• Met dank aan: Almachtige Marthe

    Ik heb een gouden (volgens Catnip oranje, maar dat laten we even terzijde :'D ) stellingsregel bij rommel- of praattopics:
    Hoe nuttelozer, hoe liever.

    Zo, ga je gang met spammen (:


    SpeeltopicRollentopic

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 21:44 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nicosia schreef:
    (...)

    Ik dacht even dat je mij bedoelde. :'D

    Dit ;D

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 8:56 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ga zo trouwens ook even zo'n lijstje maken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ten eerste leek dit me wel handig:

    Kaelyn Wright - 1;2 [Er]
    Henry Aaron Marwick - 1;2 [Da]
    Maximilian Wells - 1;3 [Er]
    Katie Moore - 1;3 [Ca]
    Melissa Simons - 1;3 [Am]
    Reyna Aurora Finnow 1;4 [Da]
    Aria Adams - 1;5 [Da]
    Chloe Autumn Anderson - 1;5 [Am]
    Faye Anna Henderson - 1;6 [Ab]
    Jaymi Johnson - 1;6 [Ab]
    Ryan Green - 1;7 [Am]
    Matthew Laurens - 1;7 [Ca]


    Second, my little friendshiplist:
    Ray x Kay: Ik denk dat Kay meer zo'n persoon is waarvan Ray dan denkt; 'Oh, zit die bij mij in de klas?' No offence :Y)
    Ray x Aaron: Well, ik zat hier dus aan de haat/liefde verhouding te denken. Het leek me wel leuk om hierin Ray's angst voor affectie te
                verwerken, eerlijkgezegd (: Maar dat moet ik dan dus nog even met Marthe overleggen.
    Ray x Max: Ehm, een soort van 'Ik val jou niet lastig en jij mij niet?' :'D
    Ray x Katie: Ik zie Katie als een soort van tegenovergesteld van Ray, dus ik denk dat Ray Katie niet bepaald mag :'D Dus een soort
                van vijanden?
    Ray x Mel: Mel is Ray sowieso veel te vrolijk, dus ik denk dat Ray Mel echt irritant en kinderachtig gaat vinden.
    Ray x Ray: Perfect match, they should marry.
    Ray x Adam: Ik denk dat Ray en Adam opzich best goede vriendinnen kunnen zijn. Als jij dat wil natuurlijk, Leah.
    Ray x Chloe, Ik gok hetzelfde als Mel ;D
    Ray x Faye: Ik denk dat Ray Faye nogal zou plagen omdat ze altijd zo stil is op de achtergrond. Bij haar zou het waarschijnlijk op
                het randje zitten van pesten.
    Ray x Jay: Een soort van voormalige crush, haha. Dat ze hem wel schattig vond maar dat ze nooit echt praatten. Nu voelt ze
                praktisch niks meer voor hem.

    Ray, Kay, Jay, Faye... Ghehe.

    Als iemand het er niet mee eens is, hoor ik het graag.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 10:33 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Als ik thuis kom ga ik Kay een beetje veranderen. Bc ze niet echt mn stijl xd ik will een eigewijs char. xd


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nicosia schreef:
    @Marthe, ja, is goed voor mij. ^^
    @Celebration, ik wil wel het vriendje spelen van Chloe? (:

    Top (:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Tolkien schreef:
    Uhm, dus: Ik ben ongelofelijk inspiratieloos, forgive me

    Aaron x Kay, Nyl: Ik denk niet echt dat hij haar veel aandacht zou besteden... :x Misschien daardoor een inimini pietsie beetje rivaliteit.
    Aaron x Max, Sempra: Kennissen/vrienden
    Aaron x Katie, Solitaria: Hij zou haar eerder een beetje treiteren, maar ze kunnen ook gewoon vrienden of kennissen zijn, daarbij.
    Aaron x Melissa, MarkOfCain: Ook eerder wat hierboven staat, misschien rivalen.
    Aaron x Ray, Markham: Misschien dat ze elkaar al heel lang kennen van op school of zoiets, maar dat ze elkaar in eerste instantie totaal niet kunnen uitstaan? Maar doordat ze elkaar wel al zo lang kennen, en elkaar redelijk goed kennen, vertrouwen ze elkaar ergens wel? Zoiets als dat hij haar meestal gewoon wilt treiteren en uitdagen en haar niet lijkt te mogen, maar als ze onder vuur zou genomen worden, hij zich wel zou opofferen omdat hij haar niet werkelijk haat. :Y) I like Ray. Misschien hebben ze zelfs een geschiedenis, waardoor ze elkaar 'niet mogen'. 8D Just a suggestion. ^^
    Aaron x Aria/Adam, Lacville: Ik denk dat hij eerder zoiets zou hebben van *eyeroll* 'Ugh' en haar niet echt mag en altijd, altijd sarcastisch tegen haar doet. Zo'n beetje halve rivalen en ze lopen constant te ruzieën?
    Aaron x Chloe, Celebration: Ook een beetje zoals hierboven, maar misschien minder openlijk? Dat hij haar een aandachtstrekker vindt ofzo? :'D
    Aaron x Faye, Microwave: Eerder kennissen/vrienden met het gebruikelijke arrogante sarcasme.
    Aaron x Jaymi, Nyl: Eerder rivalen. Jaymi's too sweet. I like him. ^^
    Aaron x Ryan, Nicosia: Vrienden?

