• Met dank aan: Almachtige Marthe

    Ik heb een gouden (volgens Catnip oranje, maar dat laten we even terzijde :'D ) stellingsregel bij rommel- of praattopics:
    Hoe nuttelozer, hoe liever.

    Zo, ga je gang met spammen (:


    SpeeltopicRollentopic

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 21:44 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tolkien schreef:
    (...)

    AMC sucks. Ik moest eigenlijk aan mijn eindwerk werken deze vakantie... oeps.

    Edit: Aaron's personality has been finished and he is now open to suggestions in plotting and relationships. (:

    Ray'd be happy to have some sort of love-hate relationship with Aaron. If you like that, ofcourse.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Iemand die de beste vriend wil zijn van Max?

    Sempra schreef:
    Iemand die de beste vriend wil zijn van Max?


    Jaymi? (: Hij zit wel in Abnegation.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    (...)

    Jaymi? (: Hij zit wel in Abnegation.


    Dat is goed & maakt niet uit, volgens mij zijn er verder toch geen jongen voor Erudite.

    Sempra schreef:
    (...)

    Dat is goed & maakt niet uit, volgens mij zijn er verder toch geen jongen voor Erudite.


    Hehe, okeey (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Iemand die bevriend wilt zijn met Adam? (Voor de duidelijkheid, aan alle mensen die het nog niet door hadden: Adam is een meisje ^^)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Markham schreef:
    (...)
    Ray'd be happy to have some sort of love-hate relationship with Aaron. If you like that, ofcourse.


    I do like that. ^^ Tot hoever gaat hun love-hate? Ik bedoel als in vijand/vriend of speelt er meer? ^^

    Is er iemand die zijn beste vriend wilt zijn? (:

    Mag ik anders straks iets proberen qua voorstellen van relaties met iedereen? Dat doe ik meestal. :x

    Is het trouwens een heel groot probleem als ik Aaron overmorgen pas kan afwerken en mijn vrouwelijke rol dan ook pas kan beginnen? Ik heb namelijk klasconcert morgen en ik heb vanavond nog heel veel werk, so yeah. :/ Ik kan wel proberen om het morgen al verder te doen, but I can't promise anything...


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    I do like that. ^^ Tot hoever gaat hun love-hate? Ik bedoel als in vijand/vriend of speelt er meer? ^^

    Is er iemand die zijn beste vriend wilt zijn? (:

    Mag ik anders straks iets proberen qua voorstellen van relaties met iedereen? Dat doe ik meestal. :x

    Is het trouwens een heel groot probleem als ik Aaron overmorgen pas kan afwerken en mijn vrouwelijke rol dan ook pas kan beginnen? Ik heb namelijk klasconcert morgen en ik heb vanavond nog heel veel werk, so yeah. :/ Ik kan wel proberen om het morgen al verder te doen, but I can't promise anything...

    Uhm, be my guest and name some options c:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lacville schreef:
    Iemand die bevriend wilt zijn met Adam? (Voor de duidelijkheid, aan alle mensen die het nog niet door hadden: Adam is een meisje ^^)


    Ik had het nog niet door.


    help

    Markham schreef:
    (...)
    Uhm, be my guest and name some options c:


    Geef me eventjes, ik moet nog even accordeon oefenen en dan probeer ik wat. (:


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Geef me eventjes, ik moet nog even accordeon oefenen en dan probeer ik wat. (:

    Komt goed (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Uhm, dus: Ik ben ongelofelijk inspiratieloos, forgive me

    Aaron x Kay, Nyl: Ik denk niet echt dat hij haar veel aandacht zou besteden... :x Misschien daardoor een inimini pietsie beetje rivaliteit.
    Aaron x Max, Sempra: Kennissen/vrienden
    Aaron x Katie, Solitaria: Hij zou haar eerder een beetje treiteren, maar ze kunnen ook gewoon vrienden of kennissen zijn, daarbij.
    Aaron x Melissa, MarkOfCain: Ook eerder wat hierboven staat, misschien rivalen.
    Aaron x Ray, Markham: Misschien dat ze elkaar al heel lang kennen van op school of zoiets, maar dat ze elkaar in eerste instantie totaal niet kunnen uitstaan? Maar doordat ze elkaar wel al zo lang kennen, en elkaar redelijk goed kennen, vertrouwen ze elkaar ergens wel? Zoiets als dat hij haar meestal gewoon wilt treiteren en uitdagen en haar niet lijkt te mogen, maar als ze onder vuur zou genomen worden, hij zich wel zou opofferen omdat hij haar niet werkelijk haat. :Y) I like Ray. Misschien hebben ze zelfs een geschiedenis, waardoor ze elkaar 'niet mogen'. 8D Just a suggestion. ^^
    Aaron x Aria/Adam, Lacville: Ik denk dat hij eerder zoiets zou hebben van *eyeroll* 'Ugh' en haar niet echt mag en altijd, altijd sarcastisch tegen haar doet. Zo'n beetje halve rivalen en ze lopen constant te ruzieën?
    Aaron x Chloe, Celebration: Ook een beetje zoals hierboven, maar misschien minder openlijk? Dat hij haar een aandachtstrekker vindt ofzo? :'D
    Aaron x Faye, Microwave: Eerder kennissen/vrienden met het gebruikelijke arrogante sarcasme.
    Aaron x Jaymi, Nyl: Eerder rivalen. Jaymi's too sweet. I like him. ^^
    Aaron x Ryan, Nicosia: Vrienden?

    Ik weet natuurlijk niet wat jullie personages van Aaron vinden, dus dit zijn maar suggesties. (:


    help

    Tolkien ik vind het top.
    Iemand die bevriend/liefde/vijand met Chloe wil zijn?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Tolkien ik vind het top.
    Iemand die bevriend/liefde/vijand met Chloe wil zijn?

    Ik wil wel gewoon bevriend zijn ;) dan kennen we tenminste al iemand in onze 'nieuwe' factie :)

    Celebration schreef:
    Tolkien ik vind het top.
    Iemand die bevriend/liefde/vijand met Chloe wil zijn?


    Ik wil wel bevriend zijn en Tolkien: top (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried