• Hallo allemaal!

    Ik doe voor school een onderzoek naar hartfrequenties bij mensen die veel sporten en mensen die weinig sporten. Aangezien ik op dit moment door omstandigheden niet directe beschikking heb tot mensen die ik kan onderzoeken, dacht ik, waarom niet de mensen op Quizlet inschakelen? ;)
    Ik zoek voor dit onderzoek mensen met een leeftijd van rond de 18 (ongeveer tussen de 17-25, hoewel een jaartje ouder/jonger niet erg is), die geen (zware) medicijnen gebruiken en een gemiddeld BMI hebben.

    De bedoeling is dat als je meedoet aan het onderzoek, je 2 minuten in rust gaat zitten om vervolgens een halve minuut lang je hartslag bij te houden. (Hier staat hoe je je hartslag moet meten.) Dit getal vermenigvuldig je met 2, wat je vervolgens in de enquête invult, nadat je de andere vragen hebt beantwoord natuurlijk. (: Je kan natuurlijk ook een minuut lang je hartslag meten, dat is ook goed, zolang je maar niet korter dan een halve minuut meet.

    Hier kan je de enquête invullen! Ik heb ongeveer 10 zogenaamde "sportieve" en 10 "niet sportieve" mensen nodig, dus het zou er fijn zijn als zoveel mogelijk mensen de enquête invullen. Het maakt niet zoveel uit of je jezelf als sportief beschouwt of niet, aangezien ik dat zelf ga bepalen aan de hand van de "hoeveel sport jij per week"-vraag. (:

    Het zou mij echt heel erg helpen als zoveel mogelijk mensen twee minuten van hun tijd zouden willen vrijmaken om mij hiermee te helpen. Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 13:16 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Gedaan!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Gedaan!


    Dankje! (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Iedereen bedankt voor het invullen! Ik heb genoeg informatie om mee te werken en zal de enquête dus weer offline halen.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.