haar te extreme ideeën afbrengt en haar vrolijk maakt. Ze vindt het dan ook erg jammer dat ze niet in dezelfde factie zitten en gaat hem ook erg missen.
    Chloe x Matt - Chloe mag hem wel.
    Chloe x Thea - (Komt nog zodra Thea's rol is ingevuld.)

    Ik hoop dat ik niet iemand ben vergeten.

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 16:43 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Chloe x Jay - Could be friends indeed. Hij is in elk geval knap. (;

    Dat is in elk geval iets. Want natuurlijk zijn RPG-faceclaims altijd lelijk voor de rest :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    @Celebration, Is goood (: Mijn karakter's zijn Jay en Kay. :3 Hehe, Jay en Kay.

    George Shelley is gewoon heeeel hot :3
    Hier kun je toch geen nee tegen zeggen n,n


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Mijn lijstje komt nog, haha (:
    Ja, ik werk morgen na mijn bijles Frans en als ik al mijn valiezen enzo gemaakt heb de beginpost bij. Als iedereen dan zijn rol heeft ingevuld, open ik het speeltopic. Zo niet geef ik de personen nog twee dagen, tot zondagavond. Als het dàn niet is ingevuld, vervallen de reservaties. Ik ben sowieso al laks met de tijd die men krijgt ^^
    En oh, voor ik het vergeet te melde: dinsdag en woensdag ben ik er niet, dan ben ik met school naar Parijs ^^ Daarom wil ik eerst het topic kunnen starten (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried