• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 19:28 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [In de gang. Voor de Great Hall.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Seeker || Gryffindor 4de jaar

    Ongemakkelijk sta ik daar maar, terwijl ik wacht totdat we weer weg mogen. Plotseling botst DE Campbell Saunders tegen me op en complimenteert me dat ik mooie ogen heb. Ik bloos en dan loopt hij weg. Ik mistte Kelvin nu al, en hij stond in hetzelfde gebouw maar toch mistte ik hem. Ik kon niet meer wachten en ik rende het kamertje uit, ik rende de Great Hall uit en liep de gang op. Ik herkende Kelvin meteen en ik rende in zijn armen. Ik begon te snikken, en de tranen rolden over mijn wangen. Ik knuffelde helemaal tegen hem aan, en ik snoof zijn heerlijke Kelvin geur op. 'Kelvin,' snikte ik. 'Ik wilde eerst niet meedoen, maar ik ben nu zo bang dat ik het niet red, ik wil nog niet dood maar deze opdrachten zijn heel gevaarlijk, toch zal ik alles geven om jou en de school en ieder ander tevreden te stellen' snikte ik harder. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en ik huilde verder en harder. Ik was te bezorgd, ik wilde niet dood. 'Ik hou van je Kelvin Lightwoord, en dat zal ik voor eeuwig blijven doen' snikte ik en ik hield hem stevig vast, bang om los te laten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Kelvin Lightwood

    Ik stond daar een vijftal minuten voordat iemand in mijn armen rende en begon te snikken. Mijn ogen gleden naar de persoon en ik zag dat het Brooke was. Voorzichtig sloot ik 1 arm om haar om vervolgens met de andere hand over haar hoofd te aaien. ''Kelvin,'' snikte ze. ''Ik wilde eerst niet meedoen, maar ik ben nu zo bang dat ik het niet red, ik wil nog niet dood maar deze opdrachten zijn heel gevaarlijk, toch zal ik alles geven om jou en de school en ieder ander tevreden te stellen.'' Ik voel medelijden opborrelen en fluister:''Stil maar, het komt wel goed.'' Ze legde haar hoofd op mijn borst en ik voelde mijn huid warm worden en mijn wangen iets wat rood. Ze begon luider en verder te snikken. ''Ik hou van je Kelvin Lightwood, en dat zal ik voor eeuwig blijven doen.'' ik schrok lichtjes. ''Ik ook van jou.'' fluisterde ik. Ik voog haar tranen weg en ik drukte mijn lippen op die van haar. Ik hield van Brooke met heel mijn hard. Al sinds het jaar dat ik haar ontmoette.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Seeker || Gryffindor 4de jaar

    Kelvin aaide me zachtjes over mijn hoofd waardoor ik me ontspande. ''Ik ook van jou'' fluisterde hij, en hij veegde mijn tranen weg en drukte zijn lippen op de mijne en ik deed hetzelfde. Ik legde mijn armen om zijn nek, en ik ging steeds meer op in onze kus. Ik hield zielsveel van Kelvin, hij ook van mij, dat wist ik zeker, anders deed hij niet ontzettend lief. 'Je bent echt lief Kelvin, daarom zou ik ook graag met je een relatie willen als je dat wilt' zei ik tussen onze lippen en ik begon meteen warm te worden van binnen. Ik knuffelde hem en bleef tegen hem aanstaan. Ik liet niet meer los, Kelvin geeft me hoop om de opdrachten te voltooien, daarom doe ik mijn uiterste best voor hem en alle anderen. 'Ik hou van je, je bent geweldig en ik zal eeuwig van je houden, ookal ga ik dood, ik blijf dan nog steeds van je houden en ik wil altijd aan jouw zijde staan' zei ik en ik gaf hem een kusje op zijn wang en zijn mond. Ik hield zoveel van Kelvin, ik wilde hem nooit meer kwijt, maar ik weet dat hij trouw genoeg is om me niet kwijt te raken.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [SHE IS SWEET <3.<3]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [HE IS SWEET TO :) (H)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Yayy^^ k reageer morgen weer]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Yay, dit wordt echt zo lief en ontroerend <3]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Juu, ik ga eerst even met de hond lopen (: tot zo! Dan komt Kel ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Yay! Kel! Ik zit al de hele ochtend op Kel te wachten x')]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Kelvin Lightwood.

    Brooke legde haar armen om mijn nek en kuste me terug. En ik voelde me eerlijk waar nu de gelukigste jongen van heel de wereld. ''Je bent echt lief Kelvin, daarom zou ik ook graag met je een relatie willen als je dat wilt'' ik grijnsde. ''Dan doe ik het op de officiele manier.'' en ik keek haar recht in de ogen. ''Lieve Brooke. Wil jij mijn vriendin zijn?'' Ik hield echt van haar. Mijn lippen drukte een klein kusje op haar voorhoofd en ik keek haar verbaasd aan toen ze zei:''Ik hou van je, je bent geweldig en ik zal eeuwig van je houden, ookal ga ik dood, ik blijf dan nog steeds van je houden en ik wil altijd aan jouw zijde staan''. ''Je bent lief,'' zei ik. Eigenlijk verdiende ik haar niet. ''En je gaat het overleven want ik ga je gewoon vijfde jaars spreuken leren. Die ik ken. En we gaan uitzoeken wat jij kan gebruiken in het toernooi. Saunders kan geweldig zwerkballen, anders is hij ook niet beroemd. Auron ken ik niet zo goed. Maar hij is wel goed in bezweringen heb ik gehoord. En dat Franse meisje Alerue,is een bekend drakenvechtster dus weet veel van Fabel dieren.'' zei ik tegen haar. ''Dus waar ben jij goed in. Als ik kies word het namelijk alles.'' grijnsde ik. Ze drukte een kus op mijn wang en mond. Mijn grijns werd groter en ik trok haar dichter naar me toe om mijn lippen weer op die van haar te drukken.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Seeker || Gryffindor 4de jaar

    Kelvin wilde me gelukkig als vriendin en toen hij het vroeg knikte ik onmiddelijk ja. "En je gaat het overleven want ik ga je gewoon vijfde jaars spreuken leren. Die ik ken. En we gaan uitzoeken wat jij kan gebruiken in het toernooi. Saunders kan geweldig Zwerkballen, anders is hij ook niet beroemd. Auron ken ik niet zo goed. Maar hij is wel goed in bezweringen heb ik gehoord. En dat Franse meisje Alerue, is een bekend drakenvechtster dus weet veel van Fabeldieren" zei hij. "Dus waar ben jij goed in. Als ik kies word het namelijk alles" grijnsde hij. Hij trok mij dichter naar hem toe zodat hij me weer kon kusse waardoor ik giechelde en hem ook kuste. Ik dacht na over waar ik goed in was, en toen wist ik het. 'Nog even over waar ik goed in ben, ik kan namelijk ontzettend snel rennen maar ik ben ook heel lenig' antwoorde ik op zijn vraag. De eerste opdracht kwam steeds dichterbij, en ik had van iemand gehoord dat de eerste opdracht met draken te maken zou hebben, en dat meisje van de Beauxbattons had daar natuurlijk een grote voorsprong op, omdat ik net van Kelvin had gehoord dat zij een drakenvechtster is. 'Maar Kelvin, ik maak me zorgen dat ik jou ook nog kwijtraak' vertel ik hem, uit de grond van mijn hart.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Brooke je gaat vreemd! (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Whut? Waarom? D:]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Dacht ik ook al ^^ morgen schrijf k weer (: Brooke is gewoon te goed voor Camp or anyone else! She is perfect with Kelvin! Even he is insecure!!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded