• Stel je voor om super krachten te hebben. Je kan dingen die anderen niet kunnen, en het maakt je leven een stuk makkelijker toch? Maar het is allemaal inbeelding en fantasie, of toch niet? Wat nou als de kruising tussen bepaalde dieren en mens toch bestaan, en als mensen toch sterker kunnen worden dan normaal? Het overkomt een groep met zes jongeren die voor school naar een levensgroot lab gaan. Ze raken verdwaald, en komen in een kamer terecht waar ze helemaal niet mochten komen, en niks mochten aanraken. Maar wat nou als ze dat toch deden. Dat kan toch geen kwaad? Maar de volgende dag merkten ze langzaam dat het wel zeker kwaad kon. De volgende dag hadden ze namelijk super krachten. Ze zijn namelijk gekruist met de wel bekende superhelden uit de "verzonnen" stripboeken, en tv series. Zou het dan toch geen fabeltje zijn? Maar toch heeft iedereen een aparte specialiteit. De een vind het vreselijk eng, en die ander iets minder en vind het juist geweldig. Zullen ze hun krachten gebruiken om de wereld te redden, of om juist snode plannen te smeden, en de wereld juist helpen te vergaan?

    • Rollen •
    •Liam James Payne • Spiderman • Poepiedoe
    •Harry Edward Styles • Catwoman • Vlierbes
    •Louis William Tomlinson • Loki • LouisPan
    •Niall James Horan • Iron Man • Zala
    •Zayn Javadd Malik • Hercules • Nightingalex
    •Ethan Luke Chamberlain • Mystique • SweetDemon


    • Invullen •
    • Volledige naam •
    • Leeftijd •
    • Uiterlijk •
    • Innerlijk •
    • Geschiedenis •
    • Gekruist met welke Superheld/Antiheld [graag linkje naar de foto van de desbetreffende Superheld/Antiheld.] •
    • Extra •


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Alleen Poepiedoe maat de nieuwe topics aan.

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 11:54 ]


    How far is far

    hey sorry dat mijn rol nog niet af is ik had wat gedoe vandaag waar door quizlet niet op de eerste plaats kwam echt sorry ik maak hem morgen af


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ik ben nu bezig met Zayn. Hij is bijna af.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded




    • Volledige naam • Zayn Javadd Malik. Officieel Zain.

    • Leeftijd • 21 jaar oud.
    • Uiterlijk • Zayn heeft ravenzwart haar dat zowat altijd in een kuif zit. Maar soms zit het verstopt onder een beanie. Zijn ogen hebben een diep bruine kleur en een mysterieuze tint. Door zijn afkomst heeft hij een iets wat donkerdere huid. Zayn is ongeveer 1 meter en 77 centimeter lang. Voor zijn spieren en wasbordje doet hij erg veel zijn best. Hij heeft verschillende tatoeages over zijn lichaam verspreid.
    • Innerlijk • Zayn is een iets wat stille jongen. Hij heeft bijna nooit super veel gepraat. Dit komt door het verleden. Maar hij wilt dit achter hem laten en vrolijk verder gaan. Bij zijn vrienden kan hij wel heel veel praten en ook druk zijn. Hij is erg gesloten en zelfs zijn beste vrienden kennen lang zijn geheimen niet. Zayn is zo trouw als wat, hij zou nooit zijn vrienden voor iets verraden. Zelfs al is het voor iets heel ergs. Zayn is een kwajongen waar je veel grappen mee uit kan halen. Ondanks dit alles wordt hij wel erg snel boos. En hij is ook erg jaloers. In een grote groep raakt Zayn snel zijn concentratie op. En hierdoor kan hij nogal agressief door worden. Ondanks dat Zayn niet tegen veel drukte houdt houdt hij wel van feestjes. Zayn is best wel slim. Maar hij wilt dan ook Engels leraar worden. Zijn hobby's zijn tekenen,waar hij ook erg goed in is, lezen en voetballen. Ook vindt hij zingen erg leuk. Het instrument wat hij bespeelt is de triangel. Zayn is erg onzeker over alles wat hij doet. Behalve het tekenen en zingen. Dit is zijn uitlaat klep. Zayn piekert nogal veel s'avonds in bed en is dan overdag dood op.
    • Geschiedenis • Zayn is altijd al iemand geweest die buiten de boot viel. Dit kwam door zijn iets donkerdere huid. De kinderen van zijn school scholden hem vanaf groep 6 uit voor vieze Marokkaan, terwijl hij half Pakistaans en half Brits was. Hierdoor werd hij steeds onzekerder. Dit ging door tot zijn tweede jaar op de middelbare school. In zijn derde jaar kreeg hij zijn eerste echte vriendin Ashley zij gaf hem iets meer zelf vertrouwen. Na 6 maanden gingen de twee uit elkaar. Het ging tot nu al wat beter. Hij trok zich niets meer aan van al het gepest. Toch heeft Zayn niet een heel schoon verleden. Hij ging met de verkeerde mensen om en kwam in aanraking met drugs. En door een gevecht heeft hij iemand bijna doodgeslagen. De persoon kwam in een coma. Zayn moest tot dat die jongen wakker was in de jeugdgevangenis blijven. Oftewel hij heeft een strafblad. Maar nu gaat hij met goede mensen om.
    • Gekruist met welke Superheld/Antiheld [graag linkje naar de foto van de desbetreffende Superheld/Antiheld.] • Hercules, halfgod zoon van de oppergod Zeus. En van een sterveling.
    • Extra • Zayn is een trouwe roker.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Topic 1 :Y)


    How far is far

    Ik heb Li nog iets aangepast :Y)


    How far is far