• Ik ben voorzien!
    Ik wil iedereen bedanken voor de inzendingen en de moeite. Super!

    Ik heb gekozen voor de cover van Unwritable: cover.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 14:05 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik wil morgen wel een poging wagen (:

    Ik zou wel iets willen proberen, maar ik kan pas dinsdag weer op mijn laptop.. Ik weet niet of je de cover voor die tijd wilt?
    Anders wil ik wel een poging wagen (:

    Ik heb geen idee of dit is wat je zoekt, maar ik heb dus iets geprobeerd (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik heb geen idee of dit is wat je zoekt, maar ik heb dus iets geprobeerd (:


    Wauw, ik vind hem heel mooi! Kun je het lettertype nog veranderen? Misschien iets duidelijker, meer harde letters (bijvoorbeeld het lettertype Trajan Pro in dikgedrukt). Dit is zeker een kansmaker, hoor! Ik wacht nog even wat andere covers af, maar ik zet je er zeker bij!


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik kan maandag/dinsdag wel wat voor je proberen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dusky schreef:
    Ik zou wel iets willen proberen, maar ik kan pas dinsdag weer op mijn laptop.. Ik weet niet of je de cover voor die tijd wilt?
    Anders wil ik wel een poging wagen (:

    Nee hoor, jullie hebben in principe tot aankomende zaterdag de tijd! Rustig aan dus, haha.



    Inwritable schreef:
    Ik wil morgen wel een poging wagen (:

    Top!



    Occult schreef:
    Ik kan maandag/dinsdag wel wat voor je proberen.

    Super, ik wacht het af!


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Squeal schreef:
    (...)

    Wauw, ik vind hem heel mooi! Kun je het lettertype nog veranderen? Misschien iets duidelijker, meer harde letters (bijvoorbeeld het lettertype Trajan Pro in dikgedrukt). Dit is zeker een kansmaker, hoor! Ik wacht nog even wat andere covers af, maar ik zet je er zeker bij!

    Dat kan, ja. Ik zal dat tegen vanavond doen, als ik meer tijd heb (;
    Ik vind het in ieder geval super dat je hem tot dusver al mooi vind (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb wat geprobeerd, maar ben echt niet zo goed als die andere.. Hahaha, ik vond het leuk om te doen.

    En ik heb me gewoon wat tijd geclaimd om het lettertype te veranderen ^_^

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 15:02 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mhmm, ik weet niet :/



    Aanpassen is mogelijk (:

    Maudx
    Ik vind hem heel leuk, je hebt het mooi gemaakt hoor! Het is niet helemaal wat ik zoek, maar bedankt voor het proberen!

    Valkyries
    Ik blijf hem echt geweldig vinden. Het lettertype vind ik zo velen malen beter. Ik zou het mooi vinden als het woord 'vergeet' langzaam wegvloeit/ verdwijnt. Ik weet niet of je dit nog aanpassen kunt? Je maakt nog steeds een goede kans! Ik wacht de rest nog even af, ik kies aankomende vrijdag.

    Unwritable
    Hm, nou .. ik weet het wél. Ik vind hem zeker iets hebben! Ik vind vooral de rozen en het boek erg mooi. De sfeer in de cover bevalt me ook zeer goed, net als het plaatje van het meisje wat daar op de grond zit. Ik vind het haar (?) niet zo geweldig, en het lettertype vind ik ook wat minder. Als je het lettertype voor me aan kunt passen in een duidelijker lettertype, en dat haar (?) kunt vervangen door een ander plaatje (iets verdrietigs, bijvoorbeeld een traan ogen of een begraafplaats) dan maak ook jij zeker een kans!

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 19:43 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik ben echt blij te horen dat je m'n cover dus echt goed vind :3
    Ik heb dus geprobeerd het woord 'vergeet' te vervagen, maar ik weet niet of het helemaal goed is zoals je in gedachten had :-/ Achja, je moet zelf maar even bezien (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik ben echt blij te horen dat je m'n cover dus echt goed vind :3
    Ik heb dus geprobeerd het woord 'vergeet' te vervagen, maar ik weet niet of het helemaal goed is zoals je in gedachten had :-/ Achja, je moet zelf maar even bezien (;


    Deze's mooi. :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stoneheart schreef:
    (...)
    Deze's mooi. :3

    Thnx (bloos)
    Ik vind het altijd super om dat van jou te horen, aangezien jouw covers ook altijd zo waanzinnig goed zijn!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Thnx (bloos)
    Ik vind het altijd super om dat van jou te horen, aangezien jouw covers ook altijd zo waanzinnig goed zijn!

    Maar 't gaat nu over jou. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'