• Hallo!
    Aangezien ik alles behalve handig ben met dingen als het maken van covers, wil ik heel graag een beroep doen op jullie creativiteit. Helaas heb ik geen credits of iets in die richting om jullie mee te belonen, maar je krijgt de volledige eer.
    Titel: De Denker
    Beschrijving: Na de komst van een nieuwe leider van het land, worden de mannen apart gehouden van de vrouwen, opdat ze geen afleiding zouden hebben van de vrouwlijke pracht. De vrouwen worden in de ring rond het ''mannengebied” gehouden. Aurelia is echter niet bang om de grenzen te overschrijden en komt zo nu en dan het – voor haar – verboden gebied in, om met haar beste vriend te praten. Tot ze betrapt wordt door een zekere bewaker. Ze wordt achter de muren gehouden, omdat de leiders bang zijn dat ze achter hun grote geheim komen.
    “Mijn moeder zei vroeger altijd dat ik een denker was en dat mijn geest sneller was dan mijn lichaam, maar op het moment dat onze – door velen verachtte – leider zei wat hij van plan was, kwam ik sneller in beweging dan mijn gedachten konden vaststellen. Helaas deden de soldaten dat ook.”
    Afbeeldingen: 1
    2
    3
    4 [deze hoeft niet perse, alleen als deze - of een andere foto van Kaya Scodelario past in het idee dat je hebt]
    Sfeer: Mysterieus, duister

    Voor degene die het willen proberen: alvast bedankt!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Lol mag ik even een dingetje opmerken ook al is ie niet van mij? Ik zat me even schil te kijken op die donkere vlek rechtsboven en zag niet direct wat het was, maar dat kwam door die witte waasjes die ervoor zitten bij o.a. zijn mond. But that's just me :Y)

    Bedankt voor het opmerken. Zelf zie ik natuurlijk wel direct wat het is, doordat ik de plaatjes ken en ermee werk. Ik zal eens zien of ik het nog iets kan aanpassen, zonder het te donker te maken. Want als ik het te donker maak, overheerst het te fel en is het ook niet mooi in het geheel ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”



    Ik heb dus wat gedaan met de opmerking van Bastille, en het plaatje bovenin donkerder gemaakt. (De 1ste cover is de eerste versie die ik gemaakt had en de 2de de poging om wat te doen met de opmerking)
    Je moet zelf dus maar bezien welke je zelf beter vind.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 19:16 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb ook wat geprobeerd. Je moet maar zien wat je ervan vindt. (:



    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik probeer het nog eens ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyl, ik lief de eerste echt onwijs!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wauw, iedereen maakt zo mooie covers.


    16 - 09 - '17

    Valkyries schreef:
    Nyl, ik lief de eerste echt onwijs!


    Aww (: Je weet niet hoe blij me dat maakt want ik kijk altijd op naar jou covers. Die zijn altijd zo mooi! c:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    (...)

    Aww (: Je weet niet hoe blij me dat maakt want ik kijk altijd op naar jou covers. Die zijn altijd zo mooi! c:

    Thnx (bloos)
    Al is dat absoluut niet nodig, want je maakt zelf echt wel goeie covers. Het is zeker niet dat jouw covers onderdoen voor de mijne!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Thnx (bloos)
    Al is dat absoluut niet nodig, want je maakt zelf echt wel goeie covers. Het is zeker niet dat jouw covers onderdoen voor de mijne!


    Aww, da's zo lief! ;o


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Wauw, voor iedereen: ze zijn echt allemaal zo mooi! Er is er tot nu toe niet een waarvan ik denk: nee, dat is 'm niet.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Here it is (: (Kan 'm ook nog veranderen/andere kleuren/ander formaat)



    (Hij is eigenlijk 500x500)

    Unwritable schreef:
    Here it is (: (Kan 'm ook nog veranderen/andere kleuren/ander formaat)



    (Hij is eigenlijk 500x500)

    Wauw.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Squeal schreef:
    (...)
    Wauw.


    Wat lief :$

    Unwritable schreef:
    Here it is (: (Kan 'm ook nog veranderen/andere kleuren/ander formaat)



    (Hij is eigenlijk 500x500)


    Hij is echt supermooi! Ik ben nog even aan het puzzelen met hoe ik de opmaak van het verhaal ga doen. Ik speel dus wat met templates en lettertypes.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    ^ Als je iets veranderd wilt hebben, geef maar een gil want ik heb de psd voor je opgeslagen (: