• De site

    Wat is Camp NaNoWriMo?
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000 woorden) tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan één verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kun je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kun je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan word je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kun je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.
    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wilt. Titel en wordgoal mogen ook. ^-^
    Uitleg overgenomen van Yoru uit het eerste topic.

    Vorige topics
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Deelnemers
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Yoru | SoulKey | -
    10K

    Assassin | Normified | The War
    26K

    Mendelejev | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen
    25K

    Bates | JanaAusten | We Hold On To You | Winner!
    50K

    Connolly | Cyreon | Feel
    10K

    Parachutes | EmptyStairs | Toren van Illusie • verdieping -22 | Winner!
    30K

    Requille | Vaitille | The Thorns of the Unreal
    30K

    Insurgent | Peblesse | Tormentor | Winner!
    35K

    Kreynta | Kreynta | Once Upon A Time | Winner!
    20K

    Emrys | Taraluis | Lilith
    ?K

    Novoselic | Chocolata | -
    ?K

    Knetterdisco | - | -
    10K

    Elvenking | Silverlance | A Game of Chess
    10K

    220912 | Sushita | The Archer Queen
    30K

    Ewijn | Delahaye | I'm coming home | Winner!
    20K

    Foraoise | xSunshineee | Futurum | Winner!
    15K

    Finley | ZytrateAnatamy | Rebirth
    40K

    Scribe | Vipera | Slaap Lekker | Winner!
    30K

    Pulsar | DDVO | D-Day to the final battle
    25K

    Opheliac | Lestrange | Apollyon
    15K

    Paenitet | Naille | Possession
    50K

    Aloha | Meteorsea | Synced | Winner!
    50K

    alae | Sugarflake | Guardian Angel
    30K

    Maheegan | ElfCitadel | Selcouth
    10K

    DianePie | GwenxVeer | What happened yesterday
    25K

    Eloquentiae | Vivant | DOTD: Light 'Em Up | Winner
    10K

    Square | Squares | -
    30K

    Gailybell | - | Lover or Dealer?
    ?K

    WillNotLearn | WillNotLearn | The Seven Sisters
    10K

    DreamerN | DreamerN | The Apostates Virus
    20K

    Quies | Dubio | A roadtrip towards the truth | Winner!
    50K

    Hybridum | Mikaelson | X
    10K

    H00D | xKooks | You and me should dance together
    50K

    Mylintis | Demesio | Frequent | Winner!
    10K

    Lilium | LadyMoirae | Maireannach | Winner!
    10K

    Leshley | Jaimmmy | Beyond this world
    10K

    Caille | Journals | -
    10K

    Idylle | Wygren | Dwalen
    20K

    Dusky | Uniicorn | The Dark Side
    10K

    Tumnus | Eva Luijendijk | Anastasia
    20K



    Word Wars
    Een wordwar betekent dat je zoveel mogelijk schrijft binnen een bepaalde tijd (meestal een half uur of een uur) tegen anderen.

    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kunt zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 13:16 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Oki. ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Damn, ik zit vast. Ik voel een writersblock opkomen en dat mag niet, want ik ben zo dichtbij. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Damn, ik zit vast. Ik voel een writersblock opkomen en dat mag niet, want ik ben zo dichtbij. D:

    Nee! Ö Blijf schrijven, straks maakt het niet uit, maar eerst moet je je doel halen! Kijk foto's of films door, luister muziek waar je herinneringen aan hebt of schrijf desnoods een brief naar je personages over wat je met hen aanmoet.
    Alles om er niet aan toe te geven.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Parachutes schreef:
    Damn, ik zit vast. Ik voel een writersblock opkomen en dat mag niet, want ik ben zo dichtbij. D:


    Nog 2630 woorden te gaan en ik zit ook vast. Ik weet waar ik naar toe wil werken, maar die opvulling wil gewoon niet. (no_chears)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    1805 woorden geschreven. Nog 3.100 te gaan.


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    1260 woorden geschreven en nu nog minder dan 500 te gaan! Hopelijk ben ik bij het volgende bericht een winner. :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik heb toch nog zo'n 1300 woorden op papier gekregen, en dat vind ik echt heel erg goed van mezelf. Het eerste half uur ging het helemaal niet, maar het tweede gelukkig wel weer. Al heb ik nu door het gebrek aan inspiratie in één keer een enorme plottwist in mijn verhaal gestopt die zo mijn pen (toetsenbord?) uit kwam vloeien en ik weet eigenlijk niet of ik er wel blij mee ben. >< Maar goed, eerst maar m'n goal halen en dan ga ik wel herschrijven...
    @Scribe, ja ik had dus net het omgekeerde... Ik wist niet meer waar ik naartoe wilde en nu heb ik opeens iets gedaan wat enorm is voor mijn plot en dat had ik van te voren helemaal niet bedacht. :/
    @Mylintis thanks! Het doet me echt goed dat iedereen zo begrijpend en steunend is. ^^
    Goed, nu nog 4,5K te gaan, en dat bewaar ik voor morgen en overmogen. Morgen ben ik vrij, dus ik hoop dan toch wel weer zo'n 3K te schrijven (dat is me vandaag ook gelukt), dan moet ik op de woensdag nog 1,5K en dat zou in principe moeten lukken als mijn inspiratie me niet opnieuw in de steek laat. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    In totaal nu 7K geschreven vandaag. Mijn brein is gaar. (cat)

    Mylintis schreef:
    1260 woorden geschreven en nu nog minder dan 500 te gaan! Hopelijk ben ik bij het volgende bericht een winner. :Y)


    Spannendddd! :Y)


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Misschien is het juist ook omdat ik weet naar welke delen ik naartoe wil werken, het juist niet wil. Omdát ik het weet. Normaal verzin ik de plottwist pas op het moment zelf, maar dit heb ik al een tijdje geleden bedacht.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Yeay, mijn doel gehaald!(krul) Wel is waar met maar 9 woorden erover, maar morgen schrijf ik wel verder. Nu ga ik vredig dromen over kampvuren en andere kampgeoriënteerde activiteiten terwijl ik trots op mezelf ga zijn.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd aan iedereen die z'n goal al heeft behaald! ^^
    @Aloha wauw, 7K?! Klasse!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga toch maar de 20k proberen :Y)
    Nog 4k in twee dagen en ik ben vrij, moet wel lukken als ik even stevig doorschrijf ^^

    Alleen lijkt het erop dat ik dat op de site niet meer kan aanpassen. Nahja, dan voor mezelf de 20k proberen te halen ^^

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 23:23 ]


    Stenenlikker

    Ik moet nog 3K en ik hoop heel erg dat ik het haal :] Ik ben zo'n slome schrijfster, dat ik nauwelijks 10K in een hele maand haal :c Ook al was deze maand extreem druk voor mij


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Mylintis schreef:
    Yeay, mijn doel gehaald!(krul) Wel is waar met maar 9 woorden erover, maar morgen schrijf ik wel verder. Nu ga ik vredig dromen over kampvuren en andere kampgeoriënteerde activiteiten terwijl ik trots op mezelf ga zijn.


    Gefeliciteerd! :3


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."