    Ik weet natuurlijk niet wat jullie personages van Aaron vinden, dus dit zijn maar suggesties. (:


    @Markham, onder de spoiler vind je mijn idee. (: Of had je die al gezien? Idunno. :x

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 16:44 ]


    help

    Markham schreef:
    (...)
    Dit ;D


    OHMYGOD IT'S YOU DAT HAD IK NIET EENS DOOR.

    Shame on me.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    @Markham, onder de spoiler vind je mijn idee. (: Of had je die al gezien? Idunno. :x

    Ik had 'm al gezien, ja (:
    En ik mag het ^^
    Misschien kunnen we dan in die 'geschiedenis' die ze hebben Ray's angst voor affectie verwerken? Of vond je dat niks?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tolkien schreef:
    (...)

    OHMYGOD IT'S YOU DAT HAD IK NIET EENS DOOR.

    Shame on me.

    Ghehe. Ik wachtte al op het moment van herkenning, maar ik begon te twijfelen of het nog zou komen :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    (...)
    Ik had 'm al gezien, ja (:
    En ik mag het ^^
    Misschien kunnen we dan in die 'geschiedenis' die ze hebben Ray's angst voor affectie verwerken? Of vond je dat niks?


    Oh, I like that, maar ik kan er nu even niet verder op ingaan want ik moet gaan. Ik probeer er straks/vanavond een ideetje rond te verwerken, goed? Tenzij jij al een idee hebt hoe dat erin verwerkt kan worden? ^^


    help

    Markham schreef:
    (...)
    Ghehe. Ik wachtte al op het moment van herkenning, maar ik begon te twijfelen of het nog zou komen :'D


    I'm so sorry. :c

    En ik zat nog te denken dat je cool was. :c #zucht


    help

    Markham schreef:
    Ten eerste leek dit me wel handig:
    Kaelyn Wright - 1;2 [Er]
    Henry Aaron Marwick - 1;2 [Da]
    Maximilian Wells - 1;3 [Er]
    Katie Moore - 1;3 [Ca]
    Melissa Simons - 1;3 [Am]
    Reyna Aurora Finnow 1;4 [Da]
    Aria Adams - 1;5 [Da]
    Chloe Autumn Anderson - 1;5 [Am]
    Faye Anna Henderson - 1;6 [Ab]
    Jaymi Johnson - 1;6 [Ab]
    Ryan Green - 1;7 [Am]
    Matthew Laurens - 1;7 [Ca]


    Second, my little friendshiplist:
    Ray x Kay: Ik denk dat Kay meer zo'n persoon is waarvan Ray dan denkt; 'Oh, zit die bij mij in de klas?' No offence :Y)
    Ray x Aaron: Well, ik zat hier dus aan de haat/liefde verhouding te denken. Het leek me wel leuk om hierin Ray's angst voor affectie te
                verwerken, eerlijkgezegd (: Maar dat moet ik dan dus nog even met Marthe overleggen.
    Ray x Max: Ehm, een soort van 'Ik val jou niet lastig en jij mij niet?' :'D
    Ray x Katie: Ik zie Katie als een soort van tegenovergesteld van Ray, dus ik denk dat Ray Katie niet bepaald mag :'D Dus een soort
                van vijanden?
    Ray x Mel: Mel is Ray sowieso veel te vrolijk, dus ik denk dat Ray Mel echt irritant en kinderachtig gaat vinden.
    Ray x Ray: Perfect match, they should marry.
    Ray x Adam: Ik denk dat Ray en Adam opzich best goede vriendinnen kunnen zijn. Als jij dat wil natuurlijk, Leah.
    Ray x Chloe, Ik gok hetzelfde als Mel ;D
    Ray x Faye: Ik denk dat Ray Faye nogal zou plagen omdat ze altijd zo stil is op de achtergrond. Bij haar zou het waarschijnlijk op
                het randje zitten van pesten.
    Ray x Jay: Een soort van voormalige crush, haha. Dat ze hem wel schattig vond maar dat ze nooit echt praatten. Nu voelt ze
                praktisch niks meer voor hem.

    Ray, Kay, Jay, Faye... Ghehe.

    Als iemand het er niet mee eens is, hoor ik het graag.


    I'll put the first spoiler in the beginning post later on.
    En wat dat tweede betreft over Ray en Adam: voor mij is het goed ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tolkien schreef:
    (...)

    Oh, I like that, maar ik kan er nu even niet verder op ingaan want ik moet gaan. Ik probeer er straks/vanavond een ideetje rond te verwerken, goed? Tenzij jij al een idee hebt hoe dat erin verwerkt kan worden? ^^

    Is goed, en ik zat te denken aan een soort stukgelopen relatie omdat Aaron te ver ging, maar dat ze nog steeds kleine gevoelens hebben. Ik weet niet of dat wat is.

    Tolkien schreef:
    (...)

    I'm so sorry. :c

    En ik zat nog te denken dat je cool was. :c #zucht

    I feel so loved :')

    Lacville schreef:
    (...)

    I'll put the first spoiler in the beginning post later on.
    En wat dat tweede betreft over Ray en Adam: voor mij is het goed ^^

    Yay.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik maak Matthew vanavond af. :Y)

    Markham schreef:
    (...)
    Yay.


    You know I love you. <3

    Eneuh, hoe dan precies? Ik kan wel zien dat Aaron een keer geknapt is in een ruzie, maar dan enkel met woorden? Hij zou niet zo laag gaan om haar fysiek pijn te doen... En waren ze dan ook echt een koppel of...?


    help