• Het liefste zou ik nu een MAC lippenstift kopen, maar de Etos is mijn enige optie, omdat ik niet zoveel tijd heb.
    Ik zoek een felle kleur (zal of mooie kleur roze of rood worden), die mooi en lang blijft zitten.
    Hoeft geen hele dag, maar wel eentje die blijft zitten als ik iets drink. Morgen ga ik namelijk naar een festival en kan niet
    om het uur mijn lippenstift bijwerken!

    Weet een van jullie een goede (langhoudende) lippenstift?

    *
    Even een update;
    Ik heb de infallible lipstick van L'oreal gekocht en ben nog nooit zo blij geweest met een lippenstift. Hij heeft gisteren de hele dag (van 2 tot 12 uur 's avonds) perfect op mijn lippen gezeten en ik heb genoeg gegeten en gedronken gisteren. Voor de mensen die dus zo'n lippenstift zoeken; het is de prijs echt waard!

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 18:36 ]


    To infinity and beyond •

    Ik kleur mijn lippen altijd eerst in met dezelfde kleur lipliner, doe er wat poeder overheen en stift dan mijn lippen, daardoor houd het langer.


    Your make-up is terrible

    De Etos heeft lip paint of lip stain, ik weet niet precies hoe het heet. Die blijft de hele dag zitten en geeft niet af. Je krijgt er alleen wel ontzettend droge lippen van. Ik vind het niet heel fijn, maar het werkt wel.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Jjong schreef:
    De Etos heeft lip paint of lip stain, ik weet niet precies hoe het heet. Die blijft de hele dag zitten en geeft niet af. Je krijgt er alleen wel ontzettend droge lippen van. Ik vind het niet heel fijn, maar het werkt wel.


    Hmm.. Daar zou je opzich nog een gloss overheen kunnen doen. Thanks (:

    Heeft iemand ervaring met 'infallible lipstick' van L'oreal Paris? Diegene schijnen echt lang te blijven zitten, zijn wel iets duurder maar goed.


    To infinity and beyond •

    Ik heb mijn lippenstiften van het merk Kiko, maar dat is een Italiaans merk. Maybelline superstay blijft wel lang zitten, maar die is wel duur. Lippenstiften van Miss Sporty zijn ook goed, maar ik heb er nooit eentje van langer dan een uur gedragen. Die zijn niet duur. Bourjois heeft ook goede lippenstiften, máár die zijn ook duur.
    Als je foundation op je lippen doet, blijft de lippenstift ook langer zitten. En lippotlood, inderdaad. Dat raad ik ook aan. Als je nadat je de lippenstift op hebt gedaan een tissue tegen je lippen legt en afpoedert en dan weer een laagje opdoet, schijnt het ook langer te blijven zitten.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik heb mijn lippenstiften van het merk Kiko, maar dat is een Italiaans merk. Maybelline superstay blijft wel lang zitten, maar die is wel duur. Lippenstiften van Miss Sporty zijn ook goed, maar ik heb er nooit eentje van langer dan een uur gedragen. Die zijn niet duur. Bourjois heeft ook goede lippenstiften, máár die zijn ook duur.
    Als je foundation op je lippen doet, blijft de lippenstift ook langer zitten. En lippotlood, inderdaad. Dat raad ik ook aan. Als je nadat je de lippenstift op hebt gedaan een tissue tegen je lippen legt en afpoedert en dan weer een laagje opdoet, schijnt het ook langer te blijven zitten.


    Hoe is die superstay? Want ik vind 't geen probleem om meer geld uit te geven. Is het het zo'n idee als die Infallible? Dus een lippenstift en dan een balm?


    To infinity and beyond •

    Tip; Google wat beautybloss, zoals teskuh, misslipgloss, veramilla, beautylab e.d. (: Daar staan echt veel handige dingen.
    Om hem langer te laten blijven zitten kun je altijd lippotlood gebruiken eronder, dan lippenstift opdoen, afhappen, weer opdoen en ook nog eens afpoederen.

    Of een lipfinity dingetje, dat zijn een soort lippenstiften, maar dan letterlijk stiften, die zijn ook chill. Lippenbalsem er overheen is wel prettig btw.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Huf schreef:
    (...)

    Hoe is die superstay? Want ik vind 't geen probleem om meer geld uit te geven. Is het het zo'n idee als die Infallible? Dus een lippenstift en dan een balm?

    Ik heb hem nooit gebruikt, maar ik heb wel heel veel gehoord dat hij heel erg fijn is en dat hij écht lang blijft zitten. In ieder geval veel positieve dingen. Ik raad je inderdaad aan om op beautyblogs te kijken. Ik volg altijd Vera Camilla, maar er zijn er nog een heleboel anderen.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik heb mijn lippenstiften van het merk Kiko, maar dat is een Italiaans merk. Maybelline superstay blijft wel lang zitten, maar die is wel duur. Lippenstiften van Miss Sporty zijn ook goed, maar ik heb er nooit eentje van langer dan een uur gedragen. Die zijn niet duur. Bourjois heeft ook goede lippenstiften, máár die zijn ook duur.
    Als je foundation op je lippen doet, blijft de lippenstift ook langer zitten. En lippotlood, inderdaad. Dat raad ik ook aan. Als je nadat je de lippenstift op hebt gedaan een tissue tegen je lippen legt en afpoedert en dan weer een laagje opdoet, schijnt het ook langer te blijven zitten.


    Meh, ik ben mijn kersen geur lippenstift van de kiko kwijt.=\ Hij was zo mooi roze en rook zoooo lekker D=, bovendien was hij ook nog eens met een zonnefactor 15. Morgen maar kijken of ze misschien in Frankrijk ook de kiko hebben en anders moet ik maar aankomende zomer weer een nieuwe halen. (Maar dat is me te lang wachten.)


    You were born original, don't die as a copy.

    *
    Even een update;
    Ik heb de infallible lipstick van L'oreal gekocht en ben nog nooit zo blij geweest met een lippenstift. Hij heeft gisteren de hele dag (van 2 tot 12 uur 's avonds) perfect op mijn lippen gezeten en ik heb genoeg gegeten en gedronken gisteren. Voor de mensen die dus zo'n lippenstift zoeken; het is de prijs echt waard!


    To infinity and beyond